Het is er doorheen. Geen motoren meer lekdijk bij Lopik

Gewoon weer aanpakken net als vroeguh met opgevoerde brommers. Eerst uitlaat verschroten, na de zoveelste keer motor verschroten.
Hoe moeilijk kan het zijn?
 
Laatst bewerkt:
Gewoon motoren verbieden. Belachelijk gevaarlijk vervoermiddel met een nodeloos hoge CO2 footprint, krankzinnig als dit voor recreatief gebruik is.

Ga maar met de auto, bijvoorkeur autonoom :W
 
Laatst bewerkt:
De vraag is natuurlijk of dit stuk mooi Nederland wordt afgesloten door de wangedragingen van een kleine minderheid, of dat het komt door de perseptie van de omwonenden. Het antwoord ligt ergens in het midden. Ook al zou 100% van de motorrijders zich gedragen zouden nog steeds tal van mensen klagen denk ik.


Zo kom je er niet met die pampertaal. Geen camera's en andere digitale onzin. Gewoon aanpakken en verschroten.
 
Zozo, zojuist een itempje op het grote Staatsjournaal van 6 uur (27-5-17), voorzien van commentaar door Pauline 'Dr Death' Broekema.

Ik begreep dat 1 omaatje voor alle bewoners in de streek sprak. Kunnen ze goed, bij de NPO, groepen tegen elkaar opzetten.
 
Verrek...kijk zojuist het 20.00u-journaal...de Lekdijk, motoren, KNMV bezwaar!
 
En, heb je al geturft?

Ik was het zeker van plan, maar het was hier 33 graden in de zon en ik verwacht dat er weinig motorrijders zin hebben om zich met deze temperaturen in een pak met helm te hijsen. Dat moet even een week opschuiven.

Mijn ingezonden verhaal stond wel vanmorgen in de krant, uiteraard aangepast door de redacteur en op zich vind ik dat niet zo'n probleem, maar vaak worden essenties daarmee vern**kt of gaan verloren.

Niettemin kreeg ik wel leuke reacties.
 
Laatst bewerkt:
Ik was het zeker van plan, maar het was hier 33 graden in de zon en ik verwacht dat er weinig motorrijders zin hebben om zich met deze temperaturen in een pak met helm te hijsen. Dat moet even een week opschuiven.

Mijn ingezonden verhaal stond wel vanmorgen in de krant, uiteraard aangepast door de redacteur en op zich vind ik dat niet zo'n probleem, maar vaak worden essenties daarmee vern**kt of gaan verloren.

Niettemin kreeg ik wel leuke reacties.

Genoeg motorrijders gezien vandaag (mijn kantoortje staat naast een weg). Enkel in pak, de rest lekker luchtig gekleed.
 
Mijn ingezonden verhaal stond wel vanmorgen in de krant, uiteraard aangepast door de redacteur en op zich vind ik dat niet zo'n probleem, maar vaak worden essenties daarmee vern**kt of gaan verloren.

Niettemin kreeg ik wel leuke reacties.

Heb je een linkje Han of kun je het stuk inscannen?
 
Ik zal dat morgen even proberen. Ingezonden brieven staan niet online.
 
Toch zou ik wel eens willen weten wat men mij kan maken als ik met mijn zijspan over de Lekdijk ga rijden.

Sinds begin dit jaar moeten vrijwel alle zijspannen voorzien zijn van het nieuwe L4e kenteken. Geen nood, L4e is alleen maar een code op het kentekenbewijs.
Maar nu komt de grap. Tot vorig jaar had ik volgens de letter der wet een motorfiets met zijspan. Sinds ik m'n L4e kaartje heb, is het een motorvoertuig op 3 wielen. Daar heb ik nog geen lampje voor hoeven te verwisselen.

Wordt 't mij verboden om over de Lekdijk te rijden met m'n zijspan, dan mogen andere driewielige motorvoertuigen dat ook niet! Denk hierbij aan een Trike, Piaggio Ape, oude of juist nieuwe Morgan, Reliant Robin e.d.
 
Ook weer in het journaal sterk overdreven: motorrijders die zichzelf met 200 km/h filmen terwijl ze over die bewuste dijk sjeesen... ja ja....
 
Sticker van een fietser overheen plakken
Ik kan wel meer soorten stickers bedenken ;) maar die hebben niets met motoren te maken :N .

Nederland is een schijtland |( volgepropt met zeikerige wetjes en het einde is nog lang niet in zicht.
 
Verbod of niet, ik blaas regelmatig nog een stukje met de KTM over dat dijkje :z . Vooral 's avonds is het heerlijk rustig.
 
Ik heb het ook gezien, vorige week zondag nog een ritje gemaakt daar om te kijken of die borden er al stonden. Nou ja ik kan er door de week 's avonds ook heen en maak me er niet druk om.

35aiqgj.jpg

Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. })
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik was op bezoek bij kennissen op dit inmiddels wel erg beroemd stukje dijk. Horen we in de verte een enorm kabaal. Flink toeren maken. De begrenzer in. Je kent het wel.

Mijn gastheer maakte al een opmerking over "motortuig".

Het geluid kwam dichterbij...

Bleek het een kudde auto's te zijn met brulpijpen. Ik maakte daar natuurlijk gelijk een opmerking over maar mijn gastheer blijft de afsluiting een goede maatregel vinden.

Tja...
 
Ik was op bezoek bij kennissen op dit inmiddels wel erg beroemd stukje dijk. Horen we in de verte een enorm kabaal. Flink toeren maken. De begrenzer in. Je kent het wel.

Mijn gastheer maakte al een opmerking over "motortuig".

Het geluid kwam dichterbij...

Bleek het een kudde auto's te zijn met brulpijpen. Ik maakte daar natuurlijk gelijk een opmerking over maar mijn gastheer blijft de afsluiting een goede maatregel vinden.

Tja...

Zou er ook een verbod komen voor brullende V8 Pickup Trucks ? dat is ook een enorme hype.
 
Terug
Bovenaan Onderaan