ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Nee hoor Huip,maar ik leef nu,en niet in t verleden :W

ik heb het niet over het verleden ( de oorlog ) daar heb ik ook niks meer mee , maar over de mentaliteit van de mensen zelf.
Geef mij maar Bels veel gemoedelijker en gastvrij en vriendelijker dan de Nederlanders en Duitsers bij elkaar :Y :$ :t :(
 
ik heb het niet over het verleden ( de oorlog ) daar heb ik ook niks meer mee , maar over de mentaliteit van de mensen zelf.
Geef mij maar Bels veel gemoedelijker en gastvrij en vriendelijker dan de Nederlanders en Duitsers bij elkaar :Y :$ :t :(


Daar verschillen we dus van mening :t
ik heb nix met belgen ,rotwegen en onverstaanbaar volk en slecht bier '(
o ja, en smerig eten ook nog _O-

Maar t wordt tijd voor mooi weer ,dan gaat t tenminste weer over :]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daar verschillen we dus van mening :t
ik heb nix met belgen ,rotwegen en onverstaanbaar volk en slecht bier '(
o ja, en smerig eten ook nog _O-

Maar t wordt tijd voor mooi weer ,dan gaat t tenminste weer over :]

Rotwegen en onverstaanbaar oke, maar dat bier daar ben ik het niet mee eens haha. Maar voor de rest vind ik Belgen, Duitsers en Oostenrijkers heel aardig. Fransen (in de toeristenplekken) daarentegen :X :X
 
Daar verschillen we dus van mening :t
ik heb nix met belgen ,rotwegen en onverstaanbaar volk en slecht bier '(
o ja, en smerig eten ook nog _O-

Maar t wordt tijd voor mooi weer ,dan gaat t tenminste weer over :]

Nee idd , je hebt weer gelijk :( in Duitsland is alles top :t
 
Einde maand jarig, maar kadootje alvast gekocht :+ Een setje Hyperpro veren voor voor en achter :Y Nu eerst een weekje vakantie en daarna maar monteren.

Hyperpro.jpg
 
Heb er al zin in! Gisteren het zout maar even van de brommer verwijderd. Muc-off is best goed spul :]
 
Ik moet er nog steeds verse olie en een vers filter in frotten, maar voor de rest is hij start klaar. Nu het weer nog :Y

Tja , en dan zijn er de nodige klussen in en om de knip nog. :(

Denk dat ik hem maar in de winterstalling laat tot 2019 |(

GREETZ
 
Laatst bewerkt:
Ik moet er nog steeds verse olie en een vers filter in frotten, maar voor de rest is hij start klaar. Nu het weer nog :Y

Tja , en dan zijn er de nodige klussen in en om de knip nog. :(

Denk dat ik hem maar in de winterstalling laat tot 2019 |(

GREETZ

Ja nieuwe olie en een filter ook hier. Maar eerst goed weer zodat ik de ZRX goed warm kan rijden...
 
moet nog testen, was te koud na het grote onderhoud. Schokbrekertjes moeten er ook nog onder worden gezet. Nog even de laatste pekel laten wegspoelen :P
 
Hij staat lekker in z n plastic zak ,en daar blijft tie voorlopig,
eerst ff een paar beste bakken regen.................... een maandje ofzo :t ,
lekker door :] met t varken(klr)
 
Goedeavond ZRX- mannen!

Ik zal mij eerst even voorstellen; ik ben Wouter, 30 jaar en rijd al een jaartje op een Kawasaki vulcan 750.

Nu ben ik toe aan wat anders, omdat ik toch niet echt een chopper man ben en ik heb mijn oog laten vallen op een Kawasaki ZRX uit 98.

Ik ben al druk bezig geweest met googlen, maar wat zijn nu typisch zwakke punten voor een ZRX, ik begrijp dat de motorblokken redelijk bulletproof zijn, mits goed onderhouden uiteraard. Zijn kilometer standen boven de 45000km een no go of is dat geen probleem?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken in de wereld van deze fantastisch mooie en stoere motor.

Alvast bedankt!


.
 
Van Vulcan naar ZRX. Da's een beste sprong. ;)

Ik ben zelf begonnen op een Vulcan 800, en schrok me kapot van het vermogen van de DL1000 (paar onbedoelde wheelies). De ZRX 1200 is nog sneller (de 1100 op papier niet trouwens). :P

Moet wel zeggen dat de ZRX in mijn korte ervaring ermee wel soepel rijdt. Wel ff wennen aan rijden met opgetrokken knietjes. ;)

Maar 45K, waarom zou dat voor welke motorfiets dan ook een probleem zijn?
 
Heeft geen zwakke punten ,alleen de berijder soms :)



en of een 1200 sneller is ,dat ligt ook aan de berijder 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan