Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Krijg opeens zin in Chinese kippensoepof een kip zonder
GSX-L1000? CBL 1000 LL Fileblade?Wordt tijd dat ze met een complete imitatie fiets op de proppen komen.Zit gelijk die complete imitatie zooi erop. En dan verkoopprijs iets van €2500.
GSX-L1000? CBL 1000 LL Fileblade?
Of voor de naked liefhebber een Holnet
Nu we het er over hebben, het is een beetje off topic maar in de Motoplus van een paar weken geleden staat test van een SWM Gran Milano, een 445 cc luchtgekoelde ééncilinder. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat er de nodige Chinese onderdelen gebruikt zijn. Sterker nog, als het een Chinese motor blijkt met een Italiaans jasje zou het me niet helemaal verbazen.
GSX-L1000? CBL 1000 LL Fileblade?
Of voor de naked liefhebber een Holnet
Wordt tijd dat ze met een complete imitatie fiets op de proppen komen.Zit gelijk die complete imitatie zooi erop. En dan verkoopprijs iets van €2500.
Wilde vandaag een Alpinestars en of een Dainese 1 delig pak gaan passen staat er overal in........Made in China en ontworpen in Italië
Dainese No Longer "Made in Italy" - Moves Remaining Italian Production to Tunisia - Asphalt & Rubber
Nu we het er over hebben, het is een beetje off topic maar in de Motoplus van een paar weken geleden staat test van een SWM Gran Milano, een 445 cc luchtgekoelde ééncilinder. Ik kon me niet aan de indruk onttrekken dat er de nodige Chinese onderdelen gebruikt zijn. Sterker nog, als het een Chinese motor blijkt met een Italiaans jasje zou het me niet helemaal verbazen.
Het Chinese Shineray, producent van onder andere off- en onroad motoren, quads, scooters en motoren onder de 125 cc, heeft de Husqvarna-fabriek in het Italiaanse Varese overgenomen. Onder de merknaam SWM Motorcycles wil Shineray hier in de toekomst motoren gaan produceren, in eerste instantie voornamelijk de eencilindermodellen, die Husqvarna er produceerde vóór de overname door BMW in 2007. In 2013 heeft BMW het Husqvarna-stokje aan KTM overgedragen, dat niet lang na de overname de productiefaciliteit in Varese sloot en Husqvarna-productie overhevelde naar haar thuisbasis in Mattighofen. Sinds de verhuizing stond het fabriekscomplex leeg, een kans die Ampelio Macchi, eerder directeur techniek bij onder meer Cagiva, Aprillia én Husqvarna, met beide handen aangreep. In Shineray vond hij de grote investeerder die nodig was om het roemruchte merk SWM, dat in 1984 de deuren moest sluiten, nieuw leven in te blazen. De eerste modellen zijn zoals gezegd uitgerust met ‘oude’ Husvarna eencilinderblokken, maar SWM is al druk bezig met de ontwikkeling van een volledig nieuwe lijn eigen motorblokken. Een 125 en 350 eencilinder viertakt zijn het productiestadium zelfs al dicht genaderd. Wanneer de eerste motorfietsen van de band zullen rollen, is nog niet bekend
Die Italianen ontwerpen in opdracht van die Chinezen.
Het probleem is niet "made in China", want ze kunnen ook goede kwaliteit leveren. Ze kunnen echter ook totaal slechte bagger leveren en alles wat er tussenin zit.Meestal is/was het zo,chinezen maken zooi in opdracht van "het westen",en die verkopen die zooi/dure merk naam voor de hoofdprijs
Die Italianen ontwerpen in opdracht van die Chinezen.
G. ik heb toen op de SP welgeteld 30km gereden met een Blembo koppeling pomp, voor hij lek ging..Ik denk gewoon effe peilen,staan zeker mooie setjes op voor weinig centen maar ik denk dat ik er niet aan begin.
Staat een mooi Brembo imi setje op MP voor 120 euries(rem en koppeling)en als er nu mensen zijn die al een tijdje rijden met dit spul dan durf ik het aan maar ben niet de eerste die met dit spul gaat rijden.
In het verleden ook wel Chinees rempompjes gehad,voldeed ook niet maar misschien hebben de chinezen hun spul verbeterd.
G. ik heb toen op de SP welgeteld 30km gereden met een Blembo koppeling pomp, voor hij lek ging..
Mijn Alpinestars overall is ook Made in ChinaZo lijkt het hans.
Dainese maakt enkel nog maatpakken in Italië.