Eifel goedkope camping hutje

VFooR

Rookie
7 jan 2002
18
1
Belgiė
Waar in de Eifel kan je goedkoop met de motor op een camping in de mooie natuur waar je een hutje of mini huisje kan huren? Een goedkoop pareltje dus om van daaruit mooie lussen te maken.
 
Bij een simpel en goedkoop hutje, denk ik aan een bouwsel voor één persoon en aan een maximum van 35 euro per nacht.

Mijn persoonlijke mening in ieder geval. Anders zou ik met de tent gaan, of een hotelkamer boeken.
 
Dit is geen antwoord op je vraag eigenlijk, maar dit jaar stonden we hier op de camping: Home - Camping Kautenbach
Daar verhuurden ze deze pods, 50 euro de nacht (is in deze tijd niet heel duur denk ik).
1704784663471.png

Werden veel gebruikt door motorrijders, of op doorreis of voor enkele dagen.
Misschien een leuk alternatief op de Eiffel, en enig sinds kun je op een dag ook nog die kant op.
 
Dit is geen antwoord op je vraag eigenlijk, maar dit jaar stonden we hier op de camping: Home - Camping Kautenbach
Daar verhuurden ze deze pods, 50 euro de nacht (is in deze tijd niet heel duur denk ik).
Bekijk bijlage 1961126
Werden veel gebruikt door motorrijders, of op doorreis of voor enkele dagen.
Misschien een leuk alternatief op de Eiffel, en enig sinds kun je op een dag ook nog die kant op.
dit is niet de eifel maar luxb.maar zou eerder hier heen gaan als naar de eifel....en betere wegen vind je nergens..
in esh-sur-sure vind je ook een camping met deze hutjes en tevens zwemgelegenheid aan het meer ..camping leifreg....
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan