KTM LC8,de motor voor echte mannen. Deel 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smaak (en budget) is natuurlijk persoonlijk.
Ik ben heel tevreden met mijn zwarte Akrapovic, veel andere dempers lijken optisch te klein voor de motor.
Ook met het geluid zeer tevreden, bij normaal gebruik zeker niet te luid maar wel mooi donker,
Afwerking met de carbon kappen is super!

Heb even geen echt duidelijke foto.

[afbeelding]

De akra in zwarte uitvoering past het mooist bij de zwarte kleurstelling. Duur maar de kwaliteit is prima.
full
 
Ik heb al twee jaar de (black) Bos dessert fox demper. Qua geluid geen aan of opmerkingen. Is CE gemerkt. Deze heeft eerst op de 1190 adv gezeten en in september overgezet op de 1290 adv.

Het is gewoon puur kwestie van smaak.
Gelukkig verschilt deze. Anders hadden we dezelfde motor (of vrouw).
 
En als de vrouwen dan toch achterop mogen dan is een uitlaat met afschermkapje wel een pre (zoals bij bv. Akra, Remus, Wings). Was voor mij wel een must.
 
Als de vrouw mee gaat dan hangt er meestal een verschrikkelijk lelijke originele zijkoffer voor de prachtige Akra. :(
 
Ik vind de zwarte Akra niet verkeerd staan (op mijn 1090). En hij klinkt zwaarder dan het origineel, maar niet te luid (al vinden sommigen dat juist een nadeel ;) )
full
 
Ik vind de zwarte Akra niet verkeerd staan (op mijn 1090). En hij klinkt zwaarder dan het origineel, maar niet te luid (al vinden sommigen dat juist een nadeel ;) ) [afbeelding]

Dit is ook mijn keuze! Ziet er mooi uit. Moet ook geen kleine uitlaat onder ivm verhoudingen mijns inziens. Alleen toch eerst andere prio's voor mij in maart/april. Nieuw pak kopen (heb alleen zomerjas en broek). Eigenlijk ook nieuwe laarzen erbij gelijk. Dan tikt het snel aan. Ik wil kleding met voering en waterdicht, dus ja, kost wat...
 
Dit is ook mijn keuze! Ziet er mooi uit. Moet ook geen kleine uitlaat onder ivm verhoudingen mijns inziens. Alleen toch eerst andere prio's voor mij in maart/april. Nieuw pak kopen (heb alleen zomerjas en broek). Eigenlijk ook nieuwe laarzen erbij gelijk. Dan tikt het snel aan. Ik wil kleding met voering en waterdicht, dus ja, kost wat...


Volgens mij lopen momenteel overal acties.
Maar idd. Goede jas/broek en laarzen zijn een must. Zeker wanneer je regelmatig op de brommer gaat stappen. Zelf sinds kort een spijkerbroek met bescherming aangeschaft voor mooi weer.
 
Ik vind de zwarte Akra niet verkeerd staan (op mijn 1090). En hij klinkt zwaarder dan het origineel, maar niet te luid (al vinden sommigen dat juist een nadeel ;) ) [afbeelding]

Waar zit de katalysator op de adventures?
Is dat die kleine verdikking voor de demper, of zit het in de demper?

Zonder kat met demper en db killer, klinkt mijn inziens het beste op de hoger-aantal-cc-ktms :9~

Mooi ding trouwens!
 
waarom verwijderen
de moderne motoren lopen goed op de mapping waar je jezelf goed bij voeld
mijne is de steed mode
sport mode is te achetieve
mzl koekeroe nu :z
 
Ik sta niet met een belerend wijsvingertje te zwaaien... en ik ben duidelijk niet de enige ietwat onthutste op dit topic.... persoonlijk dacht ik eerder aan wat men mij over paddo’s vertelde... :+


Hoewel.... volgens zijn “fiche” is onze auteur van beroep een “plummer”... het zal dus wel een kwestie van pruimenjenever zijn, vermoed ik.... :9
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan