ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

oh geen probleem, ik rij als een oud mannetje, stepjes rij ik bijna nooit aan de grond.

Ik rij gemiddeld 1:17, maar dat heeft ook met het tempo te maken :P
 
oh geen probleem, ik rij als een oud mannetje, stepjes rij ik bijna nooit aan de grond.

Ik rij gemiddeld 1:17, maar dat heeft ook met het tempo te maken :P
Dan ben ik gerust gesteld. _O-

Ik doe ongeveer 1:18. Maar da's met een dagelijkse woon-werk rit van grofweg 5 kwartier. Het scheelt waarschijnlijk nogal wat voor rit je rijdt. :)
 
Die 200km die ik gereden heb zijn niet echt lange ritten geweest, een hoop binnendoor werk met veel schakelwerk en een stukje snelweg waar ik de 200 plus nog even heb aangetikt dus er is nog enige winst te behalen. Wel even wennen met het verbruik, met de Fazer reed ik gemiddeld 1:22.

Dan ben ik gerust gesteld. _O-

Ik doe ongeveer 1:18. Maar da's met een dagelijkse woon-werk rit van grofweg 5 kwartier. Het scheelt waarschijnlijk nogal wat voor rit je rijdt. :)
 
Dan ben ik gerust gesteld. _O-

Ik doe ongeveer 1:18. Maar da's met een dagelijkse woon-werk rit van grofweg 5 kwartier. Het scheelt waarschijnlijk nogal wat voor rit je rijdt. :)

wie zit er nu te klagen over het verbruik |( :(
stil staand in de garage is het voordeligste ;) :z

GREETZ
 
\
Nope nog geen idee[/quote

Goeie morgen Leon

Kijk maar eens bij ELS, zie je een ombouw fotoreportage met uitleg.
geleidepen blijft , onderste geleidepen geleider word verwijderd, daar komt blokje met bout die bout is door geboord ,( volgens mij niet helemaal doorboord ) daar komt de geleide pen in te zitten .
Dus dat blokje kan zich niet verdraaien omdat die geleidepen in de bout zit :t

Maar idd dat is op foto's moeilijk of niet te zien. :N

Dus heel gemakkelijk en snel te maken :Y

GREETZ

Heb je daar toevallig een linkje van.??
 
Haha, ik was een beetje voorbarig met het nemen van de foto.
Op de foto lijkt het of de controlelampjes wegvallen achter de navigatie maar in werkelijkheid is alles goed zichtbaar. En nog een foto van de topkoffer, oke het is geen schoonheidsaccessoire maar wel praktisch. Ik heb mijn dochter beloofd dat we van het voorjaar een kleine roadtrip gaan maken naar de Moezel dus dan kan ik die wel gebruiken.


zit eigenlijk nog niet op de ideale plaats maar allee omdat jij het bent :t

Nu nog even sparen voor een benzine tank _O- :Y :+

GREETZ
full
 
Goedeavond ZRX- mannen!

Ik zal mij eerst even voorstellen; ik ben Wouter, 30 jaar en rijd al een jaartje op een Kawasaki vulcan 750.

Nu ben ik toe aan wat anders, omdat ik toch niet echt een chopper man ben en ik heb mijn oog laten vallen op een Kawasaki ZRX uit 98.

Ik ben al druk bezig geweest met googlen, maar wat zijn nu typisch zwakke punten voor een ZRX, ik begrijp dat de motorblokken redelijk bulletproof zijn, mits goed onderhouden uiteraard. Zijn kilometer standen boven de 45000km een no go of is dat geen probleem?

Hopelijk kunnen jullie mij een beetje wegwijs maken in de wereld van deze fantastisch mooie en stoere motor.

Alvast bedankt!


.

Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.
 
Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.


Hahahaha...nu begint de "ellende"pas...verbouwen..etc etc etc....
 
Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.

Hoi Wouter
Gefeliciteerd met de aankoop , alweer iemand met smaak :t
Nu kan het feest beginnen (+) zoals jopie al zegt het verbouwen :Y
Veel plezier ermee ;)

GREETZ
 
Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.


*O* mooi man. Gefeliciteerd
 
Haha, ik was een beetje voorbarig met het nemen van de foto.
Op de foto lijkt het of de controlelampjes wegvallen achter de navigatie maar in werkelijkheid is alles goed zichtbaar. En nog een foto van de topkoffer, oke het is geen schoonheidsaccessoire maar wel praktisch. Ik heb mijn dochter beloofd dat we van het voorjaar een kleine roadtrip gaan maken naar de Moezel dus dan kan ik die wel gebruiken.[afbeelding]


T doel heiligt de middelen,zeg maar, tjee wat zit die koffer hoog en ver naar achter,
snel er weer af als de roadtrip is gedaan :Y

Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.


Gefeliciteerd Wouter ,en stop je portemonnee maar in de kluis, nu begit het pas :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Van harte gefeliciteerd *O*

Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.
 
Die 200km die ik gereden heb zijn niet echt lange ritten geweest, een hoop binnendoor werk met veel schakelwerk en een stukje snelweg waar ik de 200 plus nog even heb aangetikt dus er is nog enige winst te behalen. Wel even wennen met het verbruik, met de Fazer reed ik gemiddeld 1:22.
Mja het verbruik van een machientje met de helft van de cilinderinhoud zal doorgaans wat lager zijn ja. :P
Maar voor een dikke 1200 vind ik het verbruik heel netjes. Ongeveer gelijk aan mijn DL1000 (DL650 rijders hebben het ook over 1:22).

En inderdaad, korte stukjes en hoge snelheden zijn natuurlijk niet representatief voor het verbruik van de machine. Ik moest er ook at eerder wat ingieten toen ik 'm even uitprobeerde op de afsluitdijk. O-)

Vandaag ben ik gaan kijken bij de rode ZRX, en ik heb proefgereden. Wat een heerlijk ding! Al mijn verwachtingen zijn waar gemaakt.

Ik ben dus nu een trotse bezitter van een ZRX1100 :).

Dinsdag word hij afgeleverd en kan ik lekker gaan rond toeren.
Gefeliciteerd! :t *O*
 
gefeliciteerd Wouter! Mooi rood is niet lelijk :P

Gisteren eerste rondje met de ZRX gedaan, moest toch stemmen dus goed excuus :) Nadat er weer de juiste druk in de bandjes zat was het lekker sturen. wel weer even wennen aan het stuurgedrag en de zitpositie, maar wat een blok! En geweldige remmen :]
 
Ikkeeeuh! Even een motofoto maken bij het pannenkoekenrestaurant op de IJselmeerdijk bij Scharwoude? Kan ik puntjes scoren (:P)
 
Terug
Bovenaan Onderaan