ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

Bedankt :Y Strrontnat gelukkig niet, had maar een paar spatjes maar heel de ZRX zit weer onder een zand/modderlaag. Maar ja, fuck it. Hij is om te worden gebruikt, niet om gepoetst te worden :+
 
Bedankt :Y Strrontnat gelukkig niet, had maar een paar spatjes maar heel de ZRX zit weer onder een zand/modderlaag. Maar ja, fuck it. Hij is om te worden gebruikt, niet om gepoetst te worden :+

Correctie Mark
gebruiken , en er gelikt bijstaan gaat ook :Y
Ik gebruik hem ook voor woon werk verkeer dikke 100KM, als het kan iedere dag.
Krijg ik toch af en toe een thumbs op van andere weggebruikers , gisteren in de regen voor het stoplicht kreeg ik te horen "Tis nog niet zo'n ouwe he, heb zelf een blauwe 1100 "
Is toch leuk , of zou hij met dat eerste mij hebben bedoeld -O-

GREETZ
 
Mooie plaatjes weer :t

en ja ook vies zijn ze nog steeds mooi :P voor woon werk heb ik tegenwoordig de GS, maar binnenkort pak ik ook de zrx weer eens :]
 
Datums ingevuld onder voorbehoud weer (ik vertrek nooit in als het regent) en andere omstandigheden.

Gisteren iets geks.
Ik lekker rijden is opeens de koppelingshendel slap in gebruik.
Stop bij plekje en zie level bijna naar beneden.
Dan maar snel naar tankstation en Dot4 halen, begon al te stinken die platen.
Opschakelen is een makkie zonder koppeling maar terug of wegrijden is een ander verhaal :P
Haal deksel eraf en zag de rubberen binnenkant ingezogen alsof die vacuüm getrokken was :?
Maar nergens lekkage gezien. :?
Of opgemerkt O-)

Iemand een idee :? Heeft alleen een wintertje stil gestaan.
 
goede kans dat de seal in je slave lek is, dan gaat de vloeistof er bij het tandwiel in de buurt uit, dat zal niet snel opvallen.
 
goede kans dat de seal in je slave lek is, dan gaat de vloeistof er bij het tandwiel in de buurt uit, dat zal niet snel opvallen.
Ah, Thanks.

Misschien lek geraakt na ritje afgelopen zaterdag.
Zag wel wat bij tankstation liggen, rook er nog aan en keek ff naar blok maar niks geks dus dacht ik dat het van een ander was.

Makkelijk te vervangen toch :?
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's mark wanneer kan je die van mij een keer doen ,ergens op een mooi plekje?7866,noline]GenesiZ schreef op 12 april 2018 @ 04:38~[/message]:~[/b]
Bedankt :Y Strrontnat gelukkig niet, had maar een paar spatjes maar heel de ZRX zit weer onder een zand/modderlaag. Maar ja, fuck it. Hij is om te worden gebruikt, niet om gepoetst te worden :+~[/quote]
 
Vandaag voor het eerst mijn nieuwe paddockstand annex motormover in gebruik genomen, toch wel makkelijk zo'n ding.
full
 
Thanks, ja hier ligt een 180 band onder. Geen idee of het veel verschil uitmaakt met een 170 band overigens want daar heb ik nog geen ervaring mee.


Ik heb de 180 er bij mij toen af gegooid ,vond het niet prettig sturen,staat te bol op de 5j velg imo,maar dat is persoonlijk
 
Vanavond lid geworden van motorforum. Ben in bezit van zzr 1100 en 500 h1d. Ben nu ook nog driftig op zoek naar een zrx 1200. Liefst een r uitvoering. Maar s mag eventueel ook. Iemand nog suggesties.zeg er gelijk bij dat ik nog geen ervaring op forums heb. Hoop wat te horen van jullie.
 
Correctie Mark
gebruiken , en er gelikt bijstaan gaat ook :Y
Ik gebruik hem ook voor woon werk verkeer dikke 100KM, als het kan iedere dag.
Krijg ik toch af en toe een thumbs op van andere weggebruikers , gisteren in de regen voor het stoplicht kreeg ik te horen "Tis nog niet zo'n ouwe he, heb zelf een blauwe 1100 "
Is toch leuk , of zou hij met dat eerste mij hebben bedoeld -O-

GREETZ

Ik hoop de motor hahaha. Poetsen heb ik te weinig tijd voor, meestal even in het weekend een snelle lap eroverheen en wat sop maar daar blijft het dan ook bij :/

Mooie plaatjes! Neem je je camera ook mee naar de meetink? ;)

Ik verwacht van wel ja :)

Mooie foto's mark wanneer kan je die van mij een keer doen ,ergens op een mooi plekje?7866,noline]GenesiZ schreef op 12 april 2018 @ 04:38\[/message]:\[/b]
Bedankt :Y Strrontnat gelukkig niet, had maar een paar spatjes maar heel de ZRX zit weer onder een zand/modderlaag. Maar ja, fuck it. Hij is om te worden gebruikt, niet om gepoetst te worden :+\
[/quote]

Heb je teruggemaild :Y

@Gerard, Jan & G-Ckx: Bedankt *O*

Vandaag voor het eerst mijn nieuwe paddockstand annex motormover in gebruik genomen, toch wel makkelijk zo'n ding.[afbeelding]

Sjiek ding! Zou ik ook wel willen voor in de tuin, maar denk dat hij niet zo goed zal rollen over mijn 20x30 stenen. Die zijn getrommeld dus ben bang dat de wieltjes vast gaan lopen in de voegen.
 
Vanavond lid geworden van motorforum. Ben in bezit van zzr 1100 en 500 h1d. Ben nu ook nog driftig op zoek naar een zrx 1200. Liefst een r uitvoering. Maar s mag eventueel ook. Iemand nog suggesties.zeg er gelijk bij dat ik nog geen ervaring op forums heb. Hoop wat te horen van jullie.
Welkom :W
Sterkte dan maar op dit forum, als je het niet gewend bent kan het soms vreemd overkomen. :)
Succes met zoeken.
 
Vanavond lid geworden van motorforum. Ben in bezit van zzr 1100 en 500 h1d. Ben nu ook nog driftig op zoek naar een zrx 1200. Liefst een r uitvoering. Maar s mag eventueel ook. Iemand nog suggesties.zeg er gelijk bij dat ik nog geen ervaring op forums heb. Hoop wat te horen van jullie.

Welkom Bert hier bij ons.
Doe eens een paar foto's van de motoren hier vooral van de 500 ( kleine widowmaker ) :Y
Ik zou voor de R gaan , maar dat is aan jou. :t
En dat vreemde , ja Riderick is wel wat vreemd Ja ;)

GREETZ
 
Vanavond lid geworden van motorforum. Ben in bezit van zzr 1100 en 500 h1d. Ben nu ook nog driftig op zoek naar een zrx 1200. Liefst een r uitvoering. Maar s mag eventueel ook. Iemand nog suggesties.zeg er gelijk bij dat ik nog geen ervaring op forums heb. Hoop wat te horen van jullie.


Welkom Bert :W ervaring op een forum ? onbelangrijk :Y
 
Welkom Bert! Paar plaatjes van de fietsen is altijd leuk, zelf gebruik ik imgur om plaatjes te posten.

er staan een paar motoren op marktplaats, weet niet uit welke hoek je komt?
 
Vanavond lid geworden van motorforum. Ben in bezit van zzr 1100 en 500 h1d. Ben nu ook nog driftig op zoek naar een zrx 1200. Liefst een r uitvoering. Maar s mag eventueel ook. Iemand nog suggesties.zeg er gelijk bij dat ik nog geen ervaring op forums heb. Hoop wat te horen van jullie.

Welkom. Die H1D; heb je daar een foto van en welke kleur is die?
 
Terug
Bovenaan Onderaan