Brembo imitatie rempomp ervaringen

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul.
Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul?
Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
 
Beter voor wie?

Ik zit er niet op te wachten in ieder geval.

Daarnaast nogmaals... alsof de hobbyist zich laat tegenwerken door APK als het gaat om after marktet spullen.

Ik herhaal mezelf wel hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Nee..........maar de keus voor mij is al gemaakt. :+
Heb gisteren al een paar mooie handeltjes bestelt...zal ok wel van de sp.........eeeehh Chinees zijn. _O-
 
Laatst bewerkt:
Dat vroeg je ook niet.

Maar de ervaring van het andere forum laat het mooi zien.
Lijkt wel alsof de imitatie liefhebbers alleen positieve ervaringen willen lezen. Als er slechte ervaringen zijn dan worden ze opeens een struisvogel :+
 
Mwach, heb zelf origineel spul voor de remmetjes, maar heb wel goede ervaringen met ander china spul (niet alles). 95% van de reacties is niet gebaseerd op feiten, en ik kan me best voorstellen dat er een aantal mensen zien die zo'n pompje geprobeerd hebben. En ik ben best benieuwd wat de ervaringen zijn. Los van of ik ze wel of niet zelf zou gebruiken.
 
Dat vroeg je ook niet.

Maar de ervaring van het andere forum laat het mooi zien.
Lijkt wel alsof de imitatie liefhebbers alleen positieve ervaringen willen lezen. Als er slechte ervaringen zijn dan worden ze opeens een struisvogel :+

Wordt tijd dat ze met een complete imitatie fiets op de proppen komen.Zit gelijk die complete imitatie zooi erop. En dan verkoopprijs iets van €2500.
 
Terug
Bovenaan Onderaan