Mag je alleen een TomTom als dashboard gebruiken?

RVZ Motors

MF'er
18 jan 2015
127
0
Lelystad
Goedemiddag Motorliefhebbers!

Ik heb een vraag. Ik ben bezig met het opbouwen van mijn VFR streetfighter en nu kennen jullie het denk ik allemaal, daar hoort een mooi dashboardje op.

Nu ben ik veel wezen zoeken maar vond nooit echt iets moois totdat ik dacht, waarom bouw je niet gewoon een TomTom op je stuur. Altijd op de hoogte van files, zelfs draadloos telefoneren _O- en meteen de beste routes. Nu zit hier alleen geen grootlicht lampje etc op, evenals de benzinemeter.

Mijn vraag is of dit mag en of het wellicht verstandig is? Hoe denken jullie hier over? Mijn inspiratie kwam uit het volgende filmpje op youtube:

Dan hebben jullie ook een idee hoe ik dit graag wil maken.

Ik hoor het graag en alvast bedankt *O*
 
waarschuwingslampjed en metertjes zijn geen van allen verplicht, enkel de snelheidsmeter (en dat kan de TT prima)
Geen probleem dus. Ikzelf ga hetzelfde doen met een oude garmin quest :P
Monteer 'm natuurlijk wel op z'n manier dat je 'm zelf wel nog kunt demonteren voor kaartupdates, maar dat een ander 'm niet binnen een paar seconden er af heeft.
 
Super bedankt! Ik ga nog even kijken welke TomTom ik ga kopen en dan horen jullie wel van mij. Vind het in ieder geval leuk om over na te denken. De veiligheidslampjes moet ik inderdaad door gaan verbinden op netjes. elektriciteit is niet mijn grote vriend maar daar moet ik dan maar mee gaan stoeien. Voor het vervolg kunnen jullie altijd mijn topic volgen.

THANKS!!
 
waarschuwingslampjed en metertjes zijn geen van allen verplicht, enkel de snelheidsmeter (en dat kan de TT prima)
Geen probleem dus. Ikzelf ga hetzelfde doen met een oude garmin quest :P
Monteer 'm natuurlijk wel op z'n manier dat je 'm zelf wel nog kunt demonteren voor kaartupdates, maar dat een ander 'm niet binnen een paar seconden er af heeft.


nee hoor niet meer verplicht
 
Terug
Bovenaan Onderaan