ZRX trefpunt deel 14, ouder maar niet langzamer!

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

full

Afgerond winter project, en nou lekker rijden. :] 8-)
Deze motor is vanaf nu te koop. :W
 
Nice bike Kwajongen :}


Vandaag rondje Brabant gedaan met collega’s van het werk.

Altijd leuk als dan eentje ook een ZRX heeft :]

u0iiqdv5p.jpeg
 
nu word er gevraagd om een mini meet , ik bied rondje Limburg aan , en wat is de reactie ?
Rijden jullie met radiale remmen ,upside down vorken , 6 bakken , dyna kits alleen maar rond om de kerk ?
wat is het probleem om naar Limburg te komen , bang om wat kilometers te maken , of zit het vrouwtje hier achter.
Echte motorrijders zijn de meesten hier niet , begin ik te geloven, jammer.

GREETZ
 
Misschien heeft iedereen het zo druk met rijden dat ze je oproepje even gemist hebben? RideRick woont zo te zien ook niet echt in de buurt van Brabant, waar hij vandaag zo te zien een rondje heeft gedaan. :)

Mijn motor heeft vandaag een dagje rust. Ik heb wel (op de bijrijders stoel, is veiliger O-)) in de auto gezeten maar ben vooral lekker buiten bezig geweest met wat klusjes om 't huis. Morgen heb ik al plannen met een ander clubje, anders zou ik zo bij je aansluiten.
 
Heb vandaag ook een rit van 400km achter de rug. Ben vanuit de Moezel naar Hoorn gereden, ben nog wel door Limburg gekomen, dat dan weer wel :) Toch weer 1000 kilometer gereden op de ZRX afgelopen weekend.

nu word er gevraagd om een mini meet , ik bied rondje Limburg aan , en wat is de reactie ?
Rijden jullie met radiale remmen ,upside down vorken , 6 bakken , dyna kits alleen maar rond om de kerk ?
wat is het probleem om naar Limburg te komen , bang om wat kilometers te maken , of zit het vrouwtje hier achter.
Echte motorrijders zijn de meesten hier niet , begin ik te geloven, jammer.

GREETZ
 
Jammer genoeg nooit van mijn kant meer de vraag voor een Limbo meet hier.

zet mij wel maar 8 Juli bij het Berghuis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan