Den Bosch en omstreken deeltje 72 Oude tradities

Status
Niet open voor verdere reacties.
_O- _O- _O- _O-

Vandaag ff wezen kijken bij een Ducati Monster maar alleen daarom gaat het dat niet worden :+ :+ :+

Bij Ducati Zaltbommel?

Heb daar gisteren op een Monster 1200R gereden en een 959 Panigale. Die Panigale was niks vergeleken met wat er in de Monster aan koppel zat. Dat ging echt wel goed voorruit. De 959 was meer een 600.
 
Hé wakkere wereld hoe ist hier .

Vraagje, we hebben pajic voor uitlaat.
Zit hier in de buurt ook iemand die dat kan.

Ik heb geweldige mooie uitlaten (vind ik) .
Maar zou het geluid graag aanpassen .
En dan voor dat ie afgesteld gaat worden, met een pc.

theo's garage zou je eens kunnen bellen, die maakt ook veel zelf. zit in Veghel
 
Laatst bewerkt:
Bij Ducati Zaltbommel?

Heb daar gisteren op een Monster 1200R gereden en een 959 Panigale. Die Panigale was niks vergeleken met wat er in de Monster aan koppel zat. Dat ging echt wel goed voorruit. De 959 was meer een 600.


Nee deze stond bij MG Parts in de winkel
Is een particuliere verkoop
 
Leuk filmpje, maar met wat voor dempers rij je want ik wil in de toekomst ook een keer het circuit op maar zit met die open dempers zonder E-keur.

Met open dempers zonder E-keur ;)

Zeker op deze dag, een Italië dag op assen is dit gewoon toegestaan. Ook Zolder heeft 'open-uitlaat'-dagen. Kost net even 20 Eurie meer. Hier koste het 40 Euro per sessie. In principe alleen voor mensen met een race-licentie. D'r waren ook intro ritjes, 20 minuten met voorrijder (mijzelf ;))

En voor gewone circuit dagen heb ik gelukkig ook nog de originele uitlaat liggen *O*
 
Laatst bewerkt:
Ben op zoek naar een powercomander .
Nu heeft me broer er een op zijn bmw zitten .
Ik heb het idee dat ze merk gebonden zijn .

Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten
 
:W :W :W

Weet dat er een mooi topic over is
Wordt alleen over dat soort spul gesproken
Kun je je vraag neerleggen en je krijgt een fatsoenlijk antwoord door mensen die er mee werken en installeren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan