Mijn ervaring met Willems Custommotorcycles

Hallo ik zit dit zo eens allemaal te lezen.maar is er nu niet 1 die zich afvraagt bla bla bla
Hoi Dave,
dat jij prutswerk levert zoals een dichtgekit klepdekselpakkinkje is hooguit knullig te noemen.
Maar iemand met een dichtgekitte remcilinder wegsturen, een voorremklauw die zo gemonteerd is dat de remblokken nog niet voor een derde de remschijf raken en vervolgens ook nog de moer van de achteras om maar een paar slagen draad vastzet is ronduit schofterig.
Ongeacht of ts dat had kunnen zien of niet, zo moet je als bedrijf niet willen werken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Geeft niet,ik ben in rel-modus..... :+
Maar de vraag van mij,wie is nou die Dave? Dave Roelvink?
:P
Was @ Bosso,loop zelf ook wat achter met reageren, :$
 
Laatst bewerkt:
t.v maar uitgezet ,dit is te goed :t

full
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat Willem vanavond naar cursus Nederlandse taal is, dan kan die later (nadat die geslaagd is) misschien een fatsoenlijk stukje schrijven over zijn custom motorzaak (als die dan al niet over de kop is).
 
Ik denk dat Willem vanavond naar cursus Nederlandse taal is, dan kan die later (nadat die geslaagd is) misschien een fatsoenlijk stukje schrijven over zijn custom motorzaak (als die dan al niet over de kop is).

Dan kan hij beter wachten tot hij over de kop is gegaan. Kan nooit lang duren, en daarna heeft ie tijd zat.
 
Ik ga eens kijken naar die FB pagina van hem. Heb ik nog niet gedaan ivm onbelangrijk.Maar ik heb tijd,en ik ben in rel-modus. Ghe he he...
Denk,persoonlijk gezien wel dat ie klaar is,die Willem,of Henk.Die Dave was ik allang vergeten,gelukkig wreef Bosso hem er weer in,thanks! :X
 
Hallo ik zit dit zo eens allemaal te lezen.maar is er nu niet 1 die zich afvraagt of dit verhaal waterdicht is.deze meneer die zich sluwe vos noemt .Wat voor mij al rare ideeën oproept.heeft een mooie motor gekocht. En afspraken gemaakt met de verkoper en deze motor afgerekend en meegenomen.geen garantie waarschijnlijk wat logisch is want het blijft een oude motor.ik denk namelijk dat deze sluwe vos een vies spelletje speelt.
Als je een 2de handse motor koopt uit 1992 zonder garantie. Lijkt mij het normaal dat je je motor goed bekijkt en een proefrit rijd.is dit gebeurd ?(is me nog steeds niet duidelijk. )Lijkt me niet.maar goed je krijgt hier een hoop tips van mensen die het allemaal goed weten en met onze sluwe vos meegaan in zijn verhaal.en gewoon mee doen om iemand zwart te maken.als het verhaal nu helemaal klopt zeg ik Ja. Maar ik denk dat hier meer aan de hand is.anders ga je nu niet ineens zelf je motor maken en mooi weer spelen hoe goed je het allemaal hebt gemaakt.want als je dat nu allemaal zo goedkoop. En met de koop niet hebt opgemerkt,mist er echt een stukje van het verhaal.ik snap ook niet waarom je niet gewoon bij hem langs bent gegaan.ik heb zelf het idee dat je goed wist wat je kocht, en dat je nu op een laffe manier iemand zwart zit te maken.heb net even gekeken wat deze willems customs bouwt en doet.kan ik me niet voorstellen dat zoiets als de voorem jouw niet heeft gezegd.dus denk dat onze sluwe vos een sluw vies laf spelletje speelt.ben benieuwd wat voor reacties er nu komen.want wat ik al eerder las als iemand hem tegenspreekt word hij agressief.(waarheid doet zeer denk ik maar zo.)het zal de leeftijd wel zijn.
Mocht er wel een kern van waarheid inzitten was ik gewoon langs gegaan erop een normale manier totenmet oplossing gekomen.ik vind dit laf en ongeloofwaardig . maar wel op een dikke bobber blijven rijden van Willems Custom Motorcycles. Ik ga van de week wel een x kijken daar.ik lees een hoop goeie dingen over hem.en wat ik kan zien op zijn pagina maakt hij mooie dingen .maargoed ik sta hier neutraal in.en lees een verhaal van een jongetje die waarschijnlijk in zin niet heeft gekregen en laf het op deze manier zijn gratis. Probeert te halen.memsen denk na dit is te simpel.jullie proberen hem te helpen en je krijgt nog een grote mond ook.maar Ik ga daar een een bakkie halen.oja ik heb wel even gekeken of er meerdere negatieve verhalen over willems Custom Motorcycles rond gaan .dat is niet het geval.dus jij bent de eerste sluwe vos of laffe das kunnen je je beter noemen.grt henk uit arnhem
1 tip: https://www.bvo.nl/training/Efficient-en-Begrijpelijk-Schrijven.html
 
Klonen aanmaken zijn niet toegestaan. Tekst verwijderd.

Kloon geband.

Originele gebruiker ook, tijdelijk.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jammer dat er geen screenshot meer gemaakt kan worden van één van zijn filmpjes.
Een plaatje van Willem geeft zo'n topic toch wat meer "gezicht" en draagt bij aan zijn herkenbaarheid. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan