MF Gooi en Vechtstreek #157

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ritje Hemelvaart

Waarheen? - wie heeft er een mooie route??

Wie gaan er mee:

Hedcandy
Detox (afh van t weer)
Enzio (afh van t weer)
Kevson
Igorv
Don Dalton (afh van werk)
02thered


Wil je ook mee? Deze post even knippen en plakken met je naam erbij :Y
Rondje Markermeer, is dat wat? Ik heb nog wel een route. :Y
 
Als het maar niet zo'n tomeloos langzame rit wordt als afgelopen zondag, een beetje spirited riding is welkom _O- (Godnondeju nog last van mijn rug)

Lijkt overigens uitstekend weer te worden! Nog nét geen doorwaaijasjes, dat komt de rest van het weekend wel weer...
 
Binnen 't Gooi is het tempo vaak vrij hoog. Ook als je jezelf erg snel vindt... laat je niet gek maken.
 
Er was eens een wielrenner op een berg in Italië....

full


... die had een lekker band. Einde verhaal.

Helaas ook voor The Kentucky Kid... nee... niet leuk dit.
Maar het bewijst maar eens te meer hoe kwetsbaar je bent op 2 wielen met alléén een helm. -O-
 
Zou voor de Hemelvaarttoer in ieder geval strandzones vermijden. Grote drukte voorspeld omdat heel NL vrij heeft op een strand dag.
 
@Hemelvaartrit..

Als t weer niet te gek doet dan rijden wij misschien ook wel mee.

Echter.. als t weer naar voren schuift, dikke zon met 26+ graden, dan ga ik met m'n leren pak in de loosdrechtse plassen liggen *D
 
18620390_10155295843471798_8890639998767541114_n.jpg


Heb er eigenlijk nog niets aan, en het is niet eens mijn maat (valt als 38,5) maar ja... voor 25 euro ga ik ze op voorraad neerleggen. Dan maar een paar jaar in de kast.
 
Motor gisteren weggebracht naar van Heerdt voor een bandenwissel, dacht daar zijn ze vandaag wel klaar mee... Helaas. Dat wordt een tochtje met gloednieuwe banden :')
 
Motor gisteren weggebracht naar van Heerdt voor een bandenwissel, dacht daar zijn ze vandaag wel klaar mee... Helaas. Dat wordt een tochtje met gloednieuwe banden :')

Inrijden hoeft niet zoveel tijd te kosten. Als ik er zelf geen zin in heb geef ik hem mee aan Kato.. binnen een half uur hartstikke ingereden.
 
Ik heb hier ook drie kasten vol laarzen. Allemaal de verkeerde maten, maar waren erg goedkoop :P


Nieuw rubber > rustig opbouwen en met lekker weer kan dat best snel, maar blijf oppassen ;)
 
Motor gisteren weggebracht naar van Heerdt voor een bandenwissel, dacht daar zijn ze vandaag wel klaar mee... Helaas. Dat wordt een tochtje met gloednieuwe banden :')
Ik was maandag bij www.optitune.nl in Waddinxveen:
1 uurtje koffiedrinken/wachten en met 2 nieuwe banden eronder weer op pad.
Motor en ik zijn helemaal klaar voor lekker lang en veel rijden de komende 12 dagen.
2e Pinksterdag is dit feestje weer voorbij.
 
Zag hem ook ja, tof!

Ben benieuwd hoe de fiets er morgen vandaan komt. Gezonde spanning *O* Prima ervaringen met Van Heerdt tot zo ver, het is seizoen, zal ik maar zeggen. Druk zat. Had het zelf niet gekund.

Iets anders trouwens, ik vind dit soort acties vaak wel doorzichtig, maar een leuk excuus voor een tochtje. Op Hemelvaartsdag een gratis decibelmeting bij Motozoom. Misschien een idee voor donderdag als tussenstop/pauze? Markermeer is wat dat betreft wel compleet de andere kant op (wat Utrecht betreft), maar prima voor de afterparty })
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan