Valentino Rossi deel 18 - Na regen komt zonneschijn

Rossi wordt in 2016 kampioen

  • Ja

    Stemmen: 47 63,5%
  • Nee

    Stemmen: 27 36,5%

  • Totaal aantal stemmers
    74
Status
Niet open voor verdere reacties.
:^

Man, man, man wat een race zeg! Puntje bank, opspringen en weer terug. En wat een anti-climax voor Rossi zeg -O-

Zo geef je niet alleen de winst weg, maar opnieuw alle belangrijke punten voor de titel. En ja, hij had voor P2 kunnen gaan, maar in zijn positie moest hij wel voor P1 gaan, na al 3 seizoenen 2e geworden te zijn in de titelstrijd, dus dat begrijp ik wel. En het zegt iets over de racepace waar ze allemaal op zaten.

helemaal :^

Verstandig zou zijn geweest de wedstrijd op plek 2 uit te rijden. Dat wist hij zelf ook.

Maar 'gelukkig' is Rossi nog steeds wedstrijdmens genoeg om niet alleen veel punten te willen scoren maar ook te willen winnen.

En die 500ste Yamaha win, zal wellicht ook nog meegespeeld hebben.
 
Vorig jaar deed hij dit ook al 2x.
Zijn beginners fouten.

De concurrentie is beter geworden. Dit resulteert blijkbaar in dit soort fouten bij onze held. Deze fouten waren bij hem zeldzaam in de periode tot 2010.
 
Die ouwe kan er niets meer van, zag je in Jerez al....

Nu serieus, wat een race! Hij had nog wat in de pocket maar vinales blijkbaar ook. Met die ronde had ie Vinales ook tot een fout kunnen pushen. 2e is eerste verliezer toch, we kennen allemaal Catalunya 2009.

Maar goed, hij had moeten settlen voor het kampioenschap, maar achteraf is makkelijk praten.
 
jammer dat hij gevallen is. Hij wilde teveel en moet schijnbaar op en over het randje om Vinalez bij te benen. Hij weet waarschijnlijk dat hij elk puntje nodig heeft om nog wereldkampioen te worden en nam daardoor teveel risico.

Vinalez is een geduchte en zoals het nu lijkt de betere concurrent. Goed om te zien dat Rossi er alles aan moet doen om bij te blijven. Zonde dat het eindigt in een valpartij.
 
jammer dat hij gevallen is. Hij wilde teveel en moet schijnbaar op en over het randje om Vinalez bij te benen. Hij weet waarschijnlijk dat hij elk puntje nodig heeft om nog wereldkampioen te worden en nam daardoor teveel risico.

Vinalez is een geduchte en zoals het nu lijkt de betere concurrent. Goed om te zien dat Rossi er alles aan moet doen om bij te blijven. Zonde dat het eindigt in een valpartij.

En waarom precies is dat goed om te zien? ;)

Verder kan je het ook van de andere kant bekijken: Vinales is 16(!) jaar jonger dan Rossi. Het getuigt nog steeds van een aardig stukje aanpassingsvermogen om tot op de dag van vandaag vooraan tussen de nieuwe generatie(s) potentiele wereldkampioenen mee te kunnen strijden.
 
jammer dat hij gevallen is. Hij wilde teveel en moet schijnbaar op en over het randje om Vinalez bij te benen. Hij weet waarschijnlijk dat hij elk puntje nodig heeft om nog wereldkampioen te worden en nam daardoor teveel risico.

Vinalez is een geduchte en zoals het nu lijkt de betere concurrent. Goed om te zien dat Rossi er alles aan moet doen om bij te blijven. Zonde dat het eindigt in een valpartij.


Ook onzin, Rossi reed in een paar ronden het gat dicht naar Vinalez en ging er voorbij.
Vinalez moest de bocht afsnijden om weer aan te pikken bij Rossi...
Door Rossi's eigen fout kon Vinalez er weer voorbij.
Ik moet nog zien of Vinalez in de laatste ronde, Rossi nog voorbij was gekomen.

Overigens wel verschrikkelijk knap van Vinales om in de laatste ronde nog even het ronderecord aan te scherpen.
 
Mooie race !
Jammer dat rossi geen genoegen nam met p2. Schijnbaar wint de adrenaline het op dergelijk leeftijd nog steeds van rationeel denken. Dat had ik niet gedacht.............
 
Mooie race !
Jammer dat rossi geen genoegen nam met p2. Schijnbaar wint de adrenaline het op dergelijk leeftijd nog steeds van rationeel denken. Dat had ik niet gedacht.............

Dat is toch juist het mooie van sport!!! niets rationeel denken, maar rijden met passie en je hart. dat maakt deze sport zo mooi en dat is waarvoor je komt kijken en wilt kijken. waarom denk je dat Kevin Schwantz bv.nog steeds zoveel aanhangers heeft en zo geliefd is? dat is niet vanwege het rationele denken van Schwantz. Helaas vandaag niets voor onze held, maar wat kan hij nog goed mee met de jonge garde. Alleen dat is al genieten elke race weer. Moet de rest nog maar zien of zij dat nog gaan presteren op die leeftijd.
 
Geweldige race :] helaas voor Rossi en fan zijnde heel erg balen. '( .......guttegut :X

MV een verdiende winnaar :Y
 
Verdiende winnaar vind ik deze keer niet. Had net zo goed Rossi of Zarco kunnen zijn...

Hij stond op Pole, heeft de hele race om de winst gestreden, als je het dan nog niet verdient weet ik het ook niet meer hoor, had voor Rossi een geweldige zege kunnen zijn, maar helaas, vond het alsnog een mooi podium., Pedrosa moest ook van ver komen en Zarco voor zijn thuispubliek een eerste podium pakken is ook gewoon een held :}
 
Laatst bewerkt:
Hij stond op Pole, heeft de hele race om de winst gestreden, als je het dan nog niet verdient weet ik het ook niet meer hoor, had voor Rossi een geweldige zege kunnen zijn, maar helaas, vond het alsnog een mooi podium., Pedrosa moest ook van ver komen en Zarco voor zijn thuispubliek een eerste podium pakken is ook gewoon een held :}
Oké oke dacht dat er stond de verdiende winnaar. Het zat dit weekend heel dicht bij elkaar zowel met de kwalificatie s en de race. Op naar Mugello en nou winst voor Rossi💪
 
Hij stond op Pole, heeft de hele race om de winst gestreden, als je het dan nog niet verdient weet ik het ook niet meer hoor, had voor Rossi een geweldige zege kunnen zijn, maar helaas, vond het alsnog een mooi podium., Pedrosa moest ook van ver komen en Zarco voor zijn thuispubliek een eerste podium pakken is ook gewoon een held :}

Zarco op dubbel soft .....had nooit verwacht dat hij het zolang vol kon houden op die banden :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan