XJR topic # 10 ,Wordt het een Classic of niet ?

Ik heb er geen maar zie er geregeld eentje staan te verpieteren in de regen. Heb zelf jaren een Honda CB1300 gehad en heb dus iets met een mooie ouderwets gelijnde naked. Zag deze staan maar zie er inderdaad nergens eentje te koop staan, vind ze leuk en wat lichter en hanteerbaarder dan een 1300.
 
Een schermpje als dit,,, hoe noemen ze dat? En zou het ook op een 99ér XJR passen?
 

Bijlagen

  • scherm.PNG
    scherm.PNG
    52,2 KB · Weergaven: 0
Misschien heb je hier wat aan als je onderstaande kopieert in zoekbalk kom je voorbeelden tegen

5-7 Inch Motorfiets Retro Cafe Racer Koplamp Voorruit Instrument Vizier Fit Voor Honda Yamaha Xjr 1300 Suzuki Gsx 1400 Royal 2
 
Ben nieuw in dit topic en zal me hier eens goed inlezen. Vandaag deze gekocht. Heel mooie fiets, maar zitten alleen lelijke aftermarket alu voetsteunen op. Die moeten vervangen worden voor origineel, evenals het stuur.
Iemand een goed adresje hiervoor?Bekijk bijlage 1968552
Dat is een hele mooie zeg. Staat er superstrak bij, ook de metaalkleurige delen die over het algemeen redelijk wat corrosie vertonen. En de SP versie uit 2000 is sowieso de mooiste XJR, maar ik ben natuurlijk wat bevooroordeeld. 😉
 
Nog aan het kijken voor die 400 cc XJR, leuk en niet eens zo klein maar onderdelen zal wel een probleem worden. Van een 1200 of 1300 zal niks passen, ook geen zadel of middenbok bijv. ben ik bang.
 
Nou, dat wordt een uitdaging dan. In NL is de XJR 400 nooit geleverd, en volgens het RDW rijdt er ook geen een rond op dit moment. Onderdelen via de dealer zal misschien nog wel gaan, maar aftermarket of tweede hands is er, wat specifeke XJR 400 onderdelen betreft, niets te krijgen.
 
Nog aan het kijken voor die 400 cc XJR, leuk en niet eens zo klein maar onderdelen zal wel een probleem worden. Van een 1200 of 1300 zal niks passen, ook geen zadel of middenbok bijv. ben ik bang.
In Engeland rijden er wel een paar rond... parts via EBay zou moeten lukken maar t.o.v. de 1200 of 1300 natuurlijk zeer beperkt aanbod
 
Terug
Bovenaan Onderaan