Het Voorne--Putten topic deel 43, Zomer editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogguh.

Wanneer gaat die schijtwinter nou eens weg. Ik heb nog wat dingen te doen waar het minstens 15 graden voor moet zijn. B|
 
Dat duurt helaas nog wel even, je weet wat ze zeggen he...

Februari roert in zijn arie, maart roert zijn staart en april, ja je weet wel... :/

Edit: Van veel ongedierte kan ik mij de afgelopen zomer ook niet echt herinneren dat we daar last van hebben gehad. Na iedere rit is het standaard lijken van de brommert afhalen....
 
Laatst bewerkt:
Ik eigenlijk ook niet,vorig jaar veel minder last gehad van wespen gelukkig.. :r . Het jaar ervoor wel,maar lijken genoeg op mijn pak en motor, :t . Laat het maar lekker even vriezen,alleen sneeuw en ijzel hoeft niet... ;)
 
Gewoon opzouten met die winterzooi !

Ik moet delen van de pc800 pleepot spuiten en ik mag dat niet in huis doen. :+
 
Net even de boom in de voortuin gesnoeid. Dooie takken er tussenuit gehaald. Er zit er nog 1 maar die is voor de vogels (daar hangen allerlei vogelvoer dingen aan). Ook de rozemarijn in de achtertuin gesnoeid, die werd wel heel erg groot. Takjes daarvan in de vriezer gelegd (lekker om bij aardappeltjes uit de oven te doen ).
 
Ik eigenlijk ook niet,vorig jaar veel minder last gehad van wespen gelukkig.. :r . Het jaar ervoor wel,maar lijken genoeg op mijn pak en motor, :t . Laat het maar lekker even vriezen,alleen sneeuw en ijzel hoeft niet... ;)
Idd even een tijdje strenge vorst zou wel leuk zijn. De laatste keer dat ik op de Kralingse plas heb geschaatst was 2012.....dus dat zou wel weer eens leuk zijn! Maar idd zonder sneeuw en ijzel!
 
Mogguh !

Weer een nieuwe volle week.....
Door drukte voorlopig t/m april 1 uur langer werken per dag (behalve vrijdags) en ook nog eens los daarvan overwerken. Overwerk word cash betaald maar extra uur per dag is tijd voor tijd.
 
Goeiemorgen allemaal!

Weekend weer voorbij en Jack frost is weer terug!
Woendag gevoel temp van -11 opgegeven! Toch wel fris! (auto pakken... :? )

Donderdag en vrijdag Zonnetje 4 graden met gevoel -6 (PERFECT MOTOR WEER ALS JE HET MIJ ZEGT WHOHOOOO!! *O* Fris maar zonnig! :t )

:W
 
Het is koud hier -O- zit hier met een dikke trui en een thermo overhemd aan.

Hier binnen is het 12 graden. Kachel heeft te weinig vermogen.
 
Laatst bewerkt:
@ brasletti, das wel beetje ruk .... kan u niet gewoon thuis werken dan?


Het Petflesspel lag in Pernis kon hem niet ophalen. Ligt ie nu op Ameland (!) -O- :N
 
Zo lekker is dat extra werk niet hoor. Extra uur per dag valt nog wel mee, dat is zo voorbij. Maar dan nog overwerken.....

Overwerk is niet verplicht maar toch wel, als je het niet doet zal je het weten ook. Word ook niet aan je gevraagd door de baas maar gewoon aan je gegeven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan