de rooie (cb400f)

alleen dan wel schoon :P
Zo zien die van mij er echt niet uit :+

Nieuwe velg en nieuwe spaken (ten tijde vd foto). Ziet er nu al doffer uit vh ongebruikt in de garage staan. :X

Ga het wiel binnenkort in gebruik nemen, meteen als ik ook de voorpootjes verse olie en keerringen geef. :]

En het M-stuurtje is er trouwens weer vanaf. Zit nu extra breed stuurtje op. Haast als origineel maar aan beide kanten half handvat langer. (is trouwens weer smal in vgl met het cross stuurtje op 't andere cb400f-je) :Y
 
Laatst bewerkt:
Lekker wezen rijden vanaaf. :]

Alleen wel effe akkefietje gehad met schroef... B|

Die kroop in mijn achterband terwijl ik 'n frietje zat te kanen. :?
En toen stond ik dus met een platte band zo'n 10km van huis. -O-

Da's best zwaar duwen. :W

Dus alleen geduwd tot dichtstbijzijnde lantaarnpaal. En toen iemand gebeld. En tijdens wachten wiel eruit. En toen langs huis voor ander wiel. En toen terug. En tijdens monteren bedacht 'waarom stond dit wiel ook alweer los?' O ja losse spaken toen die in de zijspan-fiets zat ergens +5 jaar geleden...

Maar ondanks 3 gebroken spaken en kale band toch prima thuis brengertje. *O*

En weer leuke anekdote erbij de komende tijd. Over de spannende avonturen van dikkie dik. :P
 
Laatst bewerkt:
Heb zojuist een aardige upgrade besteld voor de rooie. Een RVS uitlaatje van de webshop van Bolski. Dat zal optisch en qua geluid nogal verschil gaan uitmaken t.o.v. de bonk roest met extra gaten die er nu onder hangt. 8-)

Ik zal wel een voor & na plaatje neerzetten tzt. :Y
 
Voor:
full
 
Sound is redelijk sportief maar niet overdreven. Redelijk in lijn met het extra geluid van de K&N filters.

Moest alleen andere binnenband in omdat ik de vorige had verkloot bij monteren. :X


Wiel wou er niet meteen terug in. Ik was vanaf de linkerkant bezig en vroeg me af 'wat nou weer?' :+
full
 
Laatst bewerkt:
Niet zonder te kijken en met zo weinig moeite. ;)
Maar ga het liever voorlopig niet proberen. Wiel, band, spatbord en voorpoten zijn als het goed is voorlopig niet aan de beurt. :N

Tsja, of misschien toch wel. Eentje goed ging vrij snel weer lekken langs de verse keerring. En de ander lekt aan de onderkant. Volgens mij na 25 jaar pappen/nathouden en nu spul 43 jaar oud is toch echt wat anders verzinnen dan ouwe spul hergebruiken. Moet toch iets gaan gebruiken met vers chroom en strakkere passing.
 
Overigens nog niks aan poten gedaan.
Blok open gemaakt om alles te inspecteren en om uiteindelijk verse pakkingen te installeren.

Ben wel afhankelijk van classic bike tuning, aangezien de standaard koppakking niet gaat passen. Ik moet de huidige opsturen ter voorbeeld. Bedenk me nu om maar misschien beter meteen twee te bestellen. O-)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan