Hulp gevraagd kawasaki zx9r

Jeroenzx9r

Rookie
6 sep 2016
15
0
Simpelveld
Hallo allemaal,

Ik heb een zx9r gekocht met de intentie enkele delen voor mijn eigen zx9r te gebruiken (kuipdelen) en de rest op te knappen en in orde te maken.

Helaas loopt de donor zeer slecht. Moeilijk starten niet stationair draaien zonder choke, rare ratel tijdens het draaien en totaal niet op touren komen.

Nu heb ik het een en ander opgezocht op Internet en al nagekeken.

- carbs schoongemaakt.
- oude benzine er uit nieuwe er in.
- andere bougies er in.

Geen verandering in draaien.

We hebben het kleppen deksel en ontsteking deksel er af gehaald het lijkt alsof de timing verkeerd staat. De merk tekens komen niet over een.

Heeft iemand een werkplaats handboek in pdf formaat ? Die dit wilt delen met mij. Of andere tips.


Mvg Jeroen
 
Bij deze een update het blok is uit het frame, ontsteking stond wel optijd. Maar op 8 van de 16 kleppen zaten geen shims... Helaas is er 1 nokkenas van de werk bank gerold en gebroken.... Dus bij deze ben ik op zoek naar een nokkeas van een zx9r (B) en wel de inlaat zeide
Mvg jeroen
 
Bij deze een update het blok is uit het frame, ontsteking stond wel optijd. Maar op 8 van de 16 kleppen zaten geen shims... Helaas is er 1 nokkenas van de werk bank gerold en gebroken.... Dus bij deze ben ik op zoek naar een nokkeas van een zx9r (B) en wel de inlaat zeide
zijde
Mvg jeroen


Waar zijn die shims dan gebleven?
Heeft dat ding gelopen zonder shims?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft dat ding gelopen zonder shims?



:Y Minimaal 2 x zelfs :)


Helaas loopt de donor zeer slecht. Moeilijk starten niet stationair draaien zonder choke, rare ratel tijdens het draaien en totaal niet op touren komen.

- carbs schoongemaakt.
- oude benzine er uit nieuwe er in.
- andere bougies er in.

Geen verandering in draaien.
 
Als alle klepoen nog heel zijn wel, waarschijnlijk liep hij zo beroerd, omdat een aantal kleppen niet of amper open gingen. Maar gezien het feit, dat er aan het blok gerommeld is, zou ik alles wel goed comtroleren, voordat ik er geld in stop.
 
Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zijn de kleppen in de kop gezakt en heeft men geprobeerd klepspeling te creeren door de shims weg te laten.

Lijkt me wel een mooi foto moment gebroken nokkenas en geen shims in je blok. heb je wel een krukas er in zitten dan
 
Terug
Bovenaan Onderaan