Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, daarom gebruik ik deze ook; ik wil geen account, ik wil alleen af en toe eens een fotootje uploaden.
 

XrB4gW7.jpg


Graag gedaan.
Als je de andere link pakt (voor fora), dan is het plaatje meteen zichtbaar.

En ziet er goed uit!
Ze blinken goed. Wellicht hoor ik nog eens een keertje hoe ze klinken.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Graag gedaan.
Als je de andere link pakt (voor fora), dan is het plaatje meteen zichtbaar.

En ziet er goed uit!
Ze blinken goed. Wellicht hoor ik nog eens een keertje hoe ze klinken.


aha zal de volgende ronde beter opletten is mooier .
komen er zeker meer, er zijn alweer vragen en bestellingen uit, om hem op te kalefateren
 
had ook al gezocht kon niks vinden .
reed gisteren binnendoor naar hedel, naar een motorzaak al daar .
kwam ik hem volgens mij wel tegen, hij richting de treurenburg

Op FB zoeken op: wegpiraat rosmalen

Door collega's ‪#‎rosmalen‬ werden rijbewijs en motor van een ‪#‎wegpiraat‬ in beslaggenomen. Reed met idiote snelheid vanaf de A2 de A59 op, haalde rechts in, reed onderaan afslag door rood, retc. Rijbewijs bleek al eerder te zijn ingevorderd vanwege asociaal rijgedrag. ‪#‎artikel5‬ ‪#‎rijbewijs‬ ‪#‎invorderen‬ ‪#‎gevaarlijk‬

Volgens mij is hij zijn rbw niet eerder kwijtgeraakt, dus zal iemand anders zijn. Is wel blauwe kwasaki.

Hoewel, dit is de motor...

motorhintham.jpg

Exact dezelfde stickers op onderkuip, zelfde zitje achter, zelfde uitlaat, zelfde kleur remleidingen, zelfde kleur rimstriping, andere handvatten.

Ik vrees het ergste, maar het is afwachten op reactie is van...
 
Laatst bewerkt:
Niemand is onmisbaar.

Ik had zelfs voor een weekje een zeer uitgebreid overdrachtsdocument geschreven van ruim 70 pagina's voor mijn backup. Maar niet alles is goed gegaan, dus dat moest gecorrigeerd worden. En inderdaad andere dingen zijn gewoon blijven liggen.
Ik vond het al heel wat dat ze me met rust gelaten hebben. Vorig jaar heb ik nog zitten werken in de caravan.

Ik ben benieuwd wat straks de zomervakantie gaat brengen... :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan