MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nederlands grootste exportartikel is azijn, iig als ik al die azijnzeikers hier zie, het is niet goed of het deugt niet.
ja maar... ...nee als iedereen een abbo op MotoGP neemt komt er ook wel weer gezeik over eea.
tevreden zijn is een keuzeoptie.
dat er zo nu en dan dingen beter kunnen dat is dan maar zo.



voorheen maakt ik ieder jaar 35€ over naar mijn oud collega en keken we met 3 man tegelijk via MotoGP abbo, is ff ruk als dat ineens wegvalt maar om daar jarenlang over te blijven zeiken :N:N:N
 
Vind dat ziggo het nog niet zo verkeerd doet.

Kan het beter?
Ja natuurlijk, het kan altijd beter...

Zou beginnen met die kale eruit te trappen.
Is die gast nu echt zo dom? Of doet die alsof?
Die trekt z'n muil open en er komt weinig zinnigs uit.
Alsof er geen filter zit tussen wat die denkt en wat die uitkraamt
 
Vind dat ziggo het nog niet zo verkeerd doet.

Kan het beter?
Ja natuurlijk, het kan altijd beter...

Zou beginnen met die kale eruit te trappen.
Is die gast nu echt zo dom? Of doet die alsof?
Die trekt z'n muil open en er komt weinig zinnigs uit.
Alsof er geen filter zit tussen wat die denkt en wat die uitkraamt

Of hij een act opvoert ben ik nog niet zeker van.. wel dat hij een bepaalde desinteresse uitstraalt en dat Barry zich daar zichtbaar aan irriteert. Ik trek ‘die kale’ ook slecht.

Verder ben ik wel tevreden met Ziggo hoor.
Van Gameren die het echt leuk doet, Barry en Nigel met de kennis, Iwan met z’n kinderachtige grapjes en good old Frank ‘de encyclopedie’ Weeink.

Had al Vodafone dus de Sport kanalen zijn voor mij “gratis”.
 
Vind dat ziggo het nog niet zo verkeerd doet.

Kan het beter?
Ja natuurlijk, het kan altijd beter...

Zou beginnen met die kale eruit te trappen.
Is die gast nu echt zo dom? Of doet die alsof?
Die trekt z'n muil open en er komt weinig zinnigs uit.
Alsof er geen filter zit tussen wat die denkt en wat die uitkraamt

Hoop voor Rob dat hij doet alsof. Mooiste of ergste was toen Wilco onlangs vertelde over de behaalde titels met Lorenzo........Rob vroeg aan Wilco of dat in de 500cc klasse was.
 
Hoop voor Rob dat hij doet alsof. Mooiste of ergste was toen Wilco onlangs vertelde over de behaalde titels met Lorenzo........Rob vroeg aan Wilco of dat in de 500cc klasse was.
Ik denk dat hij die rol speelt voor de onwetende kijkers.
Mooi voorbeeld is Tom Commercieel. Die was bij Ziggo echt mega irritant en populair aan het doen. Bij Viaplay nam die ineens een veel rustigere, serieuzere rol aan.
 
Ik denk dat hij die rol speelt voor de onwetende kijkers.
Mooi voorbeeld is Tom Commercieel. Die was bij Ziggo echt mega irritant en populair aan het doen. Bij Viaplay nam die ineens een veel rustigere, serieuzere rol aan.
:^ Bij Ziggo was het echt een apenrots. Sinds Tom naar Viaplay gegaan is, is het al een stuk rustiger en fijner om naar Ziggo Racecafe te kijken. En Tom vind ik bij Viaplay ook veel prettiger om te volgen nu.
 
Voor degenen die het zo moeilijk hebben met Ziggo en elke andere zender die de Motogp ooit uitgezonden heeft: Aankomend weekend is een Motogp loos weekend en daarmee een weekend zonder ergernissen. Have fun! :P
 
Voor degenen die het zo moeilijk hebben met Ziggo en elke andere zender die de Motogp ooit uitgezonden heeft: Aankomend weekend is een Motogp loos weekend en daarmee een weekend zonder ergernissen. Have fun! :P
Ja, nou, nu moeten we weer een kut eind naar Assen rijden voor de World Superbike. :(



:+
 
  • Haha
Waarderingen: NR34
En gewoon lekker verder zeiken. Ik doe dat alleen hier in dit topic daar mag dat en niemand houd me tegen. :P Dr komt vanzelf iets wat mij niet aan staat.

Nou..... nu we toch lekker bezig zijn. Wie heeft er ooit verzonnen dat de WSBK van september naar april moesten. |(bijna een garantie voor koud pleuris weer!
Gelukkig komend weekend geen sneeuw, temperatuur ook redelijk maar wel zeiknat.....-O-
 
Nou..... nu we toch lekker bezig zijn. Wie heeft er ooit verzonnen dat de WSBK van september naar april moesten. |(bijna een garantie voor koud pleuris weer!
Dit, en vroeger 2 races op 1 dag, toen was het de moeite om dat tyfus stuk naar Assen te rijden!!!
 
En gewoon lekker verder zeiken. Ik doe dat alleen hier in dit topic daar mag dat en niemand houd me tegen. :P Dr komt vanzelf iets wat mij niet aan staat.

Nou..... nu we toch lekker bezig zijn. Wie heeft er ooit verzonnen dat de WSBK van september naar april moesten. |(bijna een garantie voor koud pleuris weer!
Gelukkig komend weekend geen sneeuw, temperatuur ook redelijk maar wel zeiknat.....-O-
ben ik ff blij dat ik nog geen kaarten gekocht heb *D , ga niet meer in de regen staan/zitten daar :+
 
Wie heeft er iptv tips? Vind ervoor betalen niet een groot issue, maar wil het graag gebruiken om MotoGP, WSBK en F1 te kunnen kijken, dus dat moet wel kunnen. (Bvk zonder vpn gedoe)
 
Zou Rob van Gameren er ook tegen aanzien om Zonta te interviewen?
Sommige coureurs zeggen bijna niets.
Zonta lult maar aan één stuk door.
 
Ik vind het op locatie voorbeschouwen een verademing tov dat studio gebrabbel. dat ze Nigel en Iwan ook maar invliegen. Waarom zouden ze niet net zoals Frank bij de motoGP een diepte interview kunnen doen met een Moto 3/2 coureur. is toch harstikke leuk!
 
Wie heeft er iptv tips? Vind ervoor betalen niet een groot issue, maar wil het graag gebruiken om MotoGP, WSBK en F1 te kunnen kijken, dus dat moet wel kunnen. (Bvk zonder vpn gedoe)
de een zweert bij MotoGP tv de ander bij Ziggo, en dan hebbie nog F1tv Pro, WSBK via Eurosportplayer

heb zelf Ziggo sport totaal en viaplay, budgettair gezien ruimte zat om er nog wat bij te nemen maar vind 't eigenlijk wel genoeg zo
 
de een zweert bij MotoGP tv de ander bij Ziggo, en dan hebbie nog F1tv Pro, WSBK via Eurosportplayer

heb zelf Ziggo sport totaal en viaplay, budgettair gezien ruimte zat om er nog wat bij te nemen maar vind 't eigenlijk wel genoeg zo
Ik bedoelde eigenlijk de iptv totaal aanbieders. Dus niet alleen de extra pakketten van TV of internet aanbieders
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan