Triumph Street Triple topic deel 24

Afgelopen vrijdag eindelijk de eerste km's gemaakt op mijn zwarte Street Triple R. Beviel prima. Wel flink geluid uit korte Laser pijpje. Slechte mobiel foto toch ff posen.
full
 
Als er iemand nog een ergens een setje dempers voor een mooie prijs ziet voor een mijn street 2009 verneem ik dat graag :)

marktplaats goed in de gaten houden. Melding instellen op "street triple" in de hoofdgroep Motoren
 
weet iemand of de spiegels van de nieuwe street passen op het vorige model?
dan praat ik over de bar end spiegels, de nieuwe zijn groter namelijk.
 
Helpt het als ik ergens een diameter van opmeet?

Ben bij de dealer geweest, motor service eibergen, en heb de nieuwe spiegels besteld.
passen ze niet dan nemen ze ze terug en koop ik de kleinere versie van type bj 2016.
dank voor de aangeboden hulp Steve :-) maar ga het zo proberen
 
Fijne mensen, ik ben op zoek naar aftermarket hendels (shorties bij voorkeur, 2008 non-R) ik wil ze morgen (zaterdag) hebben. Weten jullie van een adres waar ik die dingen live op kan halen en bekijken? (Zuid-Holland/Utrecht)

Zeg maar old skool winkelen.
 
Laatst bewerkt:
Fijne mensen, ik ben op zoek naar aftermarket hendels (shorties bij voorkeur, 2008 non-R) ik wil ze morgen (zaterdag) hebben. Weten jullie van een adres waar ik die dingen live op kan halen en bekijken? (Zuid-Holland/Utrecht)

Zeg maar old skool winkelen.

Goedhart even bellen of die ze hebben ?
Verkopen dacht ik ook barracuda
 
Fijne mensen, ik ben op zoek naar aftermarket hendels (shorties bij voorkeur, 2008 non-R) ik wil ze morgen (zaterdag) hebben. Weten jullie van een adres waar ik die dingen live op kan halen en bekijken? (Zuid-Holland/Utrecht)

Zeg maar old skool winkelen.

Roké had/heeft V-Trec hendels, best mooi spul!
 
ikzelf kan vooral dat speelse en giftige gedrag zeer waarderen :]

Het eindeloze trekken van de gsxr1000 was gaaf, maar ook de reden om hem in te ruilen :P toch wat te dol op de openbare weg

Ben destijds ook overgestapt op de street, voor wat minder peekaas en rijbewijsveiligheid. Heeft alleen niet geholpen...4 maanden mn rijbewijs kwijt. De fun-factor was ietwat te groot 😬
 
Ben destijds ook overgestapt op de street, voor wat minder peekaas en rijbewijsveiligheid. Heeft alleen niet geholpen...4 maanden mn rijbewijs kwijt. De fun-factor was ietwat te groot 😬

Vandaag echt voor het eerst op de Triumph gereden ondanks nog het inrijden snap ik nu al wat je bedoelt :Y
 
gisteren met de street naar het politiecircuit lelystad geweest.
wat een heerlijke motor om daar te rijden, ondanks de 300km die er op de teller staat.
 
gisteren op werk een nieuwe kettingset en remschijf gemonteerd. ziet er wel kek uit :)

pEcJeTh.jpg

49MoFS6.jpg

nyYjN7Y.jpg

RdDjmAq.jpg
 
Het remt ook zo _O-

Ik heb sinterstaal remblokken voor achter in bestelling staan hopelijk helpt dat :)
 
gisteren met de street naar het politiecircuit lelystad geweest.
wat een heerlijke motor om daar te rijden, ondanks de 300km die er op de teller staat.

Heb daar vaak gereden, maar met 300 km op de teller daar rijden? Of doe jij niet aan inrijden?
Zat je in een beginnersgroep? Want je kan daar echt wel meer dan flink doorrijden daar, ook op een S1000RR ;), nadeel is alleen inhalen op rechte stuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan