De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

luchtdruk in je banden wat verlagen helpt al een stuk voor wat extra grip.
Dat klopt, maar de banden warmen niet op in de pitlane.
Ik denk dat de voorrijders iets te snel van start gaan. Volgens mij was het ster 8 die ook al in de eerste ronde afgevlagd werd met een rode vlag.
Ik heb een toerband achter en had de motoren op de aanhanger naar het circuit gereden. Daar komt bij dat de voorrijder rechtstreeks uit de voorgaande sessie weer door ging met nog redelijk warme banden.
 
Ik kreeg ze zaterdag in de toersessie ook niet warm, ondanks dat we aardig door konden rijden en de bandenspanning een stuk lager was.. De ster sessie waren ze wel mooi warm.

Ik zag zaterdag ook nog een vrij kapotte zx10r staan met banden waar volgens mij letterlijk 2 bochten mee zijn gemaakt. De nopjes, glimmenede laag en krijtstrepen zaten nog op de band. Ik vond ook wel dat de voorrijders vrij snel het gas er op hadden ondanks de kou.
Zaterdag viel het volgens mij nog wel mee qua crashes
 
Wat een verhalen over crashes zeg, blij dat ik het rubber op de grond heb gehouden als ik dit zo hoor. En zelfs een hayabusa en een marshall onderuit? Nam de een de ander mee ofzo?
 
Was dat die zwarte Hayabusa met startnummer 1 en allemaal stickers op de kont?
Daar ben ik 3 ronden mee in "gevecht" geweest. 2x uitremmen in de GT om vervolgens weer op het rechte stuk voorbij gereden te worden. :/

Ja die gepimpte, volgens mij reed die alle sessies :+ je ziet z'n foto's veel voorbijkomen, tot sessie 10dan :X
Zelfde als die mt09 street rally die was ook vaak aanwezig, ging ook hard rond 2:05 in sessie 9 :}
 
Mijn maat heeft nog een leuke foto van mij gemaakt. Waarmee heb je deze foto gemaakt Maurice. Gewoon met je telefoon ?
full
 
Een instructeur is idd er ook af gegaan maar dat was met de regen, Assen is echt zeer verradelijk op straat banden als het nat is, helemaal voor beginners. Toen de baan droog was was er prima grip. Ik denk toch dat de valpartijen eerder aan overmoedige bestuurders lagen dan de staat van het circuit! Binnenkort nog mensen CRT?

18119169_10212207253078612_4713610116762024842_n.jpg
 
25 juni politie oefenbaan lelystad :D nu het nog kan.. die minibike baan midland is net niks..
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan