Motor in de woonkamer

Ja dan kan ik niet achterblijven,

sinds kort dus..........

full
 
waarom denk je dat iedereen grote tuindeuren in z'n huis wil tegenwoordig?

motor = check
tuindeuren = check
toestemming vrouw = :N

misschien binnenkort maar smoes gebruiken dat de schuur opgeruimd moet worden en daarbij de kans te groot is op schade aan de motor })

Mijn bike staat ook gewoon in de huiskamer, de R6 van KPL gezeldschap te houden :Y

Vriendin ook motorrijles geven en een motor, geeft ze misschien volgend jaar toestemming O-)

Maaaaaar als we weer eens visite hebben die raar reageerd op onze bikes in de huiskamer zal girlie ze dit topic ff laten zien, dat we niet de enige op de hele wereld zijn die ze lekker warm stallen.... *O*
 
Sinds paar uurtjes ook motor in de woonkamer staan. Binnenkort gaat ie naar rdw voor keuring, en dan meteen door naar me vriendin. Komt ie lekker in de garage staan, want mn ma vind het voor een paar daagjes wel ok, maar niet de hele winter. Dit jaar hebben we geen kerstboom, dus als ik in de kerstsferen wil komen, doe ik ff de knipperlichtjes aan! Fijne kerst mensen! En een veilig, zonder brokken en blessures, nieuwjaar. (rare zin)

~~
17b3d178dfb3a51ef7bbbc0f2dccc9af
 
Laatst bewerkt:
leuk hoor, je fiets in de woonkamer.....maar maar maar hoe kom je dan iedere dag buiten? Is een heel gedoe toch?
 
WoW Stekman een nieuwe bike??!! *O*

Ik sta al meerdere malen in dit topic, maar heb nog een nieuwe bijdrage. :P

P1012402.jpg
leuk hoor, je fiets in de woonkamer.....maar maar maar hoe kom je dan iedere dag buiten? Is een heel gedoe toch?
Die van mij staat dichtbij -en in het verlengde- van de deur, dus hoef niets te verzetten.
Wel even over de hoge drempel, maar dat went wel na 6 jaar! :)
 
Laatst bewerkt:
[me="Zoeperman"]heeft in zijn nieuwe huis een aparte woonkamer voor de motoren, kan nu gelukkig de benen weer strekken :P[/me]

full
 
Die van mij staat tegenwoordig ook in de woonkamer *O*

Nog geen foto, want zelf geen digitale camera -O-

Maar wel lekker warm sleutelen (nou ja, op de bank zitten en er naar kijken voorlopig) _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan