Kwastert aan de TRX 850!

Denk dat ik jou vandaag nog voorbij reed. In de Halse enk ( laatste bocht voor halle als je vanaf zelhem komt) op de motor. Zal rond 16:45 zijn geweest. Jij kwam net bij motoport vandaan. Ik draaide tegenover Segers.
Als er tenminste niet meer mensen met die werkbus rijden?
Ging nog redelijk bescheiden. Was een testritje. Remmen revisie gedaan. Nieuwe bandjes en weg was nat. Dus durfde nog niet zoveel, ook alleen de motorjas/helm/handschoenen aan. Hou ik ook niet zo van, normaal altijd vol in het leder en goede motorlaarzen.
 
De gezonde Achterhoekse buitenlucht maakt een hoop goed, halflive zit de hele dag in de vliegtuigwalm :+
 
De gezonde Achterhoekse buitenlucht maakt een hoop goed, halflive zit de hele dag in de vliegtuigwalm :+
Als ik af en lees wat er rond mijn werkplek aan fijnstof rondgaat denk ik dat je gelijk hebt. Daarnaast ben ik ooit kunststofbewerker geweest en heb ik liters chromaathoudende verf verwerkt. Vorige week is er weer een collega van 54 omgevallen.
 
Als ik af en lees wat er rond mijn werkplek aan fijnstof rondgaat denk ik dat je gelijk hebt. Daarnaast ben ik ooit kunststofbewerker geweest en heb ik liters chromaathoudende verf verwerkt. Vorige week is er weer een collega van 54 omgevallen.

Da's kudt man. Gecondoleerd.
 
En het project gaat verder. Ik heb maar weer een paar stukkies ijzer verlast

full
 
En op een doosje hoort een dekseltje, wtaerdicht natuurlijk, want we krijgen geen afdekzeil, hardtop of iets dergelijks
full
 
En de hele handel verdwijnt dan weer onder de vloer. Die ik vast ga maken met Dzus snelsluiters. (in bestelling)
Want, een zijspan is immers nooit af, er wijzigt nog wel eens wat. En wellicht maak ik later onder dit deel van de vloer nog een grotere ruimte waar naast deze elektrakast ook ruimte is voor bandenplakspul, gereedschapsetje en sleepkabel. En als ik heel goed mn best doe ook wellicht nog een regenpak.
Maar dat is voor nu een stap te ver, zo'n rommelbak onder de vloer kan pas als de draagarmen op hun plek zitten, dan kun je passen en meten.
Maar dan moet je er wel handig bij kunnen, vandaar die Dzus snelsluiters.

(dat moeten jullie natuurlijk niet verder vertellen, want die rommel bak zit dan niet op slot)
full
 
Daar kan t mooi zitten kwastert

Een grote snel toegankelijke kofferbak is idd best handig heb ik afgelopen weekend gemerkt 👍
 
Daar kan t mooi zitten kwastert

Een grote snel toegankelijke kofferbak is idd best handig heb ik afgelopen weekend gemerkt 👍

M'n 'kofferbak' in de neus is niet erg groot. Een helm past er net precies in. Maar wel snel toegangelijk. Het is meer een groot uitgevallen handschoenenkast.

Ik ga er voor treffenbezoek een soort van flightcase opzetten. En dan is er plek zat voor vanalles. Plan is een kist van ca 100x40x50 cm.
 
Het ging vooral om de boterhammen, flesje water en de warme muts. Dus daar werkt je handschoenenkastje ook prima voor.
Die kist is vooral handig voor de biertjes as je er al bent. Die lagen ook in mijn kofferbak. En zolang je die maar niet op slot doet kan een ander ook even snel een biertje pakken.
In mijn zijkoffers zou ik die niet stoppen,want die sluiten door t kantrubber en mijn aangepaste slotje zo strak dat ik de deksels nooit verwacht te verliezen (staat dit type nogalberucht om is me verteld),maar daardoor zijn ze zelfs nuchter al een uitdaging om te openen of te sluiten...
 
Zit de elektra zo niet erg dicht aan de grond? Of vertekent het beeld wat en zit alles tussen de framebuizen?
 
Als ik af en lees wat er rond mijn werkplek aan fijnstof rondgaat denk ik dat je gelijk hebt. Daarnaast ben ik ooit kunststofbewerker geweest en heb ik liters chromaathoudende verf verwerkt. Vorige week is er weer een collega van 54 omgevallen.
Niet best, hopelijk hou je het zelf wat langer vol.
 
Zit de elektra zo niet erg dicht aan de grond? Of vertekent het beeld wat en zit alles tussen de framebuizen?

De onderkant van de elektradoos zit 8mm hoger dan de onderkant van de framebuizen aan voor en achterdeel. Het midden stuk, waar de elektra dus onderhangt is flink hoger. De draagarmen voor het spanwiel komen ook onder dit hoge deel .
 
Terug
Bovenaan Onderaan