Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo motor weer bijna klaar voor de zomer .

Zaterdag twee nieuwe banden erop, en Led koplamp verlichting erin.

Vandaag kontje en luchtfilter kap op gehaald bij de spuiter en gemonteerd .
Nieuwe remolie erin, zaterdag nog een keer verversen.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Zo motor weer bijna klaar voor de zomer .

Zaterdag twee nieuwe banden erop, en Led koplamp verlichting erin.

Vandaag kontje en luchtfilter kap op gehaald bij de spuiter en gemonteerd .
Nieuwe remolie erin, zaterdag nog een keer verversen.

*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Goed bezig! :t
Maar schiet eens op met die foto. O-) :+
Waarom spuiten?

Afgelopen zondag heb ik ook mijn wielen met verse bandjes gemonteerd. Werd ook tijd, die oude hadden een dotcode van 2005. Vandaag andere laarzen gekocht, want door het veelvuldig gebruik (ahum) waren mijn laarzen vorig jaar verpulverd.
Nu nog even olie verversen en remblokjes vervangen en ik ben er ook weer helemaal klaar voor.

Dan kan ik aan de slag met de Fazer, want daar zeikt de benzine onderuit. Ik denk dat de vlotter blijft hangen, mijn vriendin rijdt nog minder dan ik.
 
Het achterste deel onder kant spatbord.
Zat het achterlicht in,en hing een kentekenplaat aan, dit wordt niet meer gebruikt.
Heb namelijk drie in een knipperlichten, en Sidemount plaat.

Dus onderstuk stuk korter gemaakt, en achterlicht niet meer nodig, en zwart laten spuiten.

Vorig jaar besloot een fietser tegen me aan te rijden, motor omgevallen en luchtfilter kap beschadigd .
Ook laten spuiten .

Ziet er weer knap uit, en naar me zin .

Al die klote bling bling
 
Goeie smorgens!!
Nog even paar uur knalle voor de baas en dan gillend het weekend in.
Vanmiddag de Bike wassen en poetsen en morgen lekker naar noord Frankrijk om te trainen met een groep vrienden
 
Goedemorgen heren,

Ik zaterdag maar eens een nieuwe accu voor de Shiver halen en plannen voor een beurtje.
Ennn dan toch wel het doel om dit seizoen heel wat meer km's te maken als de afgelopen jaren.

*O*
 
Goedemorgen heren,

Ik zaterdag maar eens een nieuwe accu voor de Shiver halen en plannen voor een beurtje.
Ennn dan toch wel het doel om dit seizoen heel wat meer km's te maken als de afgelopen jaren.

*O*

Zo'n doel heb ik ook al een paar jaar op rij... :+
Maar het is een goed streven :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan