De 27e Landelijke Motordagen (LMD) op 22 en 23 april 2017

Ik zou hem verstellen als dit kan, ik dacht dat mijn helm gewoon zo hoorde haha.
Nog meer pro tips, las dat jij sub 2 minuten rijdt. :)
Misschien dat dit een beetje het idee geeft :P en let dan op waar jouw ogen in het venster zitten t.o.v. hieronder. Je helm dus iets verdraaid naar achteren opzetten dus :)
image1.jpg


V.w.b. tips: er zijn er die veel sneller zijn hoor :] :P Maar het komt erop neer: later remmen, harder door de bocht en eerder op het gas :+

Nou ja, ff serieus: gewoon kilometers maken op die mooie baan :) En doe zo'n circuit cursus achter een instructeur. Die kan je direct vertellen aan de hand van hoe het daadwerkelijk op de baan gaat.
 
Laatst bewerkt:
Misschien dat dit een beetje het idee geeft :P en let dan op waar jouw ogen in het venster zitten t.o.v. hieronder. Je helm dus iets verdraaid naar achteren opzetten dus :)
[afbeelding]

V.w.b. tips: er zijn er die veel sneller zijn hoor :] :P Maar het komt erop neer: later remmen, harder door de bocht en eerder op het gas :+

Nou ja, ff serieus: gewoon kilometers maken op die mooie baan :) En doe zo'n circuit cursus achter een instructeur. Die kan je direct vertellen aan de hand van hoe het daadwerkelijk op de baan gaat.

Bedankt voor de tip, zal er na kijken.. had er eigenlijk nooit bij stil gestaan.

Moet zeggen dat het wel echt super vet voelde om een keer op de TT te rijden,
ben nog student dus veel geld heb ik helaas nog niet om echt circuit te kunnen rijden.
Vond het anders aardig prima voor de eerste keer in een toer sessie 2:36 :)

Mag eind dit jaar voor mijn A'tje,
wil op dat moment vaker circuit rijden en dan kun je ook een beetje op snelheid komen.
Deze A2 motor heeft niet echt veel vermogen dus accelereert niet door op rechte stukken.
En een cursus lijkt mij een goed idee, heb tot nu toe alleen 2 ongecontroleerde kd's gehad.

Als ik ooit geld te veel zou hebben, koop ik een circuit fiets en zou ik dit wel veel vaker willen doen. :]
 
Laatst bewerkt:
Ja kon mezelf en m'n maat al niet terug vinden in ster 9, zie ik mij op de voorgrond foto staan bij ster 10 ;)
Ik vond het ook al een prestatie om gedurende 9 ronden van iedereen meerdere foto's te maken en mij iedere keer te missen. Zo hard ging ik nu ook weer niet ;)

Ik zat ook in ster 9 en de foto's staan inderdaad onder ster 10.

2wcefpu.jpg
 
Laatst bewerkt:
En foto van mevrouw VTR Jeroen :)

9vjlad.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik vond het ook al een prestatie om gedurende 9 ronden van iedereen meerdere foto's te maken en mij iedere keer te missen. Zo hard ging ik nu ook weer niet ;)

Ik zat ook in ster 9 en de foto's staan inderdaad onder ster 10.

[afbeelding]

Ik zag jou achter ons opstellen, mijn camera weigerde dienst helaas ;( zat heel de sessie achter m'n maat. Balen dus.
Jij had zo te zien meerdere camera's, staan wij toevallig bij jou op film ;)
 
Ik zag jou achter ons opstellen, mijn camera weigerde dienst helaas ;( zat heel de sessie achter m'n maat. Balen dus.
Jij had zo te zien meerdere camera's, staan wij toevallig bij jou op film ;)
Ik heb alles op film, maar het editten zal nog wel even duren aangezien ik een laptop heb waar videoeditting zo goed als onmogelijk is :z

Wat was je startnummer?
 
nu die vieze sticker er nog af pulleken... sinds vorig jaar gebruiken ze zo'n vieze papieren sticker... die plastic stickers waren wat fijner.
 
nu die vieze sticker er nog af pulleken... sinds vorig jaar gebruiken ze zo'n vieze papieren sticker... die plastic stickers waren wat fijner.

je moet hem direct na het racen er af halen _O- dan wil het wel.

ik ben nu een korte video aan het uploaden. link zal ik wel plaatsen als hij erop staat.
 
Voor het gemakkelijk verwijderen van de sticker, gebruik daarvoor lampolie.

(Tip van mevrouw VTR Jeroen)
 
Zondag was super ! Vorig jaar voor het eerst mee gedaan met mijn Suzuki SRAD 750 , toen een tijd van 2:21 neer gezet , dit jaar met mijn Aprilia rsv mille een tijd van 2:12 💪

Alleen jammer dat we met ster sessie 10 maar 3 ronden kon rijden ivm dat er 2 onderuit gingen 😢😢

Vond sowieso dat er veel onderuit zijn gegaan ! Ik heb 3 ster sessies gereden en bij deze sessies zijn er totaal 5 onderuit gegaan waarbij 2x de ambulance er bij moest komen 😬
bjigir6ede8io.png

ng3chrcjiizrh.png
 
Laatst bewerkt:
Vond sowieso dat er veel onderuit zijn gegaan ! Ik heb 3 ster sessies gereden en bij deze sessies zijn er totaal 5 onderuit gegaan waarbij 2x de ambulance er bij moest komen 😬
Dat viel mij ook op. Zelf gleed ik al over beide banden weg bij het uitrijden van de pitstraat. Het koste mij toch wel enige tijd om een beetje vertrouwen te krijgen. De weersomstandigheden waren ook niet echt optimaal.

In mijn sessie in de Strubben iemand zien lopen met zijn motor, bij de Bult lag een as inclusief crashprop, en in de uitloopronde lag er iemand in het grind van de Ramshoek.
 
Zondag was super ! Vorig jaar voor het eerst mee gedaan met mijn Suzuki SRAD 750 , toen een tijd van 2:21 neer gezet , dit jaar met mijn Aprilia rsv mille een tijd van 2:12 💪

Alleen jammer dat we met ster sessie 10 maar 3 ronden kon rijden ivm dat er 2 onderuit gingen 😢😢

Vond sowieso dat er veel onderuit zijn gegaan ! Ik heb 3 ster sessies gereden en bij deze sessies zijn er totaal 5 onderuit gegaan waarbij 2x de ambulance er bij moest komen 😬
[afbeelding]
[afbeelding]

Ster10 kon je gewoon overdoen in ster 12 ;) drie vrienden reden ook in 10 tot die hayabusa en die marshall onderuit gingen.
 
Ster10 kon je gewoon overdoen in ster 12 ;) drie vrienden reden ook in 10 tot die hayabusa en die marshall onderuit gingen.
Was dat die zwarte Hayabusa met startnummer 1 en allemaal stickers op de kont?
Daar ben ik 3 ronden mee in "gevecht" geweest. 2x uitremmen in de GT om vervolgens weer op het rechte stuk voorbij gereden te worden. :/
 
Terug
Bovenaan Onderaan