Op zoek naar JOU motor kleur in een spuitbus?

Joske_B

MF'er
24 aug 2003
56
0
Den Bosch
Ik lees hier en daar nog wel eens dat er mensen zijn die moeite hebben met het vinden van DE kleur van hun motor in een spuitbus.

Ik ben zelf al 1 maand op zoek naar de kleur van mijn zwarte Bandit in een spuitbus. De lak is heel donker (eigelijk zwart) maar voor de verandering zit er een blauwe metallic snipper in. Mooi kleur al zeg ik het zelf maar k*t om aan te komen. Vaak wimpelde de motor zaken mij af met "oei, daar is moeilijk aan te komen". Eindelijk heb ik het vandaag gevonden. Een simpel truukje maar wel snel en handig.
Ga naar de onderstaande link:
www.sxcolor.info/scripts/colorinfo.dll/category?b=1&m=001&l=3&flow=special

Zoek je kleurencode die op is gegeven door de importeur. Volg de instructies op de site en vul jou kleur code van je motor in. Bij mij was dat 33j. Print jou lak uit. Ga naar de dichtstbijzijnde Standox dealer die verf kan afvullen in een spuitbus. Bij mij in de buurt (Den Bosch) was dat:
www.verfdump.nl
Laat het mengen en in een spuitbus afvullen en klaar is Kees. Ik had 2 lakken een basis grond lak:
-mat zwart glanzend
-blauw paarlemoer blanke lak (geeft de blauwe metallic snipper)
Die moet ik dan nog eens afwerken blanke lak. Resultaten laat ik nog wel eens zien.

Vragen, laat het ff weten.
 
Laatst bewerkt:
Jezus. ZIE DIE PIJZEN. Dat had je er niet bij gezecht, 72 euro. Ik betaalde voor mijn verf 30 euro en daar had ik 2 spuitbussen voor.
moest laatst deze kleur ook spuiten(puntbak van een bandit)
maar dat was precies het zelfde ,eerst dekkend zwart dan blauwe transparante parelmoer en dan aflakken.
maar 30 euro voor 2 spuitbussen incl. maken is inderdaad geen geld
 
Ik zie dat het een oude topic is maar even voor de mensen die uit omgeving zaandam komen.

Bij Merci Autoparts in zaandam kan je elke kleur laten mengen of een bepaalde kleur code laten mengen om vervolgens in een spuitbus te laten vullen.

een spuitbus kost ongeveer 22.50 euro en bij cameleon effecten parelmoer effecten kost het ongeveer 30 euro per spuitbusje!

dus merci autoparts in zaandam (dat is bij Albertheijn distributie centrum in de buurt)
 
Als je de prijzen van Japparts ziet kun je
je spullen net zo goed naar de spuiter brengen :?



en dan hebben ze bij Japparts busjes van 150ml ;)

Jep das idd een heel groot nadeel van Japparts..... ondanks dat ze super service hebben en ook bij problemen/verkeerde levering niet moeilijk doen. (nee geen aandelen :+ )

Goeie tip iig, kan altijd eens proberen de originele kleur van me soes te vinden op deze manier! :W
 
Ik zie dat het een oude topic is maar even voor de mensen die uit omgeving zaandam komen.

Bij Merci Autoparts in zaandam kan je elke kleur laten mengen of een bepaalde kleur code laten mengen om vervolgens in een spuitbus te laten vullen.

een spuitbus kost ongeveer 22.50 euro en bij cameleon effecten parelmoer effecten kost het ongeveer 30 euro per spuitbusje!

dus merci autoparts in zaandam (dat is bij Albertheijn distributie centrum in de buurt)

:Y ik heb daar ook spuitbussen laten vullen.
resultaat

 
Ik lees hier en daar nog wel eens dat er mensen zijn die moeite hebben met het vinden van DE kleur van hun motor in een spuitbus.

Ik ben zelf al 1 maand op zoek naar de kleur van mijn zwarte Bandit in een spuitbus. De lak is heel donker (eigelijk zwart) maar voor de verandering zit er een blauwe metallic snipper in. Mooi kleur al zeg ik het zelf maar k*t om aan te komen. Vaak wimpelde de motor zaken mij af met "oei, daar is moeilijk aan te komen". Eindelijk heb ik het vandaag gevonden. Een simpel truukje maar wel snel en handig.
Ga naar de onderstaande link:
www.sxcolor.info/scripts/colorinfo.dll/category?b=1&m=001&l=3&flow=special

Zoek je kleurencode die op is gegeven door de importeur. Volg de instructies op de site en vul jou kleur code van je motor in. Bij mij was dat 33j. Print jou lak uit. Ga naar de dichtstbijzijnde Standox dealer die verf kan afvullen in een spuitbus. Bij mij in de buurt (Den Bosch) was dat:
www.verfdump.nl
Laat het mengen en in een spuitbus afvullen en klaar is Kees. Ik had 2 lakken een basis grond lak:
-mat zwart glanzend
-blauw paarlemoer blanke lak (geeft de blauwe metallic snipper)
Die moet ik dan nog eens afwerken blanke lak. Resultaten laat ik nog wel eens zien.

Vragen, laat het ff weten.

bedankt voor de tip,
maar na een klein ongevalletje 2 jaar terug moest ik ook schuren ,plamuren etc.
ik heb voor mijn oude fireblade een spuitbus wit bij de ACTION gekocht voor wel €1.99
als ik voorbij rijd zie je er niks van.
als je goed kijkt trouwens ook niet, ietsiepietsie tintverschil dat is alles.
 
Terug
Bovenaan Onderaan