MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor wie er mee gaan met bowlen, heb offerte ontvangen en moet op voorhand betaald worden.
betaalverzoek staat op facebook maar kan ook hier via pm
 
Koffie :Z


@ Leo, verkeerde rekening gebruikt, maar dat zie je vanzelf wel
 
Heeft even geduurd maar The Punisher is uit op Netflix *O*

Niet voor tere zieltjes:
*D daar zat ik al even op te wachten

@Bowlen
12/25 hebben al betaald, dus.....
g1376330962467563920.jpg
 
The Punisher doet mij een beetje Rambo 1 t/m 6 aan eigenlijk. Ik zal het één deeltje de kans geven.
 
Rambo is een mietje vergeleken met the Punisher :+

Zijn rol in Daredevil was ook goed :Y
 
Laatst bewerkt:
Middag :W

Erwin, Leuk beestje :Y Veel plezier

DD, Ik gebruik vanavond mevrouw haar facebook even ;)
 
Laatst bewerkt:
Remsysteempje gemonteerd. Nog niet helemaal tevreden, heb een 240mm schijf maar het systeem zou beter passen met een 260mm schijf, gebruik de remblokken niet volledig zo. Maar goed, voor nu...de bank is alweer sneller leeg dan de maand om is, en dan moet ik vanavond bowlen/eten nog even regelen...

Wel maar even remvloeistof ververst, mocht wel even, dacht ik zo... :+

23666490_1541275372627777_1719404622_n.jpg
 
Net een stukje weggeweest met de KTemmert. Dat ding wil in elk verzet op z'n achterwiel, achterlijk apparaat. Mensen die zeggen dat een KLE niet comfortabel is, ga eens op een 525 rijden. _O-

Dat remreservoir ziet er feestelijk uit, dat heeft wat weg van de vlotterkamer van mijn brommert een paar dagen terug. Volgende week zondag OTR Hengelo Lankie. :t

De rekening van het kegelen zullen we ook eens regelen, dan hebben we het maar gehad.
 
Sterk spul hè. :z

Wil wel OTR proberen, maar twijfel een beetje. Daar moet je dan ook weer een KNMV licentie voor kopen toch? En de motor moet weer uit de schorsing, in de verzekering, etc. Tikt allemaal toch weer aan...
 
Hondje Erwin: Leuk beessie! :Y

Bowlen/eten/onbeperkt dronken drinken betaald! :Y

Zot nie mee nie! :/

Punisher: Maar eens kijken. :Y

Bijlezen door Loesje: nog afgelopen 100 topics doorlezen! :Y

Rempotje, lijkt wel teer! :Y

:W
 
Moet helaas het eten/bowlen afzeggen voor mij en de aanhang. Andere verplichtingen die tussendoor gekomen zijn... -O- :/
 
Ik zal voor ons ook nog even betalen.
Waar kon ik die link ook al weer vinden?
tag op facebook en pb kan er ook 1 maken voor 90€

Moet helaas het eten/bowlen afzeggen voor mij en de aanhang. Andere verplichtingen die tussendoor gekomen zijn... -O- :/
doorgegeven

16/23 betaald nu en mag niemand meer afzeggen, volgens voorwaarde :X

dus graag betalen dan ben ik er vanaf :+


Zo alle afleveringen van the Punisher gekeken.

Echt vet :}
nog niet maar hij is wel vet 8-)
 
Laatst bewerkt:
Tox, have fun met de KTM bij de OTR... :t

Had zelf al weg willen zijn, even alles vies maken. Maar de KTM heeft smetvrees. Even een bakje koffie, dan ga ik weer overleggen. Heeft weinig zin om het apparaat op te laden als ze in staking is. :]
 
Gelukt, en de brommert is smerig. Wel leuk voor een keertje, maar ik ben duidelijk niet de nieuwe Herlings. :')

Maar aan het eind ging ik redelijk consequent rond zonder om te vallen. Dus dat is mooi. :t

En ik ben niet uit de 1e versnelling gekomen, dus als ik viel ging het toch niet hard. :+
 
Mijn KTemmert is ook vies geworden. :)

23659475_1732463486766462_6690892948344960836_n.jpg


Er is wel een koelprobleem, hij blijft er koelwater uitkieperen. Straks eens even de waterpomp open slopen en kijken of daar iets aan archeologische opgravingen te doen is. Ik kwam in het thermostaathuis in ieder geval paraffine-achtige aanslag tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan