MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hengeloooo inderdaad, dat zou mijn eerste OTR worden en de tweede proefrit op mijn crossbrommert. Of het gaat bevallen weet ik nog niet. Heb jij al plannen voor zondag overdag?

Dacht dat je vorige week al een OTR deed, Balkbrug? :?

Ben zondag de hele dag al weg. Zonder brommer. :/

Sowieso moet ik voor een OTR nog wel wat regelen voordat dat kan. Straatlegaal maken van de brommer en uit de schorsing halen. En leren rijden, misschien nog wel het meeste werk. _O-
 
Dat laatste is bij mij ook nog een dingetje, maar je moet ergens beginnen.
Vorige week ben ik niet naar Balkbrug gegaan omdat ik mijn brommer nog niet op orde had. De koeling was problematisch, hij gooide er koelvloeistof uit. Ik heb nu de seals achter de waaier vervangen en de waaier zelf. De radiateurdop was ook twijfelachtig, dus die is nu ook nieuw. Ik wil vandaag even proefdraaien en kijken of alles goed blijft.
 
Ik geloof het niet en toch ga ik morgen niet naar Hengelo. Het weer ziet er niet uitnodigend uit en een daglicentie bij het knmv kost de helft van een jaarlicentie. Ik wil eerst ook nog even zelf pielen voordat ik me tussen die mafkezen meng.
 
Is dat zo veranderd? Wij namen toen daglicenties meen ik.

Verstandig eerst nog ff zelf te pielen :Y



Weekend!
full
 
Hoi allen, alvast veel plezier gewenst morgenavond!!
Ik had al andere plannen dus ben afwezig.
 
Dat was wederom een prima besteed avondje kegelen. Een waardeloze bezigheid, maar wel gezellig. :+
Al een paar keer voorbij horen komen dat we toch echt weer een keer naar de Eifel moeten. Als we met een grotere groep willen, dan moeten we nu wat gaan regelen. :Y
 
Laatst bewerkt:
Dat was wederom een prima besteed avondje kegelen. Een waardeloze bezigheid, maar wel gezellig. :+
Al een paar keer voorbij horen komen dat we toch echt weer een keer naar de Eifel moeten. Als we met een grotere groep willen, dan moeten we nu wat gaan regelen. :Y
afhankelijk van wanneer ga ik mee
 
Leuk om te horen dat het gezellig was!

Gisteren andere bezigheden en met Atlas een survivalrun gedaan.
Kato was een mooi rondje aan het rijden met een clubje van een stuk of 10.
Ritje in het midden van het land.

Wisselend weer gisteren, maar gelukkig tijdens de run prima weer (klein spettertje maakt niet uit).

Mijn rug vond het echter niet fijn... dat wist ik van te voren, maar valt dan vanochtend toch even tegen.
 
Leuk om te horen dat het gezellig was!

Gisteren andere bezigheden en met Atlas een survivalrun gedaan.
Kato was een mooi rondje aan het rijden met een clubje van een stuk of 10.
Ritje in het midden van het land.

Wisselend weer gisteren, maar gelukkig tijdens de run prima weer (klein spettertje maakt niet uit).

Mijn rug vond het echter niet fijn... dat wist ik van te voren, maar valt dan vanochtend toch even tegen.

Echt waanzinnig gaaf dat jullie Atlas kennis laten maken met survivalrunning Henrike!
Mooie sport al zeg ik het zelf.

Gisteren het Nederlands Kampioenschap Middelange afstand gelopen, was echt weer afzien (ook vanwege de hagel en regen). Maar wel veel voldoenin als je hem dan toch uitloopt en klimt. Sterkte met het herstel (en als Atlas meer ouder-kind runs wil doen ;))
 
Laatst bewerkt:
Echt waanzinnig gaaf dat jullie Atlas kennis laten maken met survivalrunning Henrike!
Mooie sport al zeg ik het zelf.

Gisteren het Nederlands Kampioenschap Middelange afstand gelopen, was echt weer afzien (ook vanwege de hagel en regen). Maar wel veel voldoenin als je hem dan toch uitloopt en klimt. Sterkte met het herstel (en als Atlas meer ouder-kind runs wil doen ;))

Atlas zit nu iets meer dan een jaar op survival. En hij vindt het harstikke leuk.
Het is goed voor zijn behendigheid en weerstand omdat hij het hele jaar buiten sport.

Qua fitheid kan ik het prima aan.. ik sport drie keer in de week.
Maar ik heb een fysiotraject voor mijn rug. En schokbelasting is nu net niet goed.
En ja... gisteren heuvel op, heuvel af... en dat kan ik net niet aan.
Desondanks sport ik vanavond wel weer. Deadliften etc gaat prima.
Clean and press moet ik heel voorzichtig mee zijn.
 
Atlas zit nu iets meer dan een jaar op survival. En hij vindt het harstikke leuk.
Het is goed voor zijn behendigheid en weerstand omdat hij het hele jaar buiten sport.

Qua fitheid kan ik het prima aan.. ik sport drie keer in de week.
Maar ik heb een fysiotraject voor mijn rug. En schokbelasting is nu net niet goed.
En ja... gisteren heuvel op, heuvel af... en dat kan ik net niet aan.
Desondanks sport ik vanavond wel weer. Deadliften etc gaat prima.
Clean and press moet ik heel voorzichtig mee zijn.

Ah gaaf! Ik ken survivalnorg niet echt, maar ziet er erg leuk uit op facebook altijd.
Deadliften zorgt wel voor een sterke onderrug, dus lijkt mij prima als dat kan. Doe je aan crossfit? (Clean and press is niet wat veel mensen in een normale sportschool doen)
 
Klein maar fijn Fred, niet overal het negatieve uitfilteren. ;)

Overigens voor een weekendje Eifel was dit een uitstekend hotel; Start - Haus Diefenbach

Afgelopen jaar gezeten met een groep. Er passen 32 man in, dus we hadden toen de hele tent afgehuurd. Was gezellig, de bediening had in ieder geval begrepen dat je geen dorst moet krijgen. :P Ik geloof dat Home - Am Tunnel - Motor Hotel ook nog bestaat, die snappen het ook.
 
8-)

24099902_1551657634922884_1371140759_n.jpg



Wel even de kale plekken op het frame nog beschermen, als er niet regelmatig een laars langs gaat om de roest eraf te wrijven dan ziet het er heel snel niet meer uit.
 
Ik kan nog inloggen *D

Het valt niet mee, zo'n groepsfoto :')

Wat leuk, Henrike; survival-run met Atlas! Goed voor zijn ontwikkeling. Sterkte met je rug.

Weekendje: leuk! (mits ik dan weer een motor heb :+ )

Zot: knap hoor!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan