American Chopper (OCC)

ik zit precies net zo, ik wil ook wel wat anders maar ik zit met gouden kettingen aan de stoel vast zeg maar...

Bekend probleem...
Zit eigenlijk perfect hiero, goed salaris, 25 vakantie en 13 ADV dagen...

Maar toch..... geen voldoening...

Ik ga de stap ooit maken... wanneer dat is de vraag....
Ben bang dat het in motoren moeilijk word om goed geld te verdienen... genoeg ideeen over...

Al verschillende andere dingen uitgezocht maar de stap nog niet durven nemen..
 
Ok, eerlijk is eerlijk, zelfs een kapotte klok geeft 2x per dag de juiste tijd aan...

bobberorange1_ex.jpg
 
Mooie OCC-fiets inderdaad.
Doe even je ogen dicht en stel je nu eens voor hoe Paul Jr. het woord "bobber" in een van zijn dagboekzinnen uitspreekt...
 
Ik ben vooral negatief over de tank...
terwijl die er uit ziet als het enige stukje handwerk aan dit ding, misschien daarom juist...
en die 30 april kleur....
en over die....
en over die...

Maar ik heb geen stijl of smaak....
Vandaar dat mijn oog is gevallen op zijn super foute, bling bling, chromesexuele hard-ass van crime scene choppers... past ook zo goed bij mijn vertiefte brommer...
 
Laatst bewerkt:
Iedereen weer genoten van weer niet een nieuwe aflevering uit het nieuwe seizoen van AM?

F U C K D I S C O V E R Y ! !
 
Net zowaar WEL een nieuwe gezien. :Y

Wel jammer dat het deel twee dan weer wordt vervangen door een stelletje suicidale krabben vissers.....
 
Inderdaad: zat ook al uit te kijken naar deel 2.
Moet bekennen dat ik beide bikes wel wat vond hebben.

Beetje jammer van dat standaard stuurtje op de old-school, maar ja, je kan niet alles hebben!!
 
Bedankt voor de link... ik heb even gekeken... en ik zie dat ik niets gemist heb het afgelopen jaar zonder discovery op de TV...
 
Terug
Bovenaan Onderaan