Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iedereen moet natuurlijk zelf weten wat hij/zij wel of niet aan trekt op de motor maar ik heb geen medelijden als er iets gebeurd, maakt niet uit of het eigen schuld is of niet.

Probeer ook al tijdje om de ex buurvrouw aan het verstand te krijgen dat een gewone (strakke) spijkerbroek echt niet gaat beschermen bij een schuiver.
Ziet er wel lekker uit in d'r strakke broek op haar zx636. :P

Oude collega precies hetzelfde, ja maar het is zo lekker zonder jas als het warm is. |(
Had gehoopt dat hij verstandig zou gaan doen nadat zijn tweede kindje geboren is.
 
Alle vag groep auto's zijn staan het meest in de belangstelling bij de meeste boefjes, die zijn het makkelijkst te jatten. Getunede Tupperware (no offense) auto's gaan alleen voor de specs die worden gestript
B
Kan je zeggen was geen tunning aan gedaan, de mijne ook nie hoor. En vorige jaar bij een vriend uit Ridderkerk ook nie
 
Dat zal een beste klapper geweest zijn -O- Kawa en gixxer outfit gaan ook niet samen... :N (Honda en gixxer outfit trouwens ook niet... :X )

Mij komt de motor iig niet bekend voor... :N


Helaas zal dit een harde les voor hem zijn !

Ik snap echt niet on een land zoals Nederland waar voor elke poep en scheet een regel is , dit ongeregulierd is !
Als ik met me blote voeten in de auto rij kan ik een prent krijgen maar met gixxer outfit rijden op een motor mag wel - onbegrijpelijk .
 
Idd, dat is erg krom geregeld hier in dit suffe land |( Sinds mijn crash draag ik altijd mijn pak als ik een rondje ga rijden, voelt ook prettiger :]
 
Gisteren zag ik iemand bij een gsxr achterop zitten zonder helm maaarrr wel met alle andere beschermende kleding en een of andere big-shopper tas onder zijn arm.... alsof die big shopper zijn hoofd gaat beschermen als die valt...
 
Jeej ik kan het eindelijk van de daken gillen. Ik heb me rijbewijs gehaald, ben zo blij Stuiter Stuiter.

Natuurlijk niet geheel vlekkeloos gegaan, maar ach dat lukt niemand. Ik maakte me fouten volledig goed op de snelweg. Ik trok hem lekker op en mijn inzicht kwam goed naar voren.
Grappige is zei 2 weken geleden tegen me docent. Ik hoop zo op regen bij het afrijden, dan let ik namelijk wel goed op enz. En RaRa ja vandaag regen gehad :-)

Lessend rijbewijs: A
Eerste rijles: 08 oktober 2015
Theorie: 04 april 2016
AVB: 10 mei 2016
AVD: 02 augustus 2016
Rijschool: MotorClass (Leidschendam)
Lesmotor: Honda cbf 500 bijnaam kabouter fiets gezien hij geheel verlaagd is.
 
Ik ga komend weekend bij onze ooster buren rijden , iemand zin en tijd om mee te gaan ?
Gaat 'm niet worden voor mij, ga de schutting plaatsen.

De schutting zou vandaag komen, maar omdat die rukkers hun zaken niet op orde hebben, wordt ie pas vrijdag geleverd. Ze waren het vergeten (zeiden ze in 1e instantie). Gaven ze later de buurman de schuld omdat ie de verkeerde palen had besteld (dat was dan wel positief, dat ze dat ontdekt hadden, maar dat was afgelopen weekend al geregeld) en dat het daardoor later kwam. De 1e levering was ook al niet goed gegaan, met 1 poort en 1 schuttingdeel kom je ook niet ver. Zijn wel een stel sufgerukten daar zeg... |(

Maarja, heb nog wel wat te doen om de tijd te doden...
 
Laatst bewerkt:
Gaat 'm niet worden voor mij, ga de schutting plaatsen.

De schutting zou vandaag komen, maar omdat die rukkers hun zaken niet op orde hebben, wordt ie pas vrijdag geleverd. Ze waren het vergeten (zeiden ze in 1e instantie). Gaven ze later de buurman de schuld omdat ie de verkeerde palen had besteld (dat was dan wel positief, dat ze dat ontdekt hadden, maar dat was afgelopen weekend al geregeld) en dat het daardoor later kwam. De 1e levering was ook al niet goed gegaan, met 1 poort en 1 schuttingdeel kom je ook niet ver. Zijn wel een stel sufgerukten daar zeg... |(

Maarja, heb nog wel wat te doen om de tijd te doden...
het zand regent wel lekker in zo :Y
 
Dank je wel zo blij. Morgen om 8:30 de aanvraag op het gemeentehuis, kon helaas vandaag nog niet.
Klopt, wordt nu allemaal digitaal doorgestuurd. Ik kon pas na het weekend aanvragen, de agenda met afspraken was al volgeboekt. Had het na een paar dagen al binnen, dus dat gaat best vlot.

Is zeker een lekker gevoel als je het allemaal binnen hebt, ben ook nog steeds blij dat ik het vrachtwagen rijbewijs in 1x binnen had. Nu gewoon zelf lekker :]
 
is het ook niet maar het resultaat is wel beter.
goed aantrillen en vlakschrapen is het meeste werk in mijn ervaring
 
Klopt, wordt nu allemaal digitaal doorgestuurd. Ik kon pas na het weekend aanvragen, de agenda met afspraken was al volgeboekt. Had het na een paar dagen al binnen, dus dat gaat best vlot.

Is zeker een lekker gevoel als je het allemaal binnen hebt, ben ook nog steeds blij dat ik het vrachtwagen rijbewijs in 1x binnen had. Nu gewoon zelf lekker :]

Dat gaat zeker lukken denk ik zo dat rijden. Eerst omgeving maar onveilig maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan