Triumph Street Triple topic deel 24

jezus wat een kul :')

Allemaal goed en wel, maar de hamvraag blijft wel: WAAROM schrijft Triumph dit voor bij een duidelijk wel verstelbare achterveer ????? Terwijl er duidelijk geen enkel probleem is om de preload te wijzigen bij de voorveer. Kijk dus even verder dan het aansprakelijkheids en garantiegedoe om tot de kern te komen.
 
Ik heb laatst een tas voor achterop gekocht, daar zit een labeltje aan: Max 100km/h.
Denk dat ik me daar maar aan ga houden :+ :+ :+ :+
Dit doet niet ter zake. Wel als het label ook nog zou vermelden dat je de tas niet mag gebruiken om iets mee te vervoeren.
 
Laatst bewerkt:
Brrrrrrrr erg koud ritje gehad vandaag, er lag gewoon volop sneeuw in de berm.

aVsJX3v.png


En er zal wel lekker met pekel gestrooid zijn... Al met al niet echt de nieuwe instellingen aan de tand kunnen voelen.
 
Allemaal goed en wel, maar de hamvraag blijft wel: WAAROM schrijft Triumph dit voor bij een duidelijk wel verstelbare achterveer ????? Terwijl er duidelijk geen enkel probleem is om de preload te wijzigen bij de voorveer. Kijk dus even verder dan het aansprakelijkheids en garantiegedoe om tot de kern te komen.
Eerlijk gezegd denk ik echt dat t puur aansprakelijkheid is...
Zelfde wat betreft bandenspanningen die vaak worden voorgeschreven op 2,5 en 2,9... veel te hard maar ja is wel vanwege aansprakelijkheid hierop gezet...
 
Eerlijk gezegd denk ik echt dat t puur aansprakelijkheid is...
Zelfde wat betreft bandenspanningen die vaak worden voorgeschreven op 2,5 en 2,9... veel te hard maar ja is wel vanwege aansprakelijkheid hierop gezet...
Mag ik vragen op welke spanning jij rij?

Zondag is trouwens open dag bij Motoport Zelhem. Ik ben er niet met de motor maar je kan hem daar door hyperpro goed laten zetten. Ik zal eens vragen of het echt zo'n probleem is om aan preload te zitten maar dat lijkt me niet.

Hopelijk mooier weer eind april zoals Jeroen al zei, pitstopdag bij Ten Kate met mogelijkheid van veerspecialist :}
 
Mag ik vragen op welke spanning jij rij?

Zondag is trouwens open dag bij Motoport Zelhem. Ik ben er niet met de motor maar je kan hem daar door hyperpro goed laten zetten. Ik zal eens vragen of het echt zo'n probleem is om aan preload te zitten maar dat lijkt me niet.

Hopelijk mooier weer eind april zoals Jeroen al zei, pitstopdag bij Ten Kate met mogelijkheid van veerspecialist :}
ik zet voor meestal p 2,3 en achter op 2,5 zo ongeveer (koude banden). Ikzelf ervaar de hogere bandenspanningen als te hard. Het zal net als met banden zelf ook wel persoonlijk zijn.
 
Schoot me opeens te binnen om dit eens te checken:

81fSIkU.png


Mooi dat het verzoek tot kopen (specs op de website) niet overeenkomt met de handleiding...

Öhlins fully-adjustable piggyback reservoir RSU
 
Zou iemand met een R tot en met bouwjaar 2011 eens willen controleren hoeveel clicks de rebound (bovenop de vork) en compression(onder op de vork) hebben aan stelbereik?
 
Vandaag eens de achtervering van de 765R op standje track gezet volgens t boekje. Een hele verbetering. Stond qua instellingen op ‘weg’ en dat is dus echt te soft.

Voor niets aangepast. Maar motor leek zo prima in balans. Dit maar even een tijdje proberen.
 
Zou iemand met een R tot en met bouwjaar 2011 eens willen controleren hoeveel clicks de rebound (bovenop de vork) en compression(onder op de vork) hebben aan stelbereik?

zelf even aan de gang gegaan, hoort 14clicks te hebben op de rebound (dat deed ie bij mij dus niet :+ ) en compressie zou er 19 moeten hebben.
 
Vandaag eens de achtervering van de 765R op standje track gezet volgens t boekje. Een hele verbetering. Stond qua instellingen op ‘weg’ en dat is dus echt te soft.

Voor niets aangepast. Maar motor leek zo prima in balans. Dit maar even een tijdje proberen.

Thanks voor de tip :t
 
Blijkbaar, zet triumph de settings standaard op 'weg'. Nu heb ik niet gecheckt of het voor ook nog steeds in die settings stond maar in mijn ogen staat voor al aardig goed afgesteld. Maar achter was het echt deinen in de bochten en dat is nu een stuk beter. Nu heb ik gisteren niet direct de stenen uit de weg gereden (sowieso niet :P)

Wat een prachtweertje was t!
 
congrats!! Overstap vanaf de s1000RR?

Klopt S1000RR is ingeruild voor de RS.
Reden is dat ik nu vaker op de openbare weg rij samen met mijn vriendin die op een M696 rijdt.
En als ik toch weer eens keertje een circuit op ga gaat dat ook prima met de RS.
Ik zat ook te kijken naar de nieuwe Ducati 821 maar doorslaggevend was toch het rijwielgedeelte op papier ;)
Heb nog nooit gereden op een Street Triple :]
 
'Het perfecte plaatje op social media', is helemaal van nu

Maar even serieus ben ik wel oprecht benieuwd hoe de Street Triple zich verhoudt tot de Monster 821.
Eerst maar eens mijn roze papiertje halen
 
Klopt S1000RR is ingeruild voor de RS.
Reden is dat ik nu vaker op de openbare weg rij samen met mijn vriendin die op een M696 rijdt.
En als ik toch weer eens keertje een circuit op ga gaat dat ook prima met de RS.
Ik zat ook te kijken naar de nieuwe Ducati 821 maar doorslaggevend was toch het rijwielgedeelte op papier ;)
Heb nog nooit gereden op een Street Triple :]
Kom zelf van een gsxr1000 en ervoor had ik de speed triple.

Het enorme bullige van de twee mis ik wel een beetje, maar daar krijg je een hele hoop giftigheid voor terug *O* In mijn zoektocht ook nog op een monster 1100evo gereden en dat was ook dikke pret, maar eenmaal weer terug op een triple was ik er weer uit :P
Als ik meer motorreizen en woonwerk zou doen was ik voor de ktm 1190 adv gegaan want het ging tussen de street en de adventure :)
 
Zijn er hier meer waarbij de kilometerteller nogal afwijkt met wat de GPS aangeeft? Ik moet zomaar 140 rijden om 130 echte km/h te rijden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan