MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
3e48376240e4f190d42ec78c1b1b4d29.jpg
 
Laatst bewerkt:
Alles terug gezocht en ik kom op 20 man uit. Die overigens allen ook al betaald hebben.

Dat houdt dus in....
Dat er nog plek is! Dus wil je alsnog graag mee zondag 26 nov eten en ballen gooien :) het kan :Y
 
Alles terug gezocht en ik kom op 20 man uit. Die overigens allen ook al betaald hebben.

Dat houdt dus in....
Dat er nog plek is! Dus wil je alsnog graag mee zondag 26 nov eten en ballen gooien :) het kan :Y
|( geen idee waar het dan is mis gegaan maar prima, nu aangepast naar 20 :Y
 
Die heb ik ook beide gezien.Game of Thrones is een klasse apart. Vindt zelf the Punisher leuker dan Narcos :)

Nadeel bij Game of Thrones is dat je elke keer zo lang moet wachten op nieuw seizoen. Ben dan ondertussen al vergeten wat er in het vorige seizoen is gebeurd :/
 
Laatst bewerkt:
De eerste zes afleveringen van de Punisher gekeken...
Het kan me tot dusver minder boeien als bijvoorbeeld Narcos of Game of Thrones.
dit is weer een vervolg van DareDevil seizoen 2 maar als je daaraan wilt beginnen moet je eerst seizoen 1 kijken en daarna Jessica Jones, Luke Cage, Iron fist en Defenders :+
 
...
Dat er nog plek is! Dus wil je alsnog graag mee zondag 26 nov eten en ballen gooien :) het kan :Y
Rekening is al betaald voor 20 man.
Zijn er nog dieetwensen? (1 al doorgegeven)
indien je nu nog afmeld of aanmeld verwijs ik je graag naar avonturenfabriek O-)
 
Laatst bewerkt:
Daredevil hebben we ook gezien...
En Game of Thrones hebben we alle seizoenen achter elkaar gezien.

House of Cards... niet aan begonnen en vraag me af of dat nog zin heeft gezien de abrubte afbreking van de serie.
 
Hehe in een rapport van het ministerie van Justie en Veiligheid over het dreigingsbeeld van terrorisme is die anti-zwarte piet club opgenomen als terreurrisico _O-

FOK.nl cookie-informatie
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan