MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb vandaag m'n achterwiel naar Rouvoet gebracht met bandje erbij. Hij belde later dat mijn wiellagers versleten waren (had ik zelf ook een beetje gevoeld..) maar morgen klaar! 👍🏻
 
Ik was maandag bij www.optitune.nl in Waddinxveen:
1 uurtje koffiedrinken/wachten en met 2 nieuwe banden eronder weer op pad.
Motor en ik zijn helemaal klaar voor lekker lang en veel rijden de komende 12 dagen.
2e Pinksterdag is dit feestje weer voorbij.

he bah wat vervelend :/ , veel plezier en tot volgende week woensdag O-) :]
 
wel gvd motoz**m, van H**rdt, Rouv**t,

Kut topic is dit aan het worden @#$%.

KOFFIE @#$%
 
wel gvd motoz**m, van H**rdt, Rouv**t,

Kut topic is dit aan het worden @#$%.

KOFFIE @#$%
full
 
Kevson, in Almere Poort vlakbij de A6 heb je RGTuning (zit ook op het forum, onder een andere naam). Banden opzetten is daar klaar terwijl je wacht (uurtje) en alleen maar goede ervaringen mee. Van Heerdt heb ik ook goede verhalen over, alleen wat prijziger en langer wachten. Wel heeft ie veel in voorraad.
 
:')


Ik gooi er ff een prima adres in Zeist bij. www.snelmotoren.nl
 
Ik gooi er ff een prima adres in Zeist bij. www.snelmotoren.nl
Hé, website werkt nu wel op kantoor. Thuis wilde het niet laden. Van Heerdt ga ik vooral naartoe omdat het echt op 5 minuten van mijn huis is en ik dan mensen nog wel zo gek krijg om me even af te zetten :') Over de snelweg met twee bandjes om m'n middel vind ik nog een beetje sketchy :X
 
Van Heerdt kom ik al jaren. Is prima zolang je ze maar achter de broek aan zit. :X

Edit: even zitten rekenen... 24 jaar geleden kocht ik daar mijn eerste motor... :)
 
Laatst bewerkt:
Kevson, in Almere Poort vlakbij de A6 heb je RGTuning (zit ook op het forum, onder een andere naam). Banden opzetten is daar klaar terwijl je wacht (uurtje) en alleen maar goede ervaringen mee. Van Heerdt heb ik ook goede verhalen over, alleen wat prijziger en langer wachten. Wel heeft ie veel in voorraad.
Met Ruud heb ik anders geen beste ervaringen. Zou hem niet aanraden... ik rij niet voor niets vanuit Almere naar Hilversum naar Rouvoet.
In Almere zou ik voor een bandje nog eerder naar Motorplanet gaan.
 
Ieder zijn voorkeur
Hier ook naar Rouvoet met de kawa, lekker dichtbij en goede service
 
Laatst bewerkt:
Met Ruud heb ik anders geen beste ervaringen. Zou hem niet aanraden... ik rij niet voor niets vanuit Almere naar Hilversum naar Rouvoet.
In Almere zou ik voor een bandje nog eerder naar Motorplanet gaan.
Dat is wel jammer, hier ging het 3x goed. 2tires ook geprobeerd? Die zitten vlakbij de Mac in Buiten.
Als je internetbandjes wil laten bezorgen heb je ook Dutch Motorcycle Company bij Markerkant.
Die in Haven servicen ook, maar die konden me niet helpen met een bedradingsprobleem, daar twijfel ik een beetje over.
 
Krijg net een belletje van de motorzaak, die weigert om de MPR4 onder mijn GSXF te monteren. Ik zou nu een centimeter speling hebben en met de grotere band vervalt dat. Een band zou vervormen in de bocht onder de druk die het te verduren krijgt, waardoor het aanloopt op mijn remstang. En het laatste wat je wilt is dat de band aanloopt in een bocht... "Degene die jou dat verteld heeft weet volgens mij niet helemaal waar hij het over heeft" :) Thoughts?
 
Krijg net een belletje van de motorzaak, die weigert om de MPR4 onder mijn GSXF te monteren. Ik zou nu een centimeter speling hebben en met de grotere band vervalt dat. Een band zou vervormen in de bocht onder de druk die het te verduren krijgt, waardoor het aanloopt op mijn remstang. En het laatste wat je wilt is dat de band aanloopt in een bocht... "Degene die jou dat verteld heeft weet volgens mij niet helemaal waar hij het over heeft" :) Thoughts?
de originele maten monteren.
 
Waar moet ik dan naar kijken? MPR4 is er niet in 110/140-80, heb juist op aanraden van 90% van de reacties besloten om een maatje groter te doen 'want dat kon zonder problemen', en dan dit B|
welkom op internet
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan