Het MF-Testweekend 2017 camping rulez

Zo, de spullen zijn hier ingepakt.
Morgen nog wat uurtjes werken en dan richting het oosten van het land om te starten met de opbouw van het kamp.
 
Nog geen heel concreet plan. Maar is het een redelijk voorstel om rond 10.30 uur af te spreken bij Den Andel (eerste tankstation na Gouda, Shell station) en dan bij de shop van het tankstation.

Rij trouwens op een rode Fazer600 met 1 Xenonlamp.

Vanaf Gouda nog een flink stukje snelweg en dan van de snelweg af. Zeg ergens bij Arnhem. En voor de lunch zijn er twee opties, even een supermarkt in en wat broodjes en beleg kopen en ergens langs de weg oppuzelen of ergens een restaurantje bezoeken voor een uitsmijter (of zoiets). Maar volgens mij is dat iets om bij het afspreekpunt te bespreken.

Wil je rechtstreeks contact: mijn nickname en daarachter @hotmail.com of pb even.
 
Donderdag avond gaat hier de boel op de motor..
Vrijdag om 13:00 rijden
Nieuwe tent voor het eerst opzetten (zit nog in verpakking.... kan dus leuk worden voor de kijkers ;-)
Vrijdag avond noodvoedsel testen op de benzine brander :-) (is het niks gaan we pizza bestellen... )
Hele gezin heeft er zijn.
 
Nog geen heel concreet plan. Maar is het een redelijk voorstel om rond 10.30 uur af te spreken bij Den Andel (eerste tankstation na Gouda, Shell station) en dan bij de shop van het tankstation.

Rij trouwens op een rode Fazer600 met 1 Xenonlamp.

Vanaf Gouda nog een flink stukje snelweg en dan van de snelweg af. Zeg ergens bij Arnhem. En voor de lunch zijn er twee opties, even een supermarkt in en wat broodjes en beleg kopen en ergens langs de weg oppuzelen of ergens een restaurantje bezoeken voor een uitsmijter (of zoiets). Maar volgens mij is dat iets om bij het afspreekpunt te bespreken.

Wil je rechtstreeks contact: mijn nickname en daarachter @hotmail.com of pb even.

Top, zal er zijn om 10.30 uur met een V-srom met natuurlijk volle bepakking :+
 
Laatst bewerkt:
Vrijdag in de middag ff wat regen, rest droog.
Zaterdag in de middag ook, minder lang. Rest vd dag droog.
In de vroege ochtend nog n buitje, ochtend en middag van zondag droog.

Al met al :t
 
Ik zal er zijn !

Overigens heet het tankstation De Andel (had het even opgezocht). Maar dat veranderd natuurlijk niets aan de locatie ;)
 
Zo, Mitkah en ik zijn al onserweg naar Lichtenvoorde. Nu een koffiestop in Zwolle en straks langs de IJssel afzakken..
 
Wouzy en ik gaan morgen rond het middaguur vanuit t hoge Noorden. Hopelijk houden we het een beetje droog... Wie heeft het weer besteld? Het is te vroeg bezorgd.. -O-
 
Lekker weertje!!!
full
 
En een heel andere vraag: wordt er gezamenlijk gereden richting Lichtenvoorde ?

Zelf start ik uit het Westland. Daarbij wil ik het eerste grote stuk over de snelweg en het laatste stuk binnendoor.

En natuurlijk alvast tot vrijdag...
Wij komen met een man of acht uit de noordkop. Maar aan deze informatie heb jij niets, tenzij je eerst omhoog wilt rijden
 
Nog geen heel concreet plan. Maar is het een redelijk voorstel om rond 10.30 uur af te spreken bij Den Andel (eerste tankstation na Gouda, Shell station) en dan bij de shop van het tankstation.

Rij trouwens op een rode Fazer600 met 1 Xenonlamp.

Vanaf Gouda nog een flink stukje snelweg en dan van de snelweg af. Zeg ergens bij Arnhem. En voor de lunch zijn er twee opties, even een supermarkt in en wat broodjes en beleg kopen en ergens langs de weg oppuzelen of ergens een restaurantje bezoeken voor een uitsmijter (of zoiets). Maar volgens mij is dat iets om bij het afspreekpunt te bespreken.

Wil je rechtstreeks contact: mijn nickname en daarachter @hotmail.com of pb even.
Als het mag, dan haak ik graag aan morgen.
 
Zo het verzamelen en inpakken is grotendeels achter de rug. Nu even een bij een biertje bedenken wat ik "vergeten" ben.

Bier wordt morgen ter plaatse aangeschaft... dat zit niet in de zooi. Maar is niet vergeten.

En dat er met drie man gereden wordt is alleen maar gezellig, tot morgen !
 
Terug
Bovenaan Onderaan