XJR topic #9

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
Zo hier ben ik ook weer een keer👋🏻

Vorige week het eerste ritje gemaakt en die is goed bevallen. Gewoon rustig pokkelen en niet jagen. Heerlijk.
Volgende week de carburateurs synchroniseren en dan in het weekend naar sbk👌🏻
Gaan er nog meer naar assen?
 
Zo hier ben ik ook weer een keer👋🏻

Vorige week het eerste ritje gemaakt en die is goed bevallen. Gewoon rustig pokkelen en niet jagen. Heerlijk.
Volgende week de carburateurs synchroniseren en dan in het weekend naar sbk👌🏻
Gaan er nog meer naar assen?

Dat was wel de planning om naar Assen te gaan. Hoop toch eigenlijk 3 keer te gaan dit jaar.

Gr
 
Mijn vraagje is wat weggezakt door het drukke XJR-verkeer, maar n.a.v. deze post van GNRW91:

Weet iemand hoe dat zit met zo'n LED light? Hoe regel je zoiets in je fiets? Gewoon kwestie van 'lampie' wisselen of is het ingewikkelder?
 
Dat was wel de planning om naar Assen te gaan. Hoop toch eigenlijk 3 keer te gaan dit jaar.

Gr
Me to. Alleen de superbike ga ik met de auto. De kleine smurf wil ook mee naar de sbk.
Je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen. Oorkappen op en gaan. _O-
Dit jaar met mijn ouwe pa van 75 en de kleine van 5. Dat hoef je bij de voetbal niet te proberen 8-)
 
Deze week bezig geweest om meeste schadedingen te vervangen, nieuw kuipje, nieuw stuur, nieuwe hendels, nieuwe uitlaatbeugel,valdop, voetsteun. Had nieuwe uitlaten ook verwacht maar helaas nog niet bezorgd.
 
Gaaf die LED verlichting! Word je zeker gezien. Is dat gewoon een kwestie van 'lampie' wisselen, of komt er meer bij kijken? Ben er niet zo in thuis in deze materie. Ben nog uit het buizentijdperk.

Jah plug en play. Heb er nog een op reserve liggen mocht je Intresse hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan