Brembo imitatie rempomp ervaringen

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Iemand die dit spul heeft en zijn ervaring wil delen met dit Chinese spul.
Uiteraard is echt beter maar is het echt bagger of is het wel prima werkend spul?
Tuurlijk is echt beter maar is ook tig keer zo duur.......... :+
 
Bij het lezen van de vorige pagina dacht ik even op een andere site te zijn beland. Het gaat er niet helemaal om wat er precies gezegd word, maar hoe. Zonder non verbale communicatie zijn sommige uitspraken nauwelijks meer dan woorden op een scherm vrij intepreteerbaar.

Stelling nemen, zoals ik het lees voor een ander, is opzich nobel. Maar daarmee onstaat een podium voor partijen. Dat geeft ruimte voor volk dat zich graag aangesproken voelt en zich beter gaat voelen als ze het idee hebben de juiste partij te kiezen..en vol overgave het hogere moreel verdedigen. Wie zet de stap naar het midden?

Los van het onderwerp, kijk eens puur naar wat men soms als moreel hoger ervaart. Rationeel denken, financiële rijkdom, ijdelheid, kortzichtigheid, onzelfstandigheid, volgzaamheid. Meer dan eens gevoed door een angst om er anders niet bij te horen.


Gevaarlijke onderdelen zijn ammo voor motor apk voorstanders..
 
Dat lijkt me dan zeker een beter idee ja,maar laat de standaar rempomp maar mooi zitten,Remt als tiet ,daar hoef ik het niet voor te doen maar vind zo'n radiaaltje gewoon lekker smoelen,dat is de enigste reden. O-)
En vond het optisch gewoon een mooi setje met die koppelingkant erbij.Weet niet of die er ook in echt Brembo zijn. :?
En wat mijn andere uiting betreft vind ik persoonlijk wel wat meevallen en zo'n verschrikkelijk scheldwoord is het nu toch ook weer niet,maar als er toch mensen zijn die het schokkend hebben ervaren dan mijn excuses.....zo ben ik dan ook weer wel. :)
 
't IS tegenwoordig al zó dat Brembo een certificaat met een "kras code" mee levert bij vervangende onderdelen zodat je zélf kunt checken of je je China MEUK niet te duur betaald hebt :o
 
Bij het lezen van de vorige pagina dacht ik even op een andere site te zijn beland. Het gaat er niet helemaal om wat er precies gezegd word, maar hoe. Zonder non verbale communicatie zijn sommige uitspraken nauwelijks meer dan woorden op een scherm vrij intepreteerbaar.

Stelling nemen, zoals ik het lees voor een ander, is opzich nobel. Maar daarmee onstaat een podium voor partijen. Dat geeft ruimte voor volk dat zich graag aangesproken voelt en zich beter gaat voelen als ze het idee hebben de juiste partij te kiezen..en vol overgave het hogere moreel verdedigen. Wie zet de stap naar het midden?

Los van het onderwerp, kijk eens puur naar wat men soms als moreel hoger ervaart. Rationeel denken, financiële rijkdom, ijdelheid, kortzichtigheid, onzelfstandigheid, volgzaamheid. Meer dan eens gevoed door een angst om er anders niet bij te horen.


Gevaarlijke onderdelen zijn ammo voor motor apk voorstanders..

Ik ben niet voor een verplichte APK,
maar de APK is een momentopname, als de remvertraging voldoende is zal er geen keurmeester zijn die hem afkeurt.
Dan kunnen ze het halve wagenpark in Nederland ook wel van de weg halen, daarvan rijd het meeste met niet originele onderdelen waar onder ook remdelen.
 
Ik ben niet voor een verplichte APK,
maar de APK is een momentopname, als de remvertraging voldoende is zal er geen keurmeester zijn die hem afkeurt.
Dan kunnen ze het halve wagenpark in Nederland ook wel van de weg halen, daarvan rijd het meeste met niet originele onderdelen waar onder ook remdelen.

Gaat erom dat als er ongelukken gebeuren door zulke troep de kans groter is dat de apk er komt. Los van het feit dat het wel of niet het ongeluk had kunnen voorkomen.


Waarom ben je het er mee eens?
 
Alsof APK dit soort dingen voorkomt.

Degene die graag after market spullen er op zetten laten zich niet tegenhouden door APK.

Ik herinner mij dit nog uit de tijd dat ik net 20 was en mijn eerste auto kocht. Koplampen omwisselen, velgen omwisselen, mislamp weer aansluiten etc. etc.

Auto terug thuis en meteen de boel weer er af halen :')
 
Laatst bewerkt:
Het is echt te triest voor woorden dat je bijna een cursus moet gaan volgen om onderdelen te herkennen op echtheid. Goed voorbeeld NGK bougies

How to Alie express :+
 
Laatst bewerkt:
En vond het optisch gewoon een mooi setje met die koppelingkant erbij.Weet niet of die er ook in echt Brembo zijn. :?

Jazeker :
5437370228_9023fbf5b2_b.jpg


en nu na urine-beker update zo:
21925570432_1be4328a90_k.jpg


origineel van de spaghetti-vreters - sorry :+ - italiaanse makers, onder het motto: ik gun mezelf verder toch nix ;)

ps: ben overigens zeker niet roomser dan de paus, bijna al mijn verlichting komt van Ali en ben super happy met bv m'n nep Hakko soldeerstation, ook van ali natuurlijk:
24665172386_a8bc48a6f8_k.jpg
 
Laatst bewerkt:
Onzin

Hier mijn eigen foto. Reactie van de verkoper 'ow komt soms wel eens voor, hier heb je het geld terug': Wat kan er misgaan aan een reservoir zou je denken. Dat 'foutje' wil je niet met je pomp.
[afbeelding]

En één van de uit elkaar gehaalde brembo's.
fake Chinese Brembo copies

Iedereen moet het natuurlijk zelf weten. Ik zou het risico niet nemen voor die paar euro om er imitatie zooi op te zetten. En als testpiloot te spelen.
Hoop alleen dat je verder niemand meeneemt als je rem het opeens niet doet :)

Verder heb ik geen aandelen in Rizoma of Brembo :+

Mooi stukje test, test lijkt goed gedaan. Leuke is dat de resulatten uit de test eigenlijk zo slecht nog niet zijn. de TS vraagt of er ervaringen zijn, en inmiddels zijn er twee pagina's vooroordelen. Maar helaas nog geen echte testers. Ik ben benieuwd!
 
Het grappige ervan is dat die fake BREMBO China helemaal niet 100% op de originele BREMBO lijkt :)

Zie mezelf al op Assen rijden met 200km/uur plus remmen bij 150 mtr net voor de haarbocht en...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... :z wakker worden in het ziekenhuis :+
 
Ik heb toevallig net een heel stuk in het duitse MOTORRAD daarover gelezen. Er zijn gevallen bekend waar bijv. Brembo-imitatie remklauwen gingen SCHEUREN... Dat lijkt me ook erg fijn |(

Ik begrijp dat je niet het duurste spul nodig hebt, moet of wilt hebben maar er zijn genoeg andere betaalbare merken en producten die niet de wereld kosten en toch kwalitatief goed zijn... en ik begrijp dan niet dat je weinig geld wilt uitgeven maar er moet wel Brembo op staan :? :?

Als je niet voor merk/image of kwaliteit wilt betalen moet je ook niet net doen alsof :X
Alsof je een pullovertje voor 5 euro koopt en er daarna een Lacoste krokodilletje op gaat stikken _O-

Maar succes ermee ;)
 
Laatst bewerkt:
Het grappige ervan is dat die fake BREMBO China helemaal niet 100% op de originele BREMBO lijkt :)

Zie mezelf al op Assen rijden met 200km/uur plus remmen bij 150 mtr net voor de haarbocht en...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... :z wakker worden in het ziekenhuis :+

Wilde eigenlijk nog iets zeggen over spleetogen, dat krijg ik te pas en te onpas van mrs. Ogri te horen, maar dat mag hier niet meer.

On topic dus: je moet niet remmen, maar gasgeven!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan