Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
Rossi heeft een uitstekende uitgangs positie. hij is in tijden niet van zon goede plek gestart.

Hij heeft genoeg ervaring om het de andere 2 lastig te maken. Het zou me echter niet verbazen als Vinalez op puur talent hem wint. Die man is wel uniek hoor, wat hij laat zien in het eerst jaar bij Yamaha.
De strijd aan gaan :? niet verstandig gewoon :+ er achter blijven hangen en zien wat er gaat gebeuren tussen die Spanjaarden :]

Klop hij beide dan *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
 
Rossi heeft een uitstekende uitgangs positie. hij is in tijden niet van zon goede plek gestart.

Hij heeft genoeg ervaring om het de andere 2 lastig te maken. Het zou me echter niet verbazen als Vinalez op puur talent hem wint. Die man is wel uniek hoor, wat hij laat zien in het eerst jaar bij Yamaha.
Hij is natuurlijk wel enorm geholpen met de mogen berijden van verreweg de beste motor.
Later dit jaar zullen de Honda's en de Duc's waarschijnlijk dichter op de Yamaha's komen te zitten, en dan zullen we nog wel zien of het Vinales nog zo makkelijk afgaat.
 
Hij is natuurlijk wel enorm geholpen met de mogen berijden van verreweg de beste motor.
Later dit jaar zullen de Honda's en de Duc's waarschijnlijk dichter op de Yamaha's komen te zitten, en dan zullen we nog wel zien of het Vinales nog zo makkelijk afgaat.

Je denk toch zeker niet dat ze achterover leunen bij Yamaha , die gaan echt wel door ontwikkelen het gehele seizoen ,....mischien heb je gelijk maar het kan ook wel eens zo zijn dat het gat met de rest alleen maar groter wordt , laten we dat maar niet hopen .
 
Bij Vinalez is het vertrouwen in de voorband heel sterk volgens Wilco , gezien zijn fitheid en kracht kan hij mega hard remmen en laat , laat remmen zijn er meer van maar de kracht die hij erin gooit geeft de band wat meer temperatuur dan bij de anderen .
Het zal niet komen op puur talent want daar rijden er meer van ,....zoals Zarco die heeft talent en doet mij echt verbazen ,...was al een beetje fan van hem maar dat is alleen maar erger geworden ......heb daar veel respect voor .
Nu kun je ook heel goed zien wat voor een matige coureur's die espargaro en Smith zijn.
Nu zarco er op zit
 
Nu kun je ook heel goed zien wat voor een matige coureur's die espargaro en Smith zijn.
Nu zarco er op zit

tja of het echt matig is weet ik niet maar opvallend is het wel. Allicht dat Zarco gewoon een groter talent is dan wij allemaal dachten..
 
Hou mij erbuiten. Ik vond hem in de 125 al briljant (met vlagen).

:^

Sinds ik hem een backflip zag doen, volg ik hem. Bleek hij ook nog goed rondjes te kunnen rijden :Y

En zo ging het in het verleden ook met Rea: Zag het bekende YT filmpje "one handy over the mountain" en sindsdien volg ik Rea. Bleek toevallig ook goed rondjes te kunnen rijden. Beetje entertainment en goed snel rond gaan is gewoon een goeie combi :}
 
Kun je dus ook zien dat die KTM geen meter progressie gaat maken.
Heb die 2 nooit wat gevonden.

KTM is mijn favoriete merk, maar die twee coureurs helemaal niet. Had liever Pedrosa en Zarco erop gezien.
Maar om nou te zeggen dat ze geen progressie gaan maken...
 
Nog geen overwinning, maar door constant zijn punten te pakken, staat onze held gewoon 1ste in het kampioenschap :Y *O*
 
ben benieuwd wat ze dit jaar gaan verzinnen om hem van zijn 10e kampioenschap af te houden

Waarschijnlijk hetzelfde als elk ander jaar: het totaal aantal punten over 18 races moet hoger zijn dan het totaal aantal punten van elke andere coureur.

#rocketscience :Z
 
Laatst bewerkt:
Doen ze expres. Ze willen gewoon dat Rossi blijft rijden in de motogp ipv te stoppen als hij voor de 10e keer wereldkampioen is geworden 8-) _O- })
 
Wat een baas!

Elk jaar wordt hij afgeschreven en kijk meneer staat op P1 in het kampioenschap....en Jerez gaat ownen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan