De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

idd je word ff vluchtig gecontroleerd, als je met een oud barrel aan komt zul je wat meer aandacht krijgen, wat natuurlijk ook terecht is. maatje van me kwam met textiel pak en kevlar jeans aan vorig jaar. de broek werd nog wel ff gecontroleerd of het echt een kevlar jeans was, en de broek werd onderaan vast getaped zodat het niet kon gaan flapperen onderweg.

ik weet ook nog niet of ik die kant wel op ga met dit weer :(.... afwachten maar
 
Er wordt tijdens het monteren van de transponder wel vluchtig gekeken door de vrijwilligers of je motor er een beetje fatsoenlijk uit ziet. Er is geen hele check o.i.d.. vanwaar de vraag? ik neem aan dat je motor toch gewoon in orde is voor je het circuit op gaat?

Ik vroeg dit omdat er nergens iets staat van eisen,
vaak moet je verlichting afplakken, spiegels verwijderen, onderkand kuip dicht maken ed.
Maar al het onderhoud is prima binnen de marge op deze wat oudere Ducati *D
 
Laatst bewerkt:
Maar ik heb er wel zin in, ik ben geplaatst in toersessie F op zaterdag.
Samen met een maat van mij, ik op een Ducati SS 600 en hij op een Aprilia Caponord 1000.
 
Laatst bewerkt:
Ik vroeg dit omdat er nergens iets staat van eisen,
vaak moet je verlichting afplakken, spiegels verwijderen, onderkand kuip dicht maken ed.
Maar al het onderhoud is prima binnen de marge op deze wat oudere Ducati *D

Dat is juist de bedoeling van de LMD : je laten kennis maken zonder hele hoge eisen te stellen , zo mag je in de toersessies gewoon met textiel e.d. rijden zolang het niet wappert of los zit

Spiegels inklappen , verlichting afplakken , borgen etc is niet nodig!

Zullen we even een bak mooi weer bestellen voor dit weekend ?? :]
 
Dat is juist de bedoeling van de LMD : je laten kennis maken zonder hele hoge eisen te stellen , zo mag je in de toersessies gewoon met textiel e.d. rijden zolang het niet wappert of los zit

Spiegels inklappen , verlichting afplakken , borgen etc is niet nodig!

Zullen we even een bak mooi weer bestellen voor dit weekend ?? :]

Ja best logisch dacht ik ook al maar dacht vraag het even voor de zekerheid :9
Mooi weer wil ik wel!
 
Deze tip nog niet gezien, voor de volledigheid: bij een aftermarket pijp zou ik de dB killer er even in doen.

Het weer lijkt redelijk als ik dat zo zie nu, fingers crossed!
 
Deze tip nog niet gezien, voor de volledigheid: bij een aftermarket pijp zou ik de dB killer er even in doen.

Het weer lijkt redelijk als ik dat zo zie nu, fingers crossed!


Niet nodig op deze dag ;)
Er wordt wel voor gewaarschuwd maar zover ik weet is er op een LMD dag nog niemand naar de kant gehaald ivm Db's

Maar het kan natuurlijk altijd !
 
Wordt friiiisjesss morgen, maar gelukkig blijf het droog met af en toe een zonnetje :)Heb er zin in!
 
Jongens het is vandaag lekker weer in drenthe ! Het is nog niet warm aar wel behoorlijk zonnig, temperatuur is nu rond de 7 graden

ik hoop dat het morgen minstens net zo goed is :)
 
Leuke dag gehad ook, alleen helaas was het einde van de dag wat zuur.
Mijn oom zijn motor lekte wat koelvloeistof bij de opstelplaats, en kon dus helaas niet mee rijden. Is naar de pitbox van motorhuis langezwaag gegaan om te vragen of ze hem wilde helpen. Een medewerker (geen monteur, maar kan wel sleutelen) heeft met mijn oom samen de motor gemaakt (slangklemmetje vervangen en de motor even laten lopen). Super dat hij hielp en dat het gelukkig niks ergs was, maar wel een tijdelijke oplossing. Mijn oom vragen wat ze er voor wilde hebben, en 5 euro was goed, het is tenslotte een soort van opendag. De eigenaar reed in de zefde sessie als mij en kwam er ook aan. Deze vroeg aan de medewerker wat hij mn oom heeft laten betalen en ging gelijk uit zijn plaat dat het veel te weinig was want ze hebben een uurloon van 65 euro enzo.. Moest mijn oom nog even 20 euro bij betalen. We waren op dat moment allebei gewoon te verbaast om er tegenin te gaan... 25 euro voor een slangklemmetje en een medewerker die geeneens monteur is en er die dag waarschijnlijk nieteens voor betaald kreeg, terwijl de eigenaar zelf rondjes aan het rijden was op het circuit...

De medewerker kwam nog naar ons toe toen we buiten stonde, dat hij het er niet mee eens was en voelde zich zichtbaar rot over de situatie. Ik noem bewust zijn naam ook niet want hij heeft ons TOP geholpen.
Maar Motorhuis Langezwaag , NOOIT meer. Slechte ervaring
 
Laatst bewerkt:
Was echt een super eerste keer op een circuit,
Zat in toer Sessie F vandaag en mijn snelste ronde was ongeveer 2:37 (body cam).
Ik weet niet niet of dit snel of langzaam is haha :9
Denk wel dat ik nu vaker circuit ga rijden, snap wel dat dit super verslavend is..
even helemaal los gaan op het circuit, met schoon asfalt, mooie bochten en geen illegale snelheden op landweg waar je in je spiegeltje blijft controleren. :9~
 
Was echt een super eerste keer op een circuit,
Zat in toer Sessie F vandaag en mijn snelste ronde was ongeveer 2:37 (body cam).
Ik weet niet niet of dit snel of langzaam is haha :9
Denk wel dat ik nu vaker circuit ga rijden, snap wel dat dit super verslavend is..
even helemaal los gaan op het circuit, met schoon asfalt, mooie bochten en geen illegale snelheden op landweg waar je in je spiegeltje blijft controleren. :9~~

Op zo'n dag als deze gaat het er gewoon om dat je lol hebt, en niet of je snel bent of niet. Er zullen altijd snellere of langzamere rijders als jezelf zijn. :]
 
17AD1-6197-159_zpsj4rfxhp9.jpg


17AD1-6135-101_zpslqmazeex.jpg
 
Mooie foto's! Vind die van mijn sessies allemaal erg tegen vallen. Rare positie om foto's te maken
 
Altijd leuk actiefoto's :) *O* *O*

Robin: zet die helm eens fatsoenlijk op je kop :+
Zo zie je meer naar beneden dan naar voren :P
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan