XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spoiler is idd leuk maar onpraktisch, blijft nooit lang mooi ivm steenslag, lastig schoonhouden ook....maar das mijn mening :P
 
Tegen de steenslag heb ik er een klein stukje transparante folie op zitten, zie je eig. alleen als je er met je neus op zit. 😇
 
Het gele stuk op de mijne is ook gewoon tape

full
 
Heey jongens.

Bedankt voor de foto's. Ziet er idd mooi uit. Maar ik bedoelde eigenlijk met undertray de onderkant van het kontje.
Iemand van jullie daar ervaring mee. Of een mooie hugger (achterspatbord)

Gr
 
Heb er een in (of onder) zitten
Is wel effe passen en meten ,De meeste worden verkocht zonder beschrijving dus je moet wel een beetje handig zijn
En dan nog de vraag ,Wil je je originele bak erin houden ?
Of haal je die eruit ,want dan moet je ook een nummerplaat houder fixen/kopen

 
Als je je binnenbak wil houden moet je die plaat een stukkie inkorten
Haal je je binnenbak eruit dan moet je wel effe in de gaten houden dat alles los ligt aan de binnenkant

full


Het ijzerdraad wat je ziet was even voor het plaatsen en om te kijken hoe ie zou zitten
Aan de binnenkant van je frame loopt de draad door waarmee je shocks achter vast zitten
Daarin heb ik een paar hoeklijntjes vastgezet en die op maat gebogen zodat de plaat goed vastzit
 
Laatst bewerkt:
Ik heb er nog 1 liggen, was dus niet handig genoeg en heb er vanaf gezien. Ligt nog ergens ongebruikt in mijn garage dus laat maar weten als je belangstelling hebt.
 
Ik heb er nog 1 liggen, was dus niet handig genoeg en heb er vanaf gezien. Ligt nog ergens ongebruikt in mijn garage dus laat maar weten als je belangstelling hebt.


Voor welk bouwjaar is die en wat is je vraagprijs. Wilde je een pb sturen maar dat lukte me ff niet😁

Gr
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan