Motorrijles: kletsen over lessen: 'je bent er bijna!'

Vandaag even langs de Kawasaki Dealer en Yamaha Dealer geweest in Apeldoorn.
Gaat toch een R3 worden waarschijnlijk.
 
Voor wie (net als ik ;) ) nog wat moeite heeft om op de eigen logge fiets de kunstjes van het AVB na te doen:
hier kan je voor een vriendelijke prijs pilonnen kopen om zelf te oefenen. 2 euro per stuk voor pilonnen van 23 cm (dus iets kleiner dan het CBR gebruikt, die zijn 30 cm), plus 5 euro verzendkosten.
Heb ze vandaag binnen gekregen (4 x rood, 6 x groen) en ze zijn van redelijk zacht materiaal, dat (denk ik) heel blijft als je er een keer overheen zou rijden. Ook zijn ze stapelbaar: 10 pilonnen is 33 cm hoog. Past dus makkelijk in een top- of zijkoffer, en waarschijnlijk zelfs in een rugtas.
Ze zijn wel lichter van gewicht dan de CBR pilonnen dus als het stevig waait gaan ze er vandoor.
 
Vandaag een heerlijk AVD lesje gehad.. De laatste hopelijk! Woensdag moet het dan toch echt gaan gebeuren. Ik heb er wel vertrouwen in, maar woensdag eerst maar eens zien. Maar wat was het heerlijk rijden vandaag!
 
Voor wie (net als ik ;) ) nog wat moeite heeft om op de eigen logge fiets de kunstjes van het AVB na te doen:
hier kan je voor een vriendelijke prijs pilonnen kopen om zelf te oefenen. 2 euro per stuk voor pilonnen van 23 cm (dus iets kleiner dan het CBR gebruikt, die zijn 30 cm), plus 5 euro verzendkosten.
Heb ze vandaag binnen gekregen (4 x rood, 6 x groen) en ze zijn van redelijk zacht materiaal, dat (denk ik) heel blijft als je er een keer overheen zou rijden. Ook zijn ze stapelbaar: 10 pilonnen is 33 cm hoog. Past dus makkelijk in een top- of zijkoffer, en waarschijnlijk zelfs in een rugtas.
Ze zijn wel lichter van gewicht dan de CBR pilonnen dus als het stevig waait gaan ze er vandoor.

Je kunt ook gewoon wat oude tennisballen doormidden snijden. Stuk goedkoper en kunnen gewoon in de jaszak.
 
Ik kom eens om de hoek kijken, volgens mij het ea gemist :X

@lisalady een motor komt vanzelf zoals al gezegd daar zijn er zat van en desnoods begin je met een oud bakkie voor weinig geld. Een huis wacht helaas niet spreek ik uit ervaring |(

@Monique, succes met je AVD!

Vandaag rondje gereden..... op m'n eigen motor........ achterop bij m'n vent _O- nondeju ik wil zelf rijden :]
 
Vandaag met manlief een rit gemaakt van ruim 300 km. Vanuit Heerhugowaard via allerlei dorpjes en dijkjes naar Culemborg gereden, daar met vrienden op het terras gezeten en toen weer terug. Wat een heerlijk weer!
 
Succes Woensdag Monique2409!

Vanmiddag heb ik een bezichtiging ben echt benieuwd! Mocht het niet lukken ook geen drama maar als het wel lukt dan inderdaad een goedkoop motortje kopen ...Kan altijd later upgraden *D ...

Pionnetjes had ik toen ook gekocht en maar paar x gebruikt had ze bij de Intertoys...Mocht iem ze willen ze zijn gratis af te halen @ Amsterdam IJburg ;) ...
 
Vanmiddag voor mijn AVB geslaagd! De halve draai linksom ging nog maar net goed, verder hoefde ik geen enkele oefening twee keer te doen. Yeah!! *O*
 
Gefeliciteerd mofo! Op naar je AVD!

Lisalady, succes met je bezichtiging!

cabo, ik ben jaloers... Ik wil dat ook! Woensdag maar goed mijn best doen.

Dutch dress.. Achterop zitten is echt niets meer aan hè? Hahahaaha
 
Gefeliciteerd, Mofo!!!

Zal ik eens een grap vertellen? Vanmorgen met wat haast vertrokken op de motor naar mijn werk. Het was trouwens ineens vet mistig onderweg. Heb ik nog een mooie foto gemaakt van mijn motor.
2ytp74h.jpg


Kom ik op kantoor, schiet me ineens te binnen: kakkkk!!!! Ben mijn schoenen vergeten!! Dus ik heb de hele dag op sokken rondgewandeld op kantoor. Mijn collega's heb ik maar het bezoek van de burgemeester en de wethouders laten opvangen. Zo dom!! Dus nu snel op zoek naar laarzen die ik ook gewoon op kantoor kan dragen.
 
Ik heb niet echt plek om ze neer te zetten. We hebben een heel open kantoor en ik het kader van het nieuwe werken zijn er ook geen kastjes om spullen in op te bergen. Maar gaat goed komen. Zie hele leuke laarsjes op internet.
 
De burgemeester heeft me keihard uitgelachen, haha! En mijn wethouder ook, maar die had ik meteen tuk, want die van het weekend ook iets doms gedaan, haha!
 
Terug
Bovenaan Onderaan