ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Komt ook nog een ander ontstekingsdeksel op...
full
 
Zo...Deze is bijna klaar voor aankomend seizoen. Eigenlijk had ik deze "S" gekocht voor de tank om als donor te dienen voor mijn andere project (R) maar vond het gewoon te zonde om hem te slopen dus heb ik deze een beetje opgeknapt om van de zomer mee te rijden.

plaatjes:

360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg


360.jpg





Zo kocht ik hem in september, ik heb wel inmiddels een andere tank voor het R project gekocht

360.jpg


360.jpg




wat mij betreft mag onderstaande foto ook in de OP

360.jpg



latersss :W
 
Laatst bewerkt:
Zo...Deze is bijna klaar voor aankomend seizoen. Eigenlijk had ik deze "S" gekocht voor de tank om als donor te dienen voor mijn andere project (R) maar vond het gewoon te zonde om hem te slopen dus heb ik deze een beetje opgeknapt om van de zomer mee te rijden.

plaatjes:

[afbeelding]



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Zo kocht ik hem in september, ik heb wel inmiddels een andere tank voor het R project gekocht

[afbeelding]

[afbeelding]









wat mij betreft mag onderstaande foto in de OP
[afbeelding]


latersss :W

Wow :} :}
 
Waar is dat relais voor nodig ?

Bij mijn TomTom 410 heb ik de voeding van het stads licht afgehaald , hoef je verder niks moeilijk te doen en het is geschakeld , heb er ook nog een dubbele USB aansluiting bij zitten en tot nu toe :t dat trekt toch geen KW aan stroom weg :?

GREETZ

Nou, of het nodig is voor de werking weet ik niet. Maar ik houd niet van houtje - touwtje oplossingen. Nu komt er niet meer stroom door het circuit van mijn stadslicht te lopen, waardoor er ook geen zekeringen / lampjes extra belast worden. Al is het alleen voor mijn eigen gemoedsrust. Het is nu ook niet zo dat het een giga kostenplaatje is ofzo. Nu is het ook apart gezekerd, zodat als er kortsluiting zou zijn in de Garmin / lader, mijn verlichting gewoon blijft werken.
 
Maar is 't dan niet voldoende om alleen de nul (?) van de verlichting te gebruiken en de fase direct aan de accu te hangen met een zekering ertussen?
(misschien een domme vraag, ik kan prima draadjes doorverbinden maar ben geen held met elektronica)

[edit]Oh ik geloof dat ik het relais begrijp. Je gebruikt het draadje van de verlichting enkel om het relais aan/uit te schakelen waarna het relais de draad die direct aan de accu zit schakelt?[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Ziet er naar uit, dat ik het 2006 80Dkm blok eruit ga halen en er een ander erin zal proberen te plaatsen.
Dan als ik tijd en ruimte heb gaat t originele blok uit elkaar halen om de krukas eruit te vissen.

Snelste en goedkoopste oplossing op dit moment.
Bij motorpart-online.com staat er 1 te koop voor 755,- .

Ik zat eerst te denken om de ZRX weg te doen.
Al test gereden op een Versys 1000. Zo rechtop zit ik al op me Ulysses, dus nog 1 is zinloos. Een GTR1400 getest.. die is te klein. Zit met me knieën op de tank vouw.
Al zoveel geld in de ZRX gestopt ook. Zou zo zonde zijn.
 
dikke bak! á la james compton SBK zo te zien? :)

Ben toch wel benieuwd wat er nou mis is met dat blok... zou toch wel oplosbaar moeten zijn? misschien is het wel een idee het blok te wisselen en dan op je gemak het oude blok uit elkaar te halen om te zien wat er mis mee is. Had je al met de balansas versteller gespeeld? als die niet goed staat krijg je ook een ratel, dat weet ik zeker!
 
Zo...Deze is bijna klaar voor aankomend seizoen. Eigenlijk had ik deze "S" gekocht voor de tank om als donor te dienen voor mijn andere project (R) maar vond het gewoon te zonde om hem te slopen dus heb ik deze een beetje opgeknapt om van de zomer mee te rijden.

plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]




Zo kocht ik hem in september, ik heb wel inmiddels een andere tank voor het R project gekocht

[afbeelding]

[afbeelding]



wat mij betreft mag onderstaande foto ook in de OP

[afbeelding]


latersss :W

Jaaaaahhh, dikke bak!! Die kont van Compton wil ik ook nog eens hebben, maar die prijs van 900 dollar excl invoerkosten e.d. is echt van de zotte :X Zou je eens een foto kunnen maken van het stuur met de zijspiegels? Ik heb nu twee spiegels van LSL op het stuur, zien er goed uit maar ik wil dat deel lager hebben dus een kleine spiegels aan het stuur zullen erop moeten komen. Heb je nog een beetje zicht met die dingen of valt dat reuze tegen?

Maar schitterend gedaan, ik zou wel je zitje even naar Miller Kustom Uphostery sturen of naar Silvermachine voor een nieuw dekje, deze zit er niet zo mooi op :$


Vanmiddag is gereedschap binnen gekomen om mijn remmen goed te kunnen ontluchten, dus ik heb morgen weer wat te doen en zojuist ook een setje voor en achterveren besteld van Hyperpro dus de vering krijgt ook een leuke upgrade *O*

Daarna nog even wachten tot de pekel weg is en dan kunnen we weer rijden :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ziet er naar uit, dat ik het 2006 80Dkm blok eruit ga halen en er een ander erin zal proberen te plaatsen.
Dan als ik tijd en ruimte heb gaat t originele blok uit elkaar halen om de krukas eruit te vissen.

Snelste en goedkoopste oplossing op dit moment.
Bij motorpart-online.com staat er 1 te koop voor 755,- .

Ik zat eerst te denken om de ZRX weg te doen.
Al test gereden op een Versys 1000. Zo rechtop zit ik al op me Ulysses, dus nog 1 is zinloos. Een GTR1400 getest.. die is te klein. Zit met me knieën op de tank vouw.
Al zoveel geld in de ZRX gestopt ook. Zou zo zonde zijn.

Hoeveel heeft dat blok bij motopart-online erop zitten , en hoe is er mee gereden :?
Hoe staat het daar met eventuele garantie?
Ik hoor niet alleen maar goede berichten van ze :N

GREETZ
 
Dat blok bij motorpart zou 23dkm gelopen hebben. Das 1/4 van mijn eigen blok.
Het is en blijft een gok. Doorrijden met deze ratel lijkt me meer garantie, dat er meer stuk gaat.

Ik heb er zelf niet aan verdraaid. Maar ik kan de balans as nog zelf eens verdraaien om te kijken of dat de ratel minder of erger maakt.

Als iemand nog een blokreviseur weet, dan graag.
 
probeer eerst even de balansas, als die een tikkie te ver is verschoven krijg je al een ratel. wie weet is dat het wel. is 5 minuten werk.
 
Maar is 't dan niet voldoende om alleen de nul (?) van de verlichting te gebruiken en de fase direct aan de accu te hangen met een zekering ertussen?
(misschien een domme vraag, ik kan prima draadjes doorverbinden maar ben geen held met elektronica)

[edit]Oh ik geloof dat ik het relais begrijp. Je gebruikt het draadje van de verlichting enkel om het relais aan/uit te schakelen waarna het relais de draad die direct aan de accu zit schakelt?[/edit]

Dat laatste klopt precies!

De nul (massa, we hebben hier te maken met gelijkstroom) van de verlichting gebruiken heeft geen nut omdat deze niet geschakeld is maar altijd massa maakt.
 
Zo...Deze is bijna klaar voor aankomend seizoen. Eigenlijk had ik deze "S" gekocht voor de tank om als donor te dienen voor mijn andere project (R) maar vond het gewoon te zonde om hem te slopen dus heb ik deze een beetje opgeknapt om van de zomer mee te rijden.

plaatjes: mooie bak geworden :}

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]




Zo kocht ik hem in september, ik heb wel inmiddels een andere tank voor het R project gekocht

[afbeelding]

[afbeelding]



wat mij betreft mag onderstaande foto ook in de OP

[afbeelding]


latersss :W
 
Lekker bezig Pruttelaap, Nice :}

En verder interessant leesvoer. Ga zo Dior heten, volg de discussie met interesse :Y
 
Zo...Deze is bijna klaar voor aankomend seizoen. Eigenlijk had ik deze "S" gekocht voor de tank om als donor te dienen voor mijn andere project (R) maar vond het gewoon te zonde om hem te slopen dus heb ik deze een beetje opgeknapt om van de zomer mee te rijden.

plaatjes:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[~afbeelding[/u

[[url="https://myalbum.com/photo/ZqnKq7UXlPmh/360.jpg"]afbeelding
]




Zo kocht ik hem in september, ik heb wel inmiddels een andere tank voor het R project gekocht

[afbeelding]

[afbeelding]



wat mij betreft mag onderstaande foto ook in de OP

[afbeelding]


latersss :W
Leuke benadering, kan die uitlaad wel mooi vinden. :Y :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan