American Chopper (OCC)

Bedankt voor jullie reaties/links trouwens...
Ik ken ze allebei reeds,... in had ze alleen onder een andere naam in mijn hoofd opgeslagen (Horse en punkrock)..
 
Ach, hoe dan ook; het blijft m.i. wel vermakelijke televisie en ik denk dat de aandacht voor het chopperbouwen heel wat collega's een hoop extra aandacht heeft opgeleverd. Daarbij komt nog dat ze het imago van de ruwe bolster blanke pit volledig eer aan doen en dat je niet meer in elke gelegenheid met de nek wordt aangekeken als je met je bike komt aanrijden. (nu ik dit teruglees is dat laatste natuurlijk een beetje vergezocht om daar een causaal verband in te zien)
Van mij mogen ze nog vaak met die oudjes in hun dorp gaan bingoen, ondertussen elkaars auto's in de prak rijden en tenslotte alweer met de meest fabelachtige blingblinkchopper op de proppen komen. Ik kijk er wel naar.
 
quote van discoveryprogramma
22:00 - Big, Big Bikes
23:00 - Big, Big Bikes
De motorwereld draait om snelheid, vermogen en image. Het is een wereld vol lawaai en lef. In deze serie gaan we op zoek naar de meest extreme motoren en motorrijders op aarde.
 
dus dat er eigenlijk een Triumph blok in zat ?
Geen Triumph en geen photoshop...!! :? _O-

full
 
heyyyyyyyyy heb je die van van het weekend gezien met die tools allemaal?????
GAAAAAAAAAAAAAAAAAF JOH vind ze niet allemaal leuk maar die teutels zijn wel grappig om te zien hoe ze te keer gaan tegen elkaar hahaha :?
 
heyyyyyyyyy heb je die van van het weekend gezien met die tools allemaal?????
GAAAAAAAAAAAAAAAAAF JOH vind ze niet allemaal leuk maar die teutels zijn wel grappig om te zien hoe ze te keer gaan tegen elkaar hahaha :?

tools allemaal?
Dit was da mother of all tools ja! Snap-on with capital "S"!
Wicht!


pfff, ik moet even naar buiten om af te koelen hoor...
 
dit is wel een dieptepunt in de geschiedenis van de chopper cultuur trouwens.

Hoezo? HD doet't al jaren.......

full


Niet dat't ook maar iets met choppercultuur te maken heeft, maar ja, op originaliteit heb ik de Kneuzels zowiezo weinig kunnen betrappen. Wél op gevoel voor merchandising.
 
waar kan je die occ lucht bestellen?
ik heb nog een sinterklaas kado nodig voor chopperkees
 
Momenteel wordt op Discovery Channel reclame gemaakt voor 'een nieuwe serie American Chopper' die vanaf 3 december uitgezonden gaat worden. Is dat weer een nieuw seizoen?
 
Momenteel wordt op Discovery Channel reclame gemaakt voor 'een nieuwe serie American Chopper' die vanaf 3 december uitgezonden gaat worden. Is dat weer een nieuw seizoen?
of alweer een harhaling van het nieuwe seizoen.....want volgens mij is seizoen 2 reeds geweest of dit moet seizoen 3 zjin maar dan loopt dicovery bijna gelijk met de amerikaanse uitzendingen, en dat lijkt me wat te rooskleurig..... |(
 
Yep en de discovery website biedt ook al geen duidelijkheid, want zij spreken van 'no programm details', als enige programma...
 
Terug
Bovenaan Onderaan