De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

Vorig jaar zat ik in de groep die boven de 2:30 zat ( toerrijden )
Hierbij was al heel veel diversiteit maar ook veel snelheidsverschil

In de ster reden ze tussen 2:05 en 2:30 meende ik , onder de 2 minuten heb je er ( met alle respect ) eigenlijk niks te zoeken ;)
Daarom vroeg ik ook naar de rondetijden :)
Lijkt me inderdaad niet verstandig, té groot verschil.
 
Ik bedoel het ook totaal niet verkeerd hoor ;) Het lijkt me voor alle partijen frustrerend als het nivo verschil te groot is.

Eigenlijk moeten ze er nog een sessie aan toevoegen voor iedereen onder de 2:05, alleen word dat weer lastig aangezien ze alleen gekentekende motoren toe laten ;)
 
Ik bedoel het ook totaal niet verkeerd hoor ;) Het lijkt me voor alle partijen frustrerend als het nivo verschil te groot is.
Oh zo las ik het ook niet hoor :) Dat het niveau verschil frustrerend kan zijn klopt helemaal.
Ik dacht het leek me wel een leuke start van het nieuwe seizoen, maar dat kan ook op een ander moment :t
Eigenlijk moeten ze er nog een sessie aan toevoegen voor iedereen onder de 2:05, alleen word dat weer lastig aangezien ze alleen gekentekende motoren toe laten ;)
Dat zou wel lachen zijn ja ;)
 
Oh zo las ik het ook niet hoor :) Dat het niveau verschil frustrerend kan zijn klopt helemaal.
Ik dacht het leek me wel een leuke start van het nieuwe seizoen, maar dat kan ook op een ander moment :tDat zou wel lachen zijn ja ;)


gelukkig ! Soms lastig om goed uit te drukken / op te vatten via het internet ;)

Moet wel zeggen dat ik uit eigen ervaring niet het idee heb dat de CRT rijders zich aan bepaalde rondetijden houden.. kon hem 2 ronden aardig redelijk volgen en daarna ging het tempo ineens heel hard omhoog.. keek achterom om te zien of ik de rest op hield maar toen zat alleen mn maatje nog achter me :+
Heb die instructer de rest van de tijd ook niet weer gezien })
 
Ik heb zojuist het inschrijfformulier ontvangen per post..
Als het goed is krijgt iedere deelnemer van afgelopen jaar dit automatisch

Voor degenen die nog een inschrijfformulier willen ; er wordt in de brief verwezen naar ttcircuit.com
Voor vragen ; landelijkemotordag@ttcircuit.com

Als het inschrijfformulier niet gevonden kan worden dan stuur me maar een privé bericht en stuur ik hem je wel toe
 
Ik heb zojuist het inschrijfformulier ontvangen per post..
Als het goed is krijgt iedere deelnemer van afgelopen jaar dit automatisch

Voor degenen die nog een inschrijfformulier willen ; er wordt in de brief verwezen naar ttcircuit.com
Voor vragen ; landelijkemotordag@ttcircuit.com

Als het inschrijfformulier niet gevonden kan worden dan stuur me maar een privé bericht en stuur ik hem je wel toe
http://www.ttcircuit.com/wp-content/uploads/2017/01/Inschrijfformulier-LMD-2017.pdf

Voor die zoeken :)
 
Hier zijn de papieren ook binnen :)
 
geduld is een schone zaak :P
ik ga mij iig niet meer van te voren inschrijven. vorig jaar wel gedaan. toen konden we om 7 uur 's ochtends vertrekken met 3 graden boven nul en kwamen we aan als ijspegels.
half 10 op koud asfalt de eerste sessie en de 2e er direct achteraan.

's middags toen het zonnetje er door kwam en de temperatuur aangenaam werd kwam een andere vriendengroep van mij ff langs kijken. kregen toch de kriebels om ff te gaan rijden. konden zich zo ter plekke inschrijven en waren haast direct aan de beurt. er waren lege plaatsen in overvloed.

dus ik trap hem de zaterdag die kant op als het mooi weer is en anders niet.
 
'Geen 27e Landelijke Motordagen (LMD) ???' > 'De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017'
 
geduld is een schone zaak :P
ik ga mij iig niet meer van te voren inschrijven. vorig jaar wel gedaan. toen konden we om 7 uur 's ochtends vertrekken met 3 graden boven nul en kwamen we aan als ijspegels.
half 10 op koud asfalt de eerste sessie en de 2e er direct achteraan.

's middags toen het zonnetje er door kwam en de temperatuur aangenaam werd kwam een andere vriendengroep van mij ff langs kijken. kregen toch de kriebels om ff te gaan rijden. konden zich zo ter plekke inschrijven en waren haast direct aan de beurt. er waren lege plaatsen in overvloed.

dus ik trap hem de zaterdag die kant op als het mooi weer is en anders niet.

Ik weet niet op welke dag dit was ? Wij waren er op zondag en toen er smiddags mensen alsnog mee wouden doen kon het toch echt niet meer..

Maargoed als je een warme dag wilt hebben heb je meer kans in juni en july etc
 
Wij waren er op de za.dag.
Klopt, maar ik heb een supermoto dus geweldige rondetijden ga ik toch niet halen :P .
Vorig jaar met mijn 640 lc4 2.26 gehaald. Ding wil niet harder dan 155 _O- .
Ik heb nu een 690 smc-r dus het zal iig een stuk beter worden maar echte circuit dagen boeken met een sm op assen is niks waard. Mettet zou nog een x kunnen. Daarom zijn hier juist de lmd geschikt voor :Y .
 
Ah oke op die manier, zondags was het echt vol !
Ik vind 2:26 echt knap op een sm, vooral als je niet harder kan dan 155 ;)
 
Ik heb hem ook de post op gedaan voor zaterdag, samen met mijn oom. Een toer en een ster sessie.

Vorig jaar reed er ook een SM mee die er flink de sokken in had. Top is laag maar ze blijven op snelheid. en vooral de krappere bocht(en) zijn ze in het voordeel.

Weer stond er 2 keer nadrukkelijk in beschreven dat deze dag is bedoeld voor beginnende circuitrijders.
Snap ook niet wat je wilt bewijzen op zo'n dag, wat in verhouding ook vrij duur is. Doe dan een CRT dag als je snel bent en snel wilt rijden.
 
Met de smcr haalde ik op zandvoort 195, circuit was niet langer.
Vorig jaar met de lmd op assen geen idee, maar is zeker wel te doen. is gewoon leeeuuuuk!
(alhoewel mn achterband t af liet weten in de rusken)
 
Met de smcr haalde ik op zandvoort 195, circuit was niet langer.
Vorig jaar met de lmd op assen geen idee, maar is zeker wel te doen. is gewoon leeeuuuuk!
(alhoewel mn achterband t af liet weten in de rusken)

heb je toen geen certificaat ontvangen met je beste tijd? die kun je na de stersessie altijd ophalen.
ben wel benieuwd :P
ik hoop dat ik in de buurt kom van de 2:16. dan ben ik wel tevreden.
 
heb je toen geen certificaat ontvangen met je beste tijd? die kun je na de stersessie altijd ophalen.
ben wel benieuwd :P
ik hoop dat ik in de buurt kom van de 2:16. dan ben ik wel tevreden.

Dat kun dus idd alleen als je de ster sessies rijd, bij de toersessies krijg je geen uitslagen
 
heb je toen geen certificaat ontvangen met je beste tijd? die kun je na de stersessie altijd ophalen.
ben wel benieuwd :P
ik hoop dat ik in de buurt kom van de 2:16. dan ben ik wel tevreden.~[/quote]


tijd vond ik niet zo belangrijk. rijd ook zac wedstrijden , maar dan met n oude srad.
Dit jaar ga ik iig zondag met n appie rs250 met de tweetaktmannen meedoen en neem ws de ktm ook mee als reserve. :]
 
Die lijstjes met rondetijden ja.. Dat is wel een dingetje. Voor op 2de jaar op rij geen lijstjes (wel certificaat) kunnen bemachtigen omdat sommige het nodig vinden om voor zichzelf een stapeltje mee te nemen.
 
Ai, met de aprillia rs250 2.22 :? en met de ktm 2.13 :+

_O- _O- hahaha, kijk dat is echt een nette tijd voor een supermoto op assen :t . ik lach me beroerd als ik daar ook in de buurt kom want me maten die daar al een stuk of 5 x een circuit dag hebben geboekt met racers zitten ook rond die tijd ( 2.15 zonder instructeur ).
 
Vorig jaar zat ik in de groep die boven de 2:30 zat ( toerrijden )
Hierbij was al heel veel diversiteit maar ook veel snelheidsverschil

In de ster reden ze tussen 2:05 en 2:30 meende ik , onder de 2 minuten heb je er ( met alle respect ) eigenlijk niks te zoeken ;)

Voor 58 euro/sessie zoek ik het wel ergens anders :]

:+
 
Laatst bewerkt:
achja sommige willen leten zien wat ze kunnen tegenover nieuwelingen (hoe triest ben je dan). Er staan er genoeg op bandenwarmers klaar en als je die lijst er bij pakt zie je er toch een aantal onder de 2 minuten rijden. Maarja dan sta je wel een keer boven aan :) Ronduit gevaarlijk ook nog.

Ik kan mezelf trouwens niet vinden op die website :( wel ster gegerden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan