MotoGP naar Ziggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks dat ik Z-racing heb is het toch jammer dat het niet als een programma wordt uitgezonden. Je blijft aan het switchen. Maar ik vond het gisteren in de voorbeschouwing toch tof dat Barry Rob de mond snoerde en zei dat Rob hem even uit moest laten praten. Zouden meer mensen moeten doen ;)
 
Als je er niet naar kijkt kun je er ook geen mening over hebben lijkt me. het is dit jaar beter als vorig jaar al is Kampues nog steeds wat vaak té aanwezig. Ik krijg wel het idee dat er naar opbouwende kritiek wordt gekeken en daar op wordt bijgestuurd.
 
Als je er niet naar kijkt kun je er ook geen mening over hebben lijkt me. het is dit jaar beter als vorig jaar al is Kampues nog steeds wat vaak té aanwezig. Ik krijg wel het idee dat er naar opbouwende kritiek wordt gekeken en daar op wordt bijgestuurd.
Pik vaak genoeg nog een paar minuten avn die onkunde mee om er een mening om te vormen ;)
Wat mij betreft raakt Ziggo zsm de uitzendrechten kwijt, sterker nog wat mij betreft gaat alles achter de betaalmuur.
Als we dan fatsoenlijke beschouwingen en commentaar krijgen
 
Pik vaak genoeg nog een paar minuten avn die onkunde mee om er een mening om te vormen ;)
Wat mij betreft raakt Ziggo zsm de uitzendrechten kwijt, sterker nog wat mij betreft gaat alles achter de betaalmuur.
Als we dan fatsoenlijke beschouwingen en commentaar krijgen
Nederland is dacht ik 1 weinige landen waar je gratis MotoGP kan kijken.
En nog loopt men te zeiken.
Wees blij dat je het kan volgen.
Bevalt het je niet, zoek je verder en kom je bij bijvoorbeeld een videopass van MotoGP.com
Lekker zonder reclames en kundige commentatoren, terug kijken wanneer je wil.
Plus allerlei aanvullende video's zoals documentaires of de test aan het einde van seizoen.
 
Ik vond de studio show ook wel leuk inderdaad. Je merkt wel dat ze er allemaal een beetje ingroeien, van Gameren houdt de gesprekken ook wel op gang, waarbij Barry en Nigel ook wel steeds beter worden.
 
Nederland is dacht ik 1 weinige landen waar je gratis MotoGP kan kijken.
En nog loopt men te zeiken.
Wees blij dat je het kan volgen.
Bevalt het je niet, zoek je verder en kom je bij bijvoorbeeld een videopass van MotoGP.com
Lekker zonder reclames en kundige commentatoren, terug kijken wanneer je wil.
Plus allerlei aanvullende video's zoals documentaires of de test aan het einde van seizoen.
Dat dus.
 
Op ziggo wordt ook wel de nodige aandacht besteed aan Bo, Zonta en Collin. Helemaal prima dus! Heb in het verleden ook een motogp abbo gehad. Op zich hartstikke mooi, maar een ik vind dat Nederlandse gekeutel voor en na de race op ziggo toch ook wel wat hebben en ik zie ook wel dat iedereen steeds beter in zijn rol komt.
 
Ik vond de studio show ook wel leuk inderdaad. Je merkt wel dat ze er allemaal een beetje ingroeien, van Gameren houdt de gesprekken ook wel op gang, waarbij Barry en Nigel ook wel steeds beter worden.
Vind ik ook. Kijkt lekker weg. Ik snap al het negatieve commentaar over ziggo niet echt.
Vind barry ook wel een goede toevoeging, veel kennis van de chauffeur en de techniek. Nigel overrult hem wel een beetje in de studio haha
Nu petertje er nog bij en dan is het top
 
Vind ik ook. Kijkt lekker weg. Ik snap al het negatieve commentaar over ziggo niet echt.
Vind barry ook wel een goede toevoeging, veel kennis van de chauffeur en de techniek. Nigel overrult hem wel een beetje in de studio haha
Nu petertje er nog bij en dan is het top
Stille Willy zei Kamphues nog tegen Barry. :+

Ik zag Nigel ook wel veel oogcontact maken met Barry of de jongste goede dingen zei. :? :)
 
Laatst bewerkt:
Vind ik ook. Kijkt lekker weg. Ik snap al het negatieve commentaar over ziggo niet echt.
Vind barry ook wel een goede toevoeging, veel kennis van de chauffeur en de techniek. Nigel overrult hem wel een beetje in de studio haha
Nu petertje er nog bij en dan is het top
Kamphues speelt een rol voor de onbekende kijker. Het niveau is gelukkig een stuk hoger dan dat jolige F1 geleuter :X
 
Nederland is dacht ik 1 weinige landen waar je gratis MotoGP kan kijken.
En nog loopt men te zeiken.
Wees blij dat je het kan volgen.
Bevalt het je niet, zoek je verder en kom je bij bijvoorbeeld een videopass van MotoGP.com
Lekker zonder reclames en kundige commentatoren, terug kijken wanneer je wil.
Plus allerlei aanvullende video's zoals documentaires of de test aan het einde van seizoen.
Nou gratis is het niet, je moet wel Ziggo hebben en je moet Ziggo ook betalen...
Maar goed ik heb Ziggo dus ik heb alles kunnen zien, dat ik de Moto3 en de Moto2 kon zien was toch ineens een verrassing. Dus daar kan ik dan lekker over zeiken. Heerlijk zeiken dat doe ik dan ook, ik ben Nederlander. Echt wel.
 
Feit is en blijft dat je er wat voor moet doen of over hebben om te kunnen/willen kijken. (en zeiken)
Of het nu bij je tv pakket in zit (gratis) of je betaald extra voor tv pakket of voor een abonnement bij bijvoorbeeld MotoGP.com.

En nogmaals als het gene waar/hoe je nu kijkt niet bevalt kan je 2 dingen doen.
Lekker (negatief zijn/doen) gaan zeiken overal en nergens, wat niets veranderd.
Of je doet iets meer moeite en je gaat op zoek naar iets wat beter bevalt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan