Valencia

Geld is bij Ducati volgens mij geen probleem, denk wel dat ze qua rijders nu te ver uit elkaar zitten, Lorenzo heeft een heel andere stijl dan Dovi al zijn ze beide vloeiend.
Gaan ze de kant van Jl op krijgt Dovi t heel moeilijk en vice versa.

Ik blijf er op hopen dat er volgend seizoen gewoon een stuk of 8-10 kandidaten zijn voor het kampioenschap
 
Een salarisverlaging lijkt me een optie, maar ik denk niet dat Lorenzo na volgend seizoen op de stoep staat. Hij is regelmatig sterk in races en kwalificatie, en daarin verwacht ik ten opzichte van Dovizioso een stijgende lijn. (Dus mochten beide Ducati's volgend jaar niet voorin zitten, verwacht ik Lorenzo in elk geval dichter bij / vaker vóór Dovi dan dit jaar.)

En staan er werkelijk genoeg kampioenen te springen om een fabriekszitje bij Ducati? Ik denk niet dat je veel coureurs gaat vinden die brengen wat Lorenzo brengt aan snelheid en ervaring. Tenminste, geen coureurs die niet al dik onder contract zitten. (Zeg nu zelf, wat schiet je op met Petrucci ipv Lorenzo..?)
Pedrosa kan wel naar Ducati, is een goede stop and go coureur.
En dan Lorenzo naar Honda met vriendje Marc. Dat zou pas eerlijke concurrentie zijn. _O-
Alleen wordt de Honda er ook niet beter op met de jaren. :? O-)
 
Miller gaat nu al lekker met de Ducati na 1 test. Hij lijkt het nu al beter te doen dan toen ene JL op de Duuc stapte en precies dezelfde motor. Maar ja het is nog vroeg in het seizoen en het kan nog alle kanten op☺
 
Jl deed het tijdens de Valncia test vorig jaar ook niet heel verkeerd toch ?!
Daarbij is die Gp17 van miller wel een stukje verder ontwikkeld dan de fiets waar JL op stapte..

en nee ik ben geen JL fan
 
Jl deed het tijdens de Valncia test vorig jaar ook niet heel verkeerd toch ?!
Daarbij is die Gp17 van miller wel een stukje verder ontwikkeld dan de fiets waar JL op stapte..

en nee ik ben geen JL fan

Hoef je er niet bij te vermelden. De kans dat iemand JL fan is, is nagenoeg nihil. Of in ieder geval heel klein.
 
Hoef je er niet bij te vermelden. De kans dat iemand JL fan is, is nagenoeg nihil. Of in ieder geval heel klein.
Worden allemaal betaald. :+

full


full


Afgelopen week was de fanclubdag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan