vtr 1000 sp 1&2 topicje (deel 2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
full
 
De koppeling is ook minder dooseerbaar als een CBR 600 , Je moet altijd een beetje
gas geven als je wegrijdt anders slaat ie gewoon af !!

Dat enorme koppel om bij 3000 toeren het gas open te draaien :9~ , puur
op koppel rij je de meeste racers echt wel zoek. Ga maar naast een R1
rijden en dan allebij in z'n 6 en dan gas er op !! :}

Ik ben dan alleen Firestorm gewend maar de SP1 is totaal anders.
Meer vermogen, je zit totaal anders, andere verhouding gearbox !!
Andere koppeling enz.

RDP heeft sinds gister een GSXR 1100 ook rap maar er komt ooit een twin!!

Ik zie bij de SP1/2 alleen maar + + + + + + + + + + punten
 
Ik reed ook laag in de toeren... daar ging het nou juist om (bv als je een rotonde nadert...)... maar dat moet toch ook wel goed kunnen of kan dat gewoonweg niet met de sp1? :(

Natuurlijk moet ik ook wennen aan de overstap van een erg relaxte 4 cilinder naar een 2-cilinder... maar ik moet ook nog wel een beetje rustig kunnen rijden ivm al die 30-km buurten hier :( ...

Dus is het mogelijk NORMAAL met een sp1 snelheden van 30km en lager te rijden? Of vind de fiets dat helemaal niet fijn??

Verder ben ik al aardig overtuigt van de 2-cilinder, het geluid, de trekkracht.
Overigens was ik ook nog niet van plan die fiets te kopen... daarom vraag ik nu eerst meningen en ervaringen. Overigens was de prijs van deze fiets er wel naar :}

Ik ben zelf ook recentelijk overgestapt van een CBR 600 f naar SP1. Is inderdaad wel een aardige stap zoals de meeste hebben aangegeven. Het is voor mij persoonlijk erg wennen om op lagere snelheden te rijden in z'n 1 of net voor of op een rotonde dat vraagt wel wat gewenning. Maar als net ff verder kijkt dan alleen die 30 KM zones dan heb je een geweldige fiets met inderdaad een echt karakter en niet een 13 in een dozijn fiets zoals R1/R6. Het geluid en het gevoel en de uitstraling zijn echt :} *D .

Je gaf aan dat je een mooie prijs kon krijgen voor die Sp1, waar heb je deze gezien. Heb recentelijk zelf een klote ervaring gehad met een handelaar die er ook een te koop had staan voor weinig geld.
 
:} ik denk dat ik nu wel overtuigt ben om de sp1 te kopen, maar helaas blijft het een feit dat ik eerst mijn huidige CBR <<hier komt nog de link zo van mijn advertentie>> moet verkopen... tot dan geen sp1 |)

dat staat helaas mijn portomonnee niet toe.


Die fiets die ik toen op het oog had stond via marktplaats te koop... Handelaren hou ik niet zo van, of bij een particulier kopen of bij een 'echte' motorzaak anders vertrouw ik het niet zo snel :?
Prijs was toen 7900€ maar hij had wel een hoge kmstand wat me ook een beetje tegen viel (ruim 36000km)... dat wil ik liever niet met zo'n jonge fiets.
 
|) snap er niks van :? mijn cbr stond hier op gezocht en gevonden te koop, maar ik kan de hele advertentie niet meer terugvinden???!!??!?!? |)

Wat is er 5 Juni dan precies?
 
Vraagje:

Is de sp-2 Castrol, limited, xtra bestickerd of een amerikaans model?

(Afbeelding)

Extra stickerset die je bij de motor kreeg ( samen met videoband , V.I.P pasje , enz .....) . Was een oplage van 2000 stuks . Heb hier trouwens die stickerkit nog liggen , maar ga ze toch niet monteren ( zonder Castrol-stickers vind ik de SP mooier ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan