Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Deauville 700 met ABS kan je net voor dat geld wel vinden als je goed zoekt.Voor 3000 euro met abs, ik zou t niet zo snel weten.
maakt niet uit, jij rijdt. Doeltreffend sturen en je bevinden op zeg maar de helft van de beschikbare vrije ruimteJa boffen met het weer, hopelijk ook met de examinator
Hoe bedoel je dit laatste?maakt niet uit, jij rijdt. Doeltreffend sturen en je bevinden op zeg maar de helft van de beschikbare vrije ruimte
Haha oke! Ik denk iets met afstand en positie op eigen rijstrook.. maar goed! Krijg er steeds meer zin in morgen om te bewijzen dat ik alles beheers.. muggenziften daargelaten ;-)Die had ik wel verwacht, doe een verhoogde rijopleiding (regio training) op het moment dat je je rijbewijs hebt en het wordt je goed uitgelegd
Ik ga er nu niets over zeggen, want je moet nu rijden hoe je het geleerd hebt, en dat is niet via internet/fora gegaan.
Ja en dat vond ik dus oprecht niet het geval, ik was wel klaar voor de bocht. Wellicht had hij het NOG eerder willen zien, maar volgens mij leer je pas motorrijden na je examen. Nergens, maar ook nergens iets gevaarlijks gedaan.Ik zou dat kut vinden, zeker dat er ook nog gezegd wordt dat je bij een ander geslaagd zou zijn. Dus je rijdt blijkbaar goed als beginner, fouten maken doet iedereen. Ik ook nog steeds na ruim 30 jaar motorrijden. Als ik examinator zou zijn, zou ik vooral de nadruk leggen op overtreding en echt gevaarlijke situaties die niet nodig zijn. Dat niet tijdig klaar zijn voor een bocht is niet perse gevaarlijk, wel onhandig. Zolang de snelheid voldoende eruit is en afstand voorligger goed is, heb je al veel gewonnen. Dat je dan nog in zijn 3 of hoger zit of knipperlicht vergeet, zou ik als examinator niet als zak punt aanmerken. Ik zou het na afloop wel meegeven met de felicitatie, je gaat pas echt leren als je het rijbewijs hebt. Ik maak soms ook fouten en meestal door ingesleten routine. En dan kan het gevaarlijk worden. Maar jij moet gewoon weer in de herkansing gaan en meteen weer aanvragen. Het is gewoon leuk om op zo'n ding te rijden.
Dat kan absoluut niet.Oordeel van instructeur; bij een andere was je wellicht geslaagd.
Ja, dat is erg jammer. Je zou dan waarschijnlijk zonder dit afdaling akkefietje wel geslaagd zijn? Omdat je te hard afdaalde was je simpelweg niet klaar voor de bocht. Remmen was dusdanig dat je geen goede bocht meer kan maken. In de bergen of heuvels moet je dit simpelweg niet doen. Je komt dan gegarandeerd een keer aan de beurt, en dat moment kondigt zich echt niet aan. Inderdaad gewoon voor de herkansing gaan en met deze leermomenten in het achterhoofd slaag je de 2e keer wel.In de afdaling ging ik te hard, maar remde stevig door en maakte geen mooie bocht hierdoor..
Wellicht staat er en is zo gezegd. De macht van het CBR is lekker groot he. In de afdaling ging ik te hard, maar remde stevig door en maakte geen mooie bocht hierdoor..
Over het invoegen: ik kreeg ruimte van de auto. Deze bleef naast me plakken op de linkerbaan en haalde mijn voorganger niet in. (En dat kan ik niet voorzien) Afzakken naar 80 was imo geen optie en inhalen is geen optie want dat is via rechts. Maar hij begon met het gesprek: ik heb geen goed nieuws. Ja, wat wil ik dan gaan praten als brugman.....
Maar je wilt niet weten hoe dit dan in onderwijswereld gaat of bij besprekingen over studenten. Dan gaan jullie monden openvallen van de gezegde reacties..
Ja, en het niet doorberekenen van het de eerste keer invoegen van de snelweg en het herstel zwaarder laten meewegen. En dat had dus een ander "wellicht" zo gedaan.Ja, dat is erg jammer. Je zou dan waarschijnlijk zonder dit afdaling akkefietje wel geslaagd zijn? Omdat je te hard afdaalde was je simpelweg niet klaar voor de bocht. Remmen was dusdanig dat je geen goede bocht meer kan maken. In de bergen of heuvels moet je dit simpelweg niet doen. Je komt dan gegarandeerd een keer aan de beurt, en dat moment kondigt zich echt niet aan. Inderdaad gewoon voor de herkansing gaan en met deze leermomenten in het achterhoofd slaag je de 2e keer wel.