Geslaagd!! En nu? De eerste motor

Na lang wikken en wegen heb ik gisteren EINDELIJK de knoop door gehakt. Ben toch gegaan voor de racer, gewoon omdat ik dat altijd al zo graag wil. Hoewel ik ook wel lang heb getwijfeld over een fazer want die reed ook fantastisch!
Nu nog wachten op warmer weer *D


Hier een paar foto's, hopelijk kunnen jullie het zien zo, ben hier niet echt handig mee.





 
mooi motortje hoor!
ik lees het topic pas net, en wou eigenlijk een voorstel plaatsen om eens naar een 600cc supersport te kijken aangezien deze kleiner en lichter zijn.
Maar dat advies heb je al gekregen zo te zien!

Even wachten tot de sneeuw weg is, en dan volop rijden! veel plezier!
 
mooi motortje hoor!
ik lees het topic pas net, en wou eigenlijk een voorstel plaatsen om eens naar een 600cc supersport te kijken aangezien deze kleiner en lichter zijn.
Maar dat advies heb je al gekregen zo te zien!

Even wachten tot de sneeuw weg is, en dan volop rijden! veel plezier!

Dankjewel!
Hier is geen sneeuw, maar ik ben totaal niet bestand tegen kou. 😬 zit hier nog binnen te rillen met de verwarming op 22 haha dus hij blijft mooi in de garage staan tot de lente begint. Ik hoop snel want ik kan echt niet wachten 🏍💨
 
Hoi Jessy, wat een stoer ding! We zitten in hetzelfde schuitje, net een rijbewijs, net een motor, en nu loeigraag willen rijden, maar 't is veel te koud! Ik hoop met je mee dat het snel warmer wordt!
 
Hoi Jessy, wat een stoer ding! We zitten in hetzelfde schuitje, net een rijbewijs, net een motor, en nu loeigraag willen rijden, maar 't is veel te koud! Ik hoop met je mee dat het snel warmer wordt!

Ja ik vind m ook echt gaaf haha. Wat leuk een meid van dezelfde leeftijd (ben ook van 91 *D ) wat voor motor heb jij gehaald?
 
De mijne is net bijna gebarsten. Liep wat rood aan van de warmte, lichte vervormingen in het glas.. gauw buiten gelegd... want: ze, de glazen bol, had ongelijk. Gebeurt echt nooit. Maar het feit is; er is geen SV (of Hayabusa) gekocht.. niet eens een suzuki -O-

Verder overweegt de glazenbol te voorspellen dat er in de toekomst een motor-ruil gaat plaatsvinden tussen MotoJessy91 en Lieke1991 maar dat is allemaal speculatie, beetje de core business van glazen bollen, maar de mijne neemt nu buiten even pauze :+ :j



Verder kek fietsje hoor Jessy.
Waarom niet gelijk een R1 ? :X :W
 
Laatst bewerkt:
De mijne is net bijna gebarsten. Liep wat rood aan van de warmte, lichte vervormingen in het glas.. gauw buiten gelegd... want: ze, de glazen bol, had ongelijk. Gebeurt echt nooit. Maar het feit is; er is geen SV (of Hayabusa) gekocht.. niet eens een suzuki -O-

Verder overweegt de glazenbol te voorspellen dat er in de toekomst een motor-ruil gaat plaatsvinden tussen MotoJessy91 en Lieke1991 maar dat is allemaal speculatie, beetje de core business van glazen bollen, maar de mijne neemt nu buiten even pauze :+ :j



Verder kek fietsje hoor Jessy.
Waarom niet gelijk een R1 ? :X :W

Haha, ik denk dat jouw glazen bol echt aan vervanging toe is, want de specs van de motor van Jessy zeggen (afhankelijk van bouwjaar) een zadelhoogte tussen 810 en 850 mm, maar 790 mm is echt mijn absolute maximum, daarboven bungelen mijn voetjes boven de grond :P
 
Haha, ik denk dat jouw glazen bol echt aan vervanging toe is, want de specs van de motor van Jessy zeggen (afhankelijk van bouwjaar) een zadelhoogte tussen 810 en 850 mm, maar 790 mm is echt mijn absolute maximum, daarboven bungelen mijn voetjes boven de grond :P


Dat is niet handig nee. Ik kan nét niet met mn voeten plat op de grond, maar mijn man heeft kortere benen dan mij dus wij willen er toch een verlagingssetje onder leggen. Dus het zou misschien in theorie kunnen die motorruil, maar voor nu ben ik nog te veel verkocht aan mijn r6 :9~
 
De mijne is net bijna gebarsten. Liep wat rood aan van de warmte, lichte vervormingen in het glas.. gauw buiten gelegd... want: ze, de glazen bol, had ongelijk. Gebeurt echt nooit. Maar het feit is; er is geen SV (of Hayabusa) gekocht.. niet eens een suzuki -O-

Verder overweegt de glazenbol te voorspellen dat er in de toekomst een motor-ruil gaat plaatsvinden tussen MotoJessy91 en Lieke1991 maar dat is allemaal speculatie, beetje de core business van glazen bollen, maar de mijne neemt nu buiten even pauze :+ :j



Verder kek fietsje hoor Jessy.
Waarom niet gelijk een R1 ? :X :W


Dankjewel *D
Haha nou ik heb wel intensief gezocht naar een leuke gixxer in mijn prijs categorie. Maar dan zit ik elke keer alleen maar naar srad's te kijken, die dikke kont en enkele koplamp vind ik niet zo mooi. Dus vandaar de voorkeur voor r6 nu. Een van een jonger bouwjaar vind ik de gsxr mooier dan de r6.

Dus je glazenbol is niet helemaal van het padje af :')



En een r1.. Tsja ik denk dat ik nog wel een tijdje content ben met deze voordat ik ga opschalen naar een 1000. Als ik dat al ooit ga doen wil dat zeggen :P
 
Verlagingssetje is vaak niet eens nodig. Probeer het eerst eens met het doorsteken van de voorvorkpoten. Kost bijna niks is makkelijk weer 'terug te draaien' en de wegligging verbeterd ook nog eens. Ik doe dit altijd, heb bij beide motoren (yamaha xjr1200 en honda nc750s) de vorkpoten 20mm doorgestoken. Niet meer! Laat je niet wijsmaken dat de achterkant dan ook lager moet want dat is niet echt nodig. Succes!


Dat is niet handig nee. Ik kan nét niet met mn voeten plat op de grond, maar mijn man heeft kortere benen dan mij dus wij willen er toch een verlagingssetje onder leggen. Dus het zou misschien in theorie kunnen die motorruil, maar voor nu ben ik nog te veel verkocht aan mijn r6 :9~~
 
Gefeliciteerd, leuk ding!

Ik hoop dat je niet genoeg geduld hebt en toch eerder op je nieuwe fiets stapt en erachter komt dat het best meevalt. Wil graag meer vrouwen (op sportieve fietsen) het hele jaar door zien rijden *D
 
Gefeliciteerd, leuk ding!

Ik hoop dat je niet genoeg geduld hebt en toch eerder op je nieuwe fiets stapt en erachter komt dat het best meevalt. Wil graag meer vrouwen (op sportieve fietsen) het hele jaar door zien rijden *D

Dat zou ik ook graag willen, maar wat kou betreft ben ik gewoon echt een mietje |( vooral op de motor, ik heb nog nooit zo'n erge pijn aan mijn handen en voeten gehad. Ik snap niet hoe anderen dat kunnen. Misschien met verwarmde handschoenen en laarzen, maar die heb ik nog niet. -O-
 
ik heb ook z'n motor gekocht vorige week, ook precies het zelfde kleur. uit 2002.
ik zou alleen oppassen met gas geven. gisteren perongeluk een weelie gemaakt maar gelukkig liep het goed af. best wel veel power voor een 600CC
 
ik heb ook z'n motor gekocht vorige week, ook precies het zelfde kleur. uit 2002.
ik zou alleen oppassen met gas geven. gisteren perongeluk een weelie gemaakt maar gelukkig liep het goed af. best wel veel power voor een 600CC


Oh dat is toevallig
Ja je moet het gas inderdaad niet te snel opentrekken :9 de vorige eigenaar had mij ook al gewaarschuwd :P echt wel power genoeg! Vooral voor een beginnende rijder!
 
Terug
Bovenaan Onderaan