Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
had ik idd graag gezien maar dat zit er zeker niet in, maar ik ben van mening dat je het op eigen kracht moet doen en niet hopen dat zijn betere teammaat op ze plaat gaat of uitvalt

Eerlijk van je !

En dan zal ik ook eerlijk met jou zijn ; je hebt gelijk ! Races horen gestreden te worden en niet bepaald door uitvallen of straffen.

Vinales hoeft niet uit te vallen maar het zou wel mooi zijn ( voor de tussenstand ) als hij deze race niet wint
 
Als Vinales deze race wint zonder dat Marquez uitvalt... maakt hij kans om ze allemaal te winnen.
 
Eerlijk van je !

En dan zal ik ook eerlijk met jou zijn ; je hebt gelijk ! Races horen gestreden te worden en niet bepaald door uitvallen of straffen.

Vinales hoeft niet uit te vallen maar het zou wel mooi zijn ( voor de tussenstand ) als hij deze race niet wint

En ik maar denken dat races in de pitstraat uitgevochten en beslist worden. Of kijk ik inmiddels weer teveel naar de F1 _O-
 
En wintertesten zeggen niet alles, maar het leek wel duidelijk dat Vinales in de winter al iedereen te snel af was. En dat blijkt nu. Echter is het seizoen nog lang, maar geef hem een goede kans.
 
Na seizoen 2014 dacht iedereen dat Marquez wereldkampioen zou worden de komende 10 jaar. Nou heb ik die gedachten ook zo bij Vinales na de eerste 2 races...
 
Top gekwalificeerd! Die twee heetgebakerde Spanjaarden zie ik elkaar er nog wel afrijden. Mogelijke winst voor Rossi?!
 
:} :} het hele weekend snelle rondetijden rijden met alle risico's zeggen niks.
1 snelle ronde tijdens de quali wel rossi flikt het weer hele weekend niet echt gezien maar er wel staan.
 
Rossi heeft een uitstekende uitgangs positie. hij is in tijden niet van zon goede plek gestart.

Hij heeft genoeg ervaring om het de andere 2 lastig te maken. Het zou me echter niet verbazen als Vinalez op puur talent hem wint. Die man is wel uniek hoor, wat hij laat zien in het eerst jaar bij Yamaha.
 
Rossi heeft een uitstekende uitgangs positie. hij is in tijden niet van zon goede plek gestart.

Hij heeft genoeg ervaring om het de andere 2 lastig te maken. Het zou me echter niet verbazen als Vinalez op puur talent hem wint. Die man is wel uniek hoor, wat hij laat zien in het eerst jaar bij Yamaha.

Bij Vinalez is het vertrouwen in de voorband heel sterk volgens Wilco , gezien zijn fitheid en kracht kan hij mega hard remmen en laat , laat remmen zijn er meer van maar de kracht die hij erin gooit geeft de band wat meer temperatuur dan bij de anderen .
Het zal niet komen op puur talent want daar rijden er meer van ,....zoals Zarco die heeft talent en doet mij echt verbazen ,...was al een beetje fan van hem maar dat is alleen maar erger geworden ......heb daar veel respect voor .
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan